بهترین برند ساعت مچی

بهترین برند ساعت مچی

قدمت ساعت به قدمت زمان نمی رسد اما از زمانی که ما انسان ها شروع به شمردن ثانیه ها ، دقایق و ساعت کردیم ساعت هم به وجود آمد. نمی توان گفت که ساعت زدن فقط مخصوص افراد وقت شناس و یا افراد منظم است گاهی اوقات بعضی ها فقط از روی عادت ساعت می زنند و یا برای شیک پوشی از ان استفاده می کنند. برندهای خاصی از ساعت در بازار موجود است که تمامی ویژگی های یک ساعت خوب را در بر دارد.شیک بودن، دقیق بودن، چشم نواز بودن و استانداردهای لازم ساعت را داشتن همه از خصایص یک ساعت خوب است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا ده ساعت برتر سال 2013 را به شما معرفی کنیم.برندهای نام برده در این لیست مدل های قدیمی و جدید با ظرافت و زیبایی خیره کننده در هر دومدل عقربه ای و دیجیتال به بازار عرضه کرده اند. این برندها در سرتاسر دنیا از شهرت، هویت، مرغوبیت و اطمینان خاطر فراوانی بهره مند هستند.

ساعت جت ست (Jet set)

جت ست جزء برندهای مرغوب و با کیفیت ساعت مچی می باشد که توسط مایکل کورس ایجاد شد. ساعت های جت ست با صفحه های گرد و صفحه نمایش عقربه ای استانداردها و کاربردهای فوق العاده ای دارند. از ویژگی های خاص ساعت جت ست داشتن طرفداران زیاد مابین نابینایان است که توسط طراح آمریکایی با صفحه نمایش خاص نابینایان طراحی شده است.این ساعت در سرتاسر جهان مابین خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد.ساعت جت ست با قیمت مناسب و کیفیتی که دارد دهمین ساعت برتر سال 2013 می باشد.

ساعت اپی تایم (Appetime)

ساعت اپی تایم برند ژاپنی زنانه ای است که به دلیل ظرافت بالایی که دارد و برق زیبایی که به چشمان اطرافیان می اندازد و دل نوازی می کند شهرت فراوانی دارد. صفحه نمایش عقربه دار ترکیبی از طراحی قدیم و جدید معرکه کرده است. این ساعت خاصیت ضد آب فوق العاده ای دارد. برند اپی تایم از سال 1970 کار خود را آغاز کرد و تا به امروز هم محصولات با کیفیتی به بازار عرضه کرده است.

ساعت فیلیپ استارک (Philippe Starck)

فیلیپ استارک طراح ساعت فرانسوی می باشد. نگرانی اصلی فیلیپ استارک ارائه محصولی با قیمت مناسب، کیفیت و تنوع بالا می باشد. این نوع ساعت در هر دو مدل عقربه ای و دیجیتالی با صفحه عقربه دار دوتایی موجود است. در طراحی این ساعت با استفاده از کروم، شیشه، آلومینیوم و پارچه بیشترین صرفه جویی ها صورت گرفته است. ارزانترین، شیک ترین و جذاب ترین ساعت با صفحه نمایش بزرگ و چشم نواز و دسته شیک و مجلل در دو مدل زنانه و مردانه ساعت فیلیپ استارک می باشد.

ساعت لومیناکس (Luminox)

لومیناکس نام رسمی یک برند سوئیسی است که تقویم دارد و روز و تاریخ را نشان می دهد. چراغ های شب نمای صفحه نمایش ساعت لومیناکس از خصوصیات ویژه این برند است که به طور خاص برای مقامات سازمان های دولتی نیروی هوایی،اف بی آی، یو دی تی و….با خاصیت ضدآبی تا 200 متر،طراحی وساخته شده اند. تکنولوژی روشنایی متمایز و خاص ساعت های لومیناکس با تنوع رنگ بالا از ویژگی های خاص این برند است.

ساعت اُمگا (Omega)

هرکسی این ساعت را به دست کرده از آن تعریف و تمجید می کند. برند اُمگا بیش از 160 سال پیش پا به عرصه تولید ساعت گذاشته است. بسیاری از هنرمندان و سیاستمداران مشهور از این برند استفاده می کنند.ساعت های طلای اُمگا شهرت فراوانی دارند.

ساعت گوچی (Gucci Designer Watch)

ساعت های گوچی به طرز خوشایندی وزین ،ممتاز و باوقار هستند که حسی سازنده و آینده گر به فرد می دهد. گوچی برندی ایتالیاییست که از سال 1921 شروع به کار کرد. مواد گرانبهایی چونطلا،فولاد ضد زنگ، الماس و یاقوت در طراحی این ساعت ها استفاده می شود. ساعت های گوچی در طرح های قدیمی، ورزشی،مجلل و ساده ارائه می شوند.می توان گفت این برند ساعت مشتریان ویژه ای دارد.

ساعت دیزل (Diesel)

ساعت های دیزل کارایی های متفاوتی دارند. این برند ساعت هم مخصوص کار و فعالیت است و هم مخصوص مراسم های ویژه ای که می بایست بسیار فوق العاده به نظر برسید. برند دیزل در سال 1978 ایجاد شد و در سال 1985 بنیان نهاده شد و تا به امروز که به اوج کیفیت و موفقیت رسیده است ظرافت، کارایی و کیفیت را از محصولات خود جدا نکرده است.

ساعت کاسیو (Casio)

کاسیو را همه می شناسند چرا که ساعت های دیجیتال و عقربه ایش هر دو با کیفیت و کاربردی هستند و اعتماد همه مشتریان خود را جلب کرده اند.از سال 1999 تا کنون کاسیو توانسته مشتریان بازار را به طرف خود بکشاند و هر روز بر تعداد آن بیافزاید. صفحه نمایش اتمی مخلوط با تکنولوژی خورشیدی معرکه ای ساخته است که هم ظرافت دارد و هم چشم نوازی می کند.

ساعت سیتی زن اکو درایو (Citizen Eco-Drive)

ساعت سیتی زن به طور خیره کننده ای ساده است. متانت و وقاری که این ساعت به مصرف کننده می دهد، طرح و نقش ساعت و… انگار همه و همه جمع شده اند تا هر فردی از هر طبقه اجتماعی را خوش پوش و شیک کند. باتری این ساعت توسط پنل خورشیدی که در زیر ساعت قرار گرفته شارژ می شود. همچنین برخی مدل های دیگر برند سیتی زن توسط حرارت پوست و دمای محیط اطراف شارژ می شوند. برند سیتی زن از سال 1918 تا کنون مشغول به کار است.

ساعت رولکس (Rolex)

اگر از این برند و مشتریان ان سوال کنید فقط تعریف و تمجید و رضایتمندی خواهید شنید. این برند گواهی کیفیت محصول از سازمان رسمی کنترل زمان سویس(COSC) دریافت کرده است.ساعت های رولکس تا 100 متر زیر آب خاصیت ضد آب دارند. شعبه اصلی برند رولکس در ژنو و سوئیس واقع شده است. این برند در سطح دنیا فروش فوق العاده ای دارد. در کشورهای اروپایی، خاورمیانه، جنوب آسیا، کانادا و آمریکا برند رولکس مشتریان زیادی دارد. ویژگی های منحصر به فرد برند رولکس آن را تبدیل به بهترین برند ساعت مچی سال 2013 کرده است.

منبع: www.delgarm.com