نیم بوت های محبوب زمستان 94

نیم بوت های محبوب زمستان 94

بوت فانتزی

zmat- kafshsmajlesi29

برای طراحی این بوت ها طراحان از خلاقیت زیادی استفاده کرده اند و با رعایت نکات کوچکی برای شما تنوع و جذابیت را  به ارمغان آورده اند. طرح