ایجاد فرم وی (V) و رفع افتادگی صورت با کاشت نخ لیفتینگ

ایجاد فرم وی (V) و رفع افتادگی صورت با کاشت نخ لیفتینگ
لیفت و کشیدن پوست صورت و گردن با نخ لیفتینگ و رفع ضد چین و چروک ها

لیفت کردن پوست صورت با نخ لیفتینگ قابل جذب کاگ با جنس pdo (پلی دی اکسانون) و نخ اسکرو، جدیدترین روش غیر تهاجمی مورد استفاده در درمان کشیدن پوست و ایجاد فرم وی (V) شکل به صورت می باشد.

در این روش نخ ها از ترکیباتی مشابه نخ مورد استفاده در جراحی های زیبایی به هنگام بخیه کردن هستند.نخ Pdo می تواند باعث تحریک تولید کلاژن در زیر پوست و در نهایت جوانسازی پوست در موضع کاشت نخ و اطراف آن گردد.

هنگامی که نخ لیفت صورت در زیر پوست قرار داده می شود، مانند یک داربست عمل کرده و به پوست کمک می کند علیه ساختارهای چروک مقاومت کند. این شبکه نخ ها با کشیدن و حمایت از ساختار های چروک شده پوست، به صورت شکل طبیعی می دهند.

این نخ ها قابل جذب بوده و در نتیجه در طی حدود 9 ماه در بدن جذب می شوند و هیچ اثری به غیر از ساختار جدیدی که برای پوست ایجاد کرده اند (که تا حدود 36 ماه دوام می آورد) از خود به جای نمی گذارند.

روش ترد لیفت زیبایی پوست با نخ پلی دی اکسانون یک نخ قابل جذب است و برای هر کسی که می خواهد اثرات افزایش سن و نشانه های پیری زودرس را از بین ببرد و ریشه های آن در درون بدن را رفع کند.

فرآیند پیری در بعضی افراد از سن 25 سالگی قابل مشاهده است و بافت های شل به علت کاهش کلاژن سازی و از بین رفتن این رشته، شروع به نازک شدن می کنند که در نتیجه باعث شل شدگی پوست، خطوط عمیق پوست و چین و چروک می شود.

اهمیت وجود کلاژن سازی در بدن

کلاژن ماده ای بسیار ضروری برای همه کسانی است که به سلامت و جوانی پوست خود اهمیت می دهند می باشد.

کلاژن پروتئین طبیعی بدن انسان است که بیشتر در بافت های هم بند دیده می شود. این ماده در حدود 25 تا 35 درصد از پروتئین موجود در بدن انسان با کارکرد های مختلف را تشکیل می دهد.

 

تقریبا تمام بافت های بدن از پیوند های رشته های کلاژن ساخته شده اند و توسط آن ها حمایت می شوند. این رشته های کلاژن هم به سلول های داخلی و هم به سلول های خارجی بدن شکل می دهد.

برخی از وظایف این اتصال های کلاژن شامل:
  • ایجاد انعطاف پذیری و استحکام به پوست
  • استحکام و تقویت رگ های خونی
  • کمک به توسعه و رشد بافت ها

افزایش فرایند کلاژن سازی پوست با ترد لیت یا کاشت نخ جوانسازی

با افزایش سن و پیر شدن بدن، میزان سطح کلاژن کاهش یافته و در اواخیر دهه دوم زندگی بیشتر افراد دیگر کلاژن کافی برای حفظ سلامت و جوانی پوست شان را در اختیار ندارند.

عوامل مختلفی می تواند سرعت تولید کلاژن را کاهش دهد که شامل عوامل خارجی مانند آسیب مربوط به نور خورشید و قرار گیری در معرض سموم محیطی می باشد.

این عوامل به سلول های پوست آسیب رسانده که می تواند موجب بروز علائم پیری در بدن می گردد و کلاژن کافی برای جبران این خسارت وارد شده وجود ندارد.

برای جلوگیری از وقوع چنین عوارضی، استفاده از کرم های ضد آفتاب بهترین راه حل است.

