لاغری با طب سوزنی

لاغری با طب سوزنی

لاغری با طب سوزنی با حذف چربی های موضعی و کاهش اشتهای کاذب

مؤثرترین روش کاهش وزن و لاغری بدن داشتن یک برنامه مرتب درمانی یا غذایی سالم برای سوزاندن چربی‌ها و کنترل عادات غذایی است. روش‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌تواند با استفاده از دارو و قرص سریع کاهش وزن داشته باشید.

با اینکه آنها برای کاهش سریع وزن و چربی های موضعی ممکن است مؤثر باشند اما درمانی نیستند و عوارضی ممکن است ایجاد کنند ولی یک روش درمانی باستانی چین نیز برای لاغری با استفاده از طب سوزنی بدن و گوش وجود دارد.

طب سوزنی لاغری روش درمانی طب چینی برای درمان بیماری‌ها و مشکلات مختلف جسمی و روحی است.

باور بر این است که با قرار دادن سوزن های ظریف و مخصوص در نقاط مختلفی از مسیر انرژی چی در بدن، می‌توان این انرژی چی در اعضای داخلی بدن را تقویت و کنترل کرد و انرژی منفی را از بدن خارج کرد.

با حرکت صحیح انرژی چی بدن می توان جهت افزایش سوخت و ساز بدن و چربی ها، کاهش و کنترل اشتهای کاذب و سلامتی سیستم گوارش و عملکرد طحال و معده برای دفع کربوهیدرات و کالری اضافی استفاده کرد.

در کشورهای اروپایی، آمریکا و ایران لاغری بدن و کنترل وزن به همراه طب سوزنی سنتی و روش الکتریکی آن،کاشت نخ کت گوت و سوزن های مخصوص گوش و رادیو فرکانسی نیز جهت کنترل وزن بهتر و کاهش سایز چربی های موضعی کمک می گیرند.

همچنین طب سوزنی لاغری می تواند به بدن آرامش داده و  به فرد چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روانی و احساسی، آرامش می‌دهد.

طب سوزنی برای لاغری نیز انرژی چی بدن را بیشتر و کنترل می‌کند.انرژی چی اضافی به فرد امکان می‌دهد که فعال‌تر بوده، چربی و کالری بیشتری بسوزاند.

طب سوزنی باعث بهبود سیستم گردش خون و ارتقای میزان متابولیسم مورد نیاز برای سوزاندن سریع چربی‌های موضعی در باسن، بازو، شکم و پهلو ران پا می‌شود.

به علاوه این روش درمانی جریان دستگاه گوارشی یا هضم و جذب و دفع غذایی را بهبود داده که در نتیجه باعث می‌شود بیمار همیشه احساس سیری کرده و میل کمتری به غذا داشته باشد.

البته طب سوزنی لاغری در واقع باعث عملکرد صحیح طحال و خروج رطوبت یا بلغم اضافی در بدن و درمان چاقی می شود.

برخی افراد هنگامی که تحت استرس و تنش‌های محیطی و روزانه قرار می‌گیرند و طحال دچار آسیب شده باشد، به غذا خوردن و مصرف شیرینی جات تمایل پیدا می‌کنند.

این تأثیر استرس در بدن باعث افزایش وزن سریع شده که منجر به چاق‌تر شدن و افزایش توده چربی در قسمت های مختلف بدن با توجه به ژنتیکی بودن نیز می‌شود.

با این حال طب سوزنی می‌تواند به کاهش استرس و به همراه آن کاهش پر خوری کمک کند؛ بنابراین روشی مناسب برای استفاده در برنامه کاهش و کنترل وزن است.
کاهش وزن و لاغری با استفاده از طب سوزنی ممکن است عجیب به نظر برسد ولی واقعیت آن است که این روش طب سنتی چین بسیار موثر و شناخته شده برای درمان انواع بیماری ها و مشکلات سلامتی است.

