تلفن هوشمند Honor Play 5X از هوآوی ۱۸ مهر ماه معرفی خواهد شد

تلفن هوشمند Honor Play 5X از هوآوی ۱۸ مهر ماه معرفی خواهد شد

با نگاهی به میزان فروش و سود حاصله می توانیم دریابیم که هوآوی سالی فوق العاده را پشت سر می گذارد. این کمپانی چینی حالا با تلاش بسیار توانسته در سومین جایگاه بزرگترین تولید کننده موبایل جهان بایستد و از ماه ژانویه تا به امروز نیز دیوایس هایی متنوع و بسیار با کیفیت را عرضه نموده.

از جمله آخرین محصولات حائز اهمیت هوآوی می توانیم به ساعت هوشمند این برند با نام Huawei Watch و همچنین تلفن هوشمند Mate S اشاره کنیم و بد نیست حالا که سخن از اسمارت فون ها به میان آمد، یادآور شویم کمپانی مورد بحث بنا دارد به زودی از دو دستاورد جدید در همین زمینه یعنی Honor 5X و Honor Play 5X پرده بردارد و البته امروز ظاهراً تاریخ رونمایی مدل دومی که مورد اشاره قرار گرفت به صورت قطعی مشخص شده است.

اگر به خاطر داشته باشید چند روز قبل اطلاعات و تصاویر Honor Play 5X لو رفتند و فرصت پیدا کردیم این دیوایس را به شکل کامل و دقیقی مشاهده کنیم؛ همزمان با به بیرون درز یافتن اطلاعات محصول، گفته شده بود هوآوی می خواهد آن را ۱۰ اکتبر معرفی کند و شواهد کنونی نشان می دهند این موضوع صحت دارد.

امروز هوآوی با اکانت رسمی خودش در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo تیزری را منتشر کرده که به معرفی دیوایسی جدید در تاریخ یاد شده یا همان ۱۸ مهر اشاره می کند. بدیهی است که اگر به زبان چینی مسلط نباشید شاید چیز زیادی از تیزر مورد بحث که در انتهای پست هم می توانید آن را ببینید دستگیرتان نشود، اما چنانچه به قسمت زیرین آن بنگرید تاریخی که پیش تر ذکر کردیم قابل مشاهده است.

Honor Play 5X مطابق نسل پیشین اش کماکان محصولی اقتصادی خواهد بود، هر چند که حالا نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را در خود جای داده و از سایر مشخصه های آن نیز می توان به ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، چیپست چهار هسته ای MT6735 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱، رابط کاربری EMUI و پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE اشاره کرد.