دانستنیها در مورد کارت ویزیت

دانستنیها در مورد کارت ویزیت

مشخصات کارت موضعی استخوانی

سایز این نوع کارت معادل 5.8×8.9 می باشد.  این کارت به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت بسیار بالایی نسبت به کارت های معمولی می باشد.
قابلیت ایجاد uv موضعی در دو طرف کارت در قسمت های مورد نیاز شما می باشد که زیبایی این کارت را چند برابر می کند.
(uv موضعی یک لایه براق و برجسته بوده که در مکان های تعیین شده در کارت شما قرار می گیرد)

مشخصات کارت لمینت مات

این نوع کارت دارای دو سایز 8.5×4.8 و 8.9×5.8 میباشد.این کارت به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت بسیار بالایی نسبت به کارت های معمولی می باشد.روکش این کارت لمینت مات بوده و به همین دلیل ، دوام و ماندگاری آن نسبت به کارت های دیگر بسیار بیشتر می باشد.

مشخصات کارت لمینت براق

این نوع کارت دارای دو سایز 8.5×4.8 و 8.9×5.8 میباشد.این کارت به صورت دورگرد و ضخامت زیاد می باشد و روکش این کارت لمینت براق می باشد و استحکام بالایی دارد.

  مشخصات کارت گلاسه با روکش UV

سایز این نوع کارت 8.5×4.8 میباشد. روی کاغذ گلاسه 300 گرم واقعی چاپ مب شود و یک لایه UV بصورت روکش روی آن قرار می گیرد.
این کارت به عنوان یک کارت معمولی و ارزان در بازار چاپ مطرح است و جهت تیراژهای بالا مقرون به صرفه می باشد.

مشخصات کارت سوسماری

سایز این کارت 8.5×4.8 میباشد. روکش این کارت دارای بافت می باشد. این کارت از نظر نوع بافت مانند کارت های کتان می باشد با این تفاوت که یک روکش مانند سلفون روی آن قرار دارد که موجب استقامت و ماندگاری و شفافیت بیشتر این نوع کارت در مقایسه با کارت های کتان می باشد.

مشخصات کارت کتان

سایز این کارت 8.5×4.8 میباشد. این کارت، از جمله کارت های پر طرفدار میباشد. علت علاقه مندی زیاد به این کارت بافت موجود بر روی خو کاغذ و همچنین مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر به دنبال یک کارت شیک و مقرون به صرفه می باشید می توانید از این نوع کارت استفاده نمایید.

مشخصات کارت سلفون مات

سایز این کارت 8.5×4.8 میباشد. این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون مات قرار می گیرد که موجب استحکام بیشتر کارت می شود.

مشخصات کارت سلفون براق

سایز این کارت 8.5×4.8 میباشد. این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون براق قرار می گیرد که موجب استحکام بیشتر کارت می شود.

مشخصات کارت موضعی سلفون

سایز این کارت 8.5×4.8 میباشد. این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون مات قرار می گیرد . امکان ایجاد UV موضعی در مکان هایی از کارت که مد نظر شما است، وجود دارد. UV موضعی در این نوع کارت موجب چندین برابر شدن جذابیت این نوع کارت نسبت به کارت سلفون مات شده است.

منبع: www.chapnegar.ir