آیا کمربندهای لاغری واقعآ در لاغر شدن تاثیر می گذارند

آیا کمربندهای لاغری واقعآ در لاغر شدن تاثیر می گذارند

اگر می‌خواهید عضلات شکمتان فرم بگیرد، بدون شک به فکر استفاده از کمربندهای لاغری یا فرم دهنده به عضلات شکم هم افتاده‌اید، و متعجب خواهید شد اگر بفهمید که استفاده از آن‌ها می‌تواند برای رسیدن شما به هدفان کمکتان کند!

کمربندهای لاغری، افسانه یا معجزه؟

پاسخ کوتاه به سؤال متداولی که درباره‌ی کمربندهای لاغری پرسیده می‌شود، این است که بله، این کمربندها برای رسیدن شما به ظاهر دلخواهتان کمکتان می‌کند، اما این بدین معنی نیست که شما با فشار دادن یک دکمه به شکمی رویایی دست پیدا خواهید کرد.
کمربند لاغری یا ویبره، وسیله‌ای است که اگر از آن بهمراه ورزش و رژیم غذایی، به درستی استفاده کنید برای رسیدن شما به هدفتان کمکتان خواهد کرد. اگر بخواهیم از زاویه‌ی دیگر این موضوع را مطرح کنیم، باید بدانید که کمربندهای لاغری به سادگی شکمی تخت و عضلانی برای شما نخواهند ساخت، اما اگر از آن بهمراه ورزش و رژیم غذایی استفاده کردید، باعث خواهد شد شکمی زیبا‌تر بدست بیاورید.

کمربندهای لاغری چگونه کار می‌کنند؟

این کمربندها به صورتی طراحی شده‌اند تا عضلات شکم شما را وادار به انقباض کنند. این اتفاق، عضلات شکم شما را به کار می‌گیرد و به مرور زمان به شما کمک خواهد کرد تا عضلات شکمتان سفت و پرورانده شوند.
مشکل از آنجایی شروع می‌شود که این کمربندها ادعا می‌کنند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سرعت تناسب اندام بدست بیاورید! اما باید بدانید که اگر چاق باشید یا اینکه جدای استفاده از این کمربند، هیچگونه ورزش دیگری انجام ندهید، قطعاً نتیجه‌ای نخواهید گرفت.
کمربندهای لاغری تنها چند درجه نتیجه را بهبود می‌بخشند؛ و شاید توسط بعضی‌ها یک معجزه بحساب بیایند، اما شما باید به درستی از آن استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

افسانه‌ی کمربندهای لاغری شکم

چه در تبلیغات تلویزیون، و چه در فروشگاه‌ها کمربندهای لاغری را دیده باشید، حتماً تصاویر یا فیلم‌های اشخاص خوش‌اندامی که لبخند می‌زنند و این کمربندها را به دور شکم خود بسته‌اند را دیده‌اید.
اما چیزی که نمی‌بینید، تمام دویدن‌ها، ورزش‌ها، و رژیم‌های غذایی سفت و سختی است که آن شخص خوش‌اندام پیش از پوشیدن آن کمربند لاغری تجربه کرده است. بزرگترین افسانه درباره‌ی کمربندهای لاغری این است که آنرا به دور شکم خود می‌بندید، چند روزی از آن استفاده می‌کنید، و ناگهان بوووم! لاغر می‌شوید!
اگر بغیر از استفاده از کمربندهای لاغری، ورزش دیگری انجام ندهید و از بدنتان کار نکشید، هیچ‌وقت به آن چیزی که در تبلیغات این محصولات می‌بینید دست نخواهید یافت.

از کمربند لاغری‌تان بهره ببرید

حالا برای اینکه نتایجت تلاش‌هایتان را بهتر کرده و کاری کنید تا کمربند ویبره‌تان برایتان موثر باشد، کارهایی است که باید انجام دهید. اول اینکه اگر درباره‌ی سفت شدن، قوی شدن و عضلانی شدن ماهیچه‌های شکمتان خیلی مصمم هستید، باید صحیح غذا خوردن را شروع کنید.
خیلی‌ها نمی‌توانند کاری کنند که شکمشان زیبا بنظر برسد، چرا که یک لایه چربی روی عضلات شکمشان دارند. به منظور خلاصی از دست آن چربی‌ها، باید سالم غذا بخورید و بطور منظم ورزش کنید.
در بدنتان کسری کالُری ایجاد کنید تا مجبور شود وزن اضافه‌تان را کاهش داده و از چربی‌ها انرژی‌اش را تأمین کند. با اجرای یک برنامه‌ی غذایی و انجام تمرینات هوازی کافی، به سرعت شاهد نتایج تلاش‌هایتان خواهید بود.
از آن زمان، می‌توانید استفاده از کمربندهای ویبره را شروع کنید تا عضلات شکمتان پرورش یابند. بدین وسیله با استفاده از کمربندهای لاغری، بقیه‌ی کارتان چند درجه‌ای راحت‌تر خواهد شد.

منبع: mymag.ir