مهم ترین دلایلی که شما باید از طب سوزنی برای لاغری استفاده کنید:

1- عملکرد بهتر دستگاه گوارش یا هضم و جذب مواد غذایی:

طب سوزنی می تواند باعث تعادل در عمکرد معده و روده ها برای هضم کردن مواد غذایی روزانه و جذب مواد مغذی و دفع فضولات و رفع یبوست و نیز جلوگیری از جذب چربی و کربوهیدرات اضافی شود.

2- کنترل اشتها:

با استفاده از طب سوزنی قادر خواهید بود عادات غذایی خوردن خود را کنترل کنید و مشکل گرسنگی و یا اشتهای بی موقع درمان می شود.

3- متابولیسم بهتر و سوخت چربی

چربی های اضافی موضعی در اندام بالا و پایین تنه، با استفاده از طب سوزنی بدن قادر خواهد بود چربی های تجمع شده و کالری های بیشتری را با نرخ سریع تر بسوزاند.

نحوه استفاده و زمان لازم روش طب سوزنی و ابزار آن در لاغری

برخی از مردم فکر می کنند طب سوزنی روش دردناک بوده چرا که در آن سوزن هایی در نقاط خاصی از بدن فرو کرده می شود. در واقع فردی که تحت درمان طب سوزنی قرار می گیرد تنها گرما، کمی سوزش و بی حسی در ناحیه تحت درمان احساس خواهد کرد.

فرآیند انجام درمان طب سوزنی دردناک نیست. سوزن هایی که در بدن فرو کرده می شوند در حدود 30 تا 40 دقیقه در همان جا باقی می مانند تا اثر گذاری بیشتری داشته باشند.

اگر دکتر طب سوزنی از الکترو آکوپانکچر استفاده کند، بسیار برای رفع چاقی موضعی و کاهش اضافه وزن موثر است.همچنین پزشک بر مبنای تشخیص و لازم بودن از روش طب چینی کت گوت و طب سوزنی گوش نیز استفاده می کند.

مهم‌تر از آن اینکه طب سوزنی سنتی و الکتریکی باید به طور مرتب و و طبق برنامه پزشک برای لاغری انجام شود. شما می‌توانید طب سوزنی سنتی، الکتریکی و گوش را 2 یا 3 بار و یا یک مرتبه در هفته انجام دهید.

به علاوه یک بار در ماه روش کاشت نخ کت گوت انجام دهید تا حداکثر کاهش وزن و سایز را تجربه کنید.

برای کاهش وزن سریع، کنترل تغذیه و فعالیت بدنی در کنار این روش مهم است

اگر استفاده از طب سوزنی را با داشتن رژیم غذایی سالم ترکیب کنید و به طور مرتب فعالیت ورزشی و حرکتی برای لاغری داشته باشید،

رسیدن به وزن مورد نظرتان طولی نخواهد کشید که در حال حاضر یکی از طبیعی ترین روش‌های موجود است که بعد از کاهش سایز و وزن، پوست دچار افتادگی نمی شود.

بلکه درمان با این روش ممکن است در یک فرآیند آهسته البته نرمال و درمانی اتفاق بیافتد که اگر با انجام ورزش و رعایت غذایی مناسب همراه شود عالی است. همچنین در این روش شما باید صبور باشید.

این روش کاهش وزن عارضه دار و آسیب زا نیست و کاملاً برای بدن بی خطر و ایمن می‌باشد. به این طریق شما می‌توانید به مدت طولانی نتایج و تاثیرات طب سوزنی را بر روی بدنتان حفظ کرده و بدنی سالم و متناسب داشته باشید.

درمان اشتهای زیاد و پر خوری کاذب با طب سوزنی

چرا همیشه گرسنه هستم، تمایل به خوردن غذا و شیرینی دارم و اشتها کم نمی شود؟

سخت‌ترین قسمت کاهش وزن کنترل میل شدید به غذا و شیرینی جات می‌باشد. من باور دارم که بسیاری از مردم با من هم عقیده هستند. بسیاری از مردم دوره‌ها و روش‌های لاغری بسیاری را امتحان کرده‌اند،

هر روز ورزش می‌کنند، یوگا انجام می‌دهند، رژیم لیمو می‌گیرند و انواع و اقسام رژیم‌های غذایی را آزمایش می‌کنند.

  • ولی در انتها از خود می‌پرسند که چرا همچنان ظاهر چاقی دارند؟

پاسخ این سؤال این است:

آنها همیشه در حال خوردن هستند زیرا احتمالاً شما هم از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید برای کاهش وزن خود اول اشتهای خود را کنترل کنید، ولی زمانی که غذا جلوی شما گذاشته می‌شود، انواع بهانه‌ها را برای خود می‌آورید تا غذا بخورید.

داشتن اضافه وزن برابر است با دوست داشتن طعم غذا، حتماً از شکلات هم بسیار خوشتان می‌آید

بیشتر مردم مصرف شکلات و شیرینی را دوست دارند. در نتیجه بهترین راه برای لاغری این است که اشتهای خود را با روش طبیعی ابتدا کور کنید.بهترین توصیه به شما این است که خوب غذا بخورید و مرتب ورزش یا فعالیت بدنی داشته باشید.

به نظر ساده می آید ولی آیا می دانید چند نفر در سرتاسر جهان برای پیدا کردن راهی جهت لاغری بدن خود تلاش می‌کنند؟

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا زنان و مردان نمی‌توانند چربی‌هایشان را کاهش دهند. ممکن است دلیل آن به سادگی آن باشد که در گذشته پدر و مادرتان گوش زد می‌کردند که تا غذایتان را به طور کامل نخورید نمی‌توانید از سر سفره بلند شوید.

بنابراین اکنون شما به عنوان یک بزرگسال عادت کرده‌اید که هر چه غذا هست را بخورید و چیزی باقی نگذارید. دیگر لازم نیست چنین کنید. شما می‌توانید غذایتان را باقی بگذارید  و یا با چنگال غذا بخورید و لازم نیست در مورد آن احساس گناه کنید.

شما از امروز می‌توانید میل خود به غذا را کنترل کنید. همه می‌توانند لاغر، جذاب، با اعتماد به نفس و خوش حال باشند. مطمئناً این ویژگی‌ها می‌توانند باعث بهبود زندگی شما شود.

درمان چاقی و لاغری موضعی با طب سوزنی

حقایقی در مورد لاغری با روش درمانی طب سوزنی سنتی، الکتریکی و گوش

طب سوزنی سنتی چین به هیچ وجه یک روش جدید نیست، بلکه در واقع این روش قرن‌هاست که مورد استفاده بوده است. در گذشته از طب سوزنی به روش‌های مختلف برای درمان استفاده می‌شده است.

و تنها روش درمانی است که در گذر زمان همچنان پا برجا مانده است و قرن‌ها استفاده از آن تأثیر و فواید آن را به تمام جهان ثابت کرده است.

در حال حاضر طب سوزنی الکتریکی و گوش با سوزن هایی که می تواند مدتها اثر داشته باشد به بدن فرد اجازه می‌دهد که چربی و کالری‌هایش را سریع‌تر بسوزاند و در نتیجه باعث کاهش وزن می‌شود.

چرا که این روش انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی را در اختیار ما گذاشته و همچنین باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود که به فرد امکان می‌دهد در زمانی کوتاه، وزن زیادی کم کند.

طب سوزنی لاغری در هر زمان و مکان حتی نشستن در سوخت و ساز موثر است

یکی از بهترین ویژگی‌های کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی گوش و نخ کت گوت آن است که این روش حتی زمانی که بدن شما واقعاً در حال فعالیت نباشد نیز مؤثر است. به دلیل آن که طب سوزنی باعث افزایش گردش خون می‌شود،

شما می‌توانید حتی زمانی که نشسته‌اید و برنامه مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا می‌کنید، چربی‌ بدن در بالا و پایین تنه را بسوزانید یا به مرور از طریق عرق کردن و ادرار دفع می شود.

اگر شما می‌خواهید تنها با استفاده از طب سوزنی لاغری سنتی بدون دستگاه یا روش های دیگر مرتبط، کاهش وزن داشته باشید باید صبر بیشتری داشته باشید زیرا کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی سنتی به تنهایی آنقدر که شما می‌خواهید سریع نیست.

منبع:www.salemchi.com