این کار احتمال قرار گیری در معرض اشعه ماورای بنفش بیش از حد در طول روز در تمام سال، به خصوص در فصول بسیار گرم که اشعه ماورای بنفش شدت بیشتری پیدا می کند، کاهش می دهد.

با تمام این احوال اقدامات پیش گیرانه مانند استفاده از کرم های ضد آفتاب نمی تواند حفاظت از پوست را به طور کامل تضمین کند. کاهش تولید کلاژن در بدن،

درست همانند میل ما به پنهان کردن و به تاخیر انداختن این رخداد، امری طبیعی است. بیشتر مردم با افزایش سن، درد های عضلانی، درد های مفصلی، خستگی و چین و چروک را تجربه می کنند.

با این وجود می توان بروز علائم پیری را تا حدی کاهش داده و روشی برای تجدید و بازیابی سطح کلاژن با افزایش سن پیدا کرد. بهترین اقدام برای حفظ ظاهری جوان در آینده، مراقبت از پوست از همان دوران جوانی است.

پس حتما بهتر است از مواد غذایی مغذی و طبیعی به طور مخصوص برای افزایش سلامت کلی بدن و حفظ جوانی پوست طراحی شده اند به طور روزانه استفاده کرد.

همچنین باید دانست که کلاژن یک رشته بلند پروتئینی است که عملکرد آن ها با پروتئین های کروی مانند آنزیم ها متفاوت است.

رشته های کلاژن به داشتن پیوند های سرسخت مشهورند که ترکیب اصلی بافت خارج سلولی بیشتر بافت ها بوده و ساختار خارجی سلول را ایجاد می کند.

کلاژن همچنین در درون سلول نیز حضور دارد. کلاژن مقاومت کشش نهایی را تا حد زیادی افزایش داده که ویژگی بسیاری مهمی در فاشیا، غضروف، رباط، تاندون، استخوان و پوست می باشد.

کلاژن همچنین مسئول تولید کراتین نرم است. به علاوه کلاژن پوست را محکم کرده و آن را منعطف می سازد و زمانی که کلاژن در بدن کاهش یابد، باعث ایجاد پیری در ظاهر و درون بدن می گردد.

کلاژن نقش مهمی در تقویت و استحکام رگ های خونی در کنار توسعه و رشد بافت ها دارد. کلاژن در قرنیه و عدسی چشم به شکل شفاف موجود است.

علم زیبایی با ارائه روش هایی مانند کشیدن پوست به صورت کاشت نخ به ما کمک می کند راحت تر به فرم صورت مورد نظرمان دست یابیم.

این روش جدید، تهاجمی نبوده و کاملا ایمن می باشد که موجب کشیدن پوست پایین صورت و ایجاد خط وی (V) شکل در آن می شود.

نحوه عملکرد و انجام روش کاشت نخ لیفت صورت

در این روش با استفاده از نخ های نازک، شبیه به آنچه در جراحی ها استفاده می شود، پوست از داخل لایه اپیدرمیس کشیده شده و چین و چروک آن از بین می رود. به این طریق پوست از طرف زیر گوش و گوشه دهان به سمت گیجگاه کشیده می شود.

با استفاده از سوزن های نازک و ظریف، نخ ها در محل های مشخص پوست جهت تحریک فیبروبلاست، قرار داده می شوند. به این طریق تا زمانی که نخ ها به طور کامل جذب شوند، تولید کلاژن افزایش می یابد.

این کار باعث بازسازی بافت ها شده و از زیر پوست باعث سفت و کشیده شدن پوست می شود. زمانی که پوست کشیده شد، صورت وی شکل شده و پوست نرم تر می شود.

از همه مهم تر آنکه این کار باعث جوان سازی طولانی مدت پوست می شود و اثر آن برای مدت ها باقی می ماند.

البته هیچگونه دفرمه شدن صورت در این روش وجود ندارد زیرا این روش جدید بر خلاف روش های قبلی نخ برای کشیدن پوست نیست.

دکتر کوان هان چین در کنفرانس زیبایی آسیا عنوان کرد:

“کشیدن پوست به طور v شکل برای صورت، طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان پیدا کرده است و در سنگاپور، کره، ژاپن و تایلند جایگزینی برای روش های مبتنی بر بوتاکس شده است.”

جوانسازی پوست به صورت با نخ لیفت بر روی هر قسمتی از بدن شامل گردن، گوشه چشم، گونه و پیشانی و غبغب انجام می شود. این روش برای افراد 20 تا 80 سال که می خواهند ظاهری زیباتر داشته باشند، مناسب است.

رفع غبغب و لیفتینگ صورت با کاشت نخ

عوارض جانبی روش کاشت نخ لیفتینگ پوست صورت:

با استفاده از تکنولوژی نوآورانه در روش کشیدن پوست با نخ Pdo می توانید انتظار داشته باشید که احتمال بروز عوارض جانبی نزدیک به صفر باشد.

شما می توانید بلافاصله پس از انجام عمل، از مواد آرایشی و ضد آفتاب استفاده کنید. تنها ممکن است صورت و پوست چند روز دچار تورم  و کبودی خفیف تا متوسط ایجاد شود.

همچنین افرادی که ژل های تزریقی ماندگار یا طولانی مدت در صورت دارند دچار عوارض شدیدی می شوند و لازم است قبل از انجام کاشت نخ به پزشک خود اطلاع دهند تا روش دیگری را انتخاب کنید.

در این روش چه کاری بر روی پوست انجام می دهد و اثر آن تا چه مدت باقی می ماند؟

استفاده از نخ های قابل جذب برای کشیدن پوست روشی است که انجام آن در حدود 30 دقیقا تا یک ساعت به طور می انجامد (میزان آن بستگی به محل انجام عمل و اندازه آن دارد).

قسمتی که قرار است مورد عمل قرار گیرد، به صورت موضعی بی حس شده و سپس نخ هایی قابل جذب با دقت و با ایمنی بسیار در زیر پوست قرار داده می شوند. پس از انجام عمل، صورت تا چند روز دچار تورم متوسط می شود.

به طور معمول تنها انجام یک عمل برای رسیدن به شکل و تاثیر گذاری مورد نظر، کافی است. شما بلافاصله پس از عمل تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد و اثر آن تا 3 و 4 سال ماندگار خواهد بود.

تنها لازم است که جهت داشتن حداکثر زیبایی، پوست به طور سالانه مورد بررسی و معاینه قرار گیرید.

روش کاشت نخ لیفت صورت برای بالا بردن گونه و حالت وی شکل صورت

پس از انجام کاشت نخ لیفت صورت و گردن چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

در سه شب اول پس از انجام عمل، به هنگام خواب سرتان را با زاویه 30 درجه نسبت به زمین قرار دهید. می توانید یخ یا حوله سرد در محل جراحی قرار دهید. (20 دقیقه قرار داده و سپس 20 دقیقه به آن استراحت دهید و دوباره این عمل را تکرار کنید).

حداقل تا 3 هفته پس از اعمال هر گونه فشار مستقیم بر روی صورت و به خصوص قسمتی که مورد عمل قرار گرفته است خود داری کنید. به طور مثال نباید بر روی صورت تان بخوابید (صورت تان بر روی بالش قرار گیرد.

می توانید صورت و مو هایتان را شست و شو دهید،سعی کنید تا 3 هفته پس از انجام عمل حرکات صورت را به حداقل ممکن برسانید.

از جویدن، حرف زدن، خمیازه، خنده و دیگر حرکات به میزان زیاد در این دوره زمانی خود داری کنید. هم چنین سعی کنید از نوشیدن مایعات از طریق نی، بپرهیزید.

اثرات روش زیبایی کره ای با نخ لیفت و جوانسازی:

  • افزایش تولید کلاژن
  • کشیدگی و جوان سازی پوست
  • بهبود رنگ و ساختار پوست
  • ایجاد حالت و فرم وی (V) شکل صورت
محل هایی از صورت که می توان روش کاشت نخ لیفت و جوانسازی را استفاده کرد:

پیشانی، گونه، خطوط فک
شکل دهی و سفت کردن سینه ها
غبغب و قسمتی از گردن
از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، خطوط میان دو ابرو، خطوط کنار لب و چین و چروک

منبع: www.salemchi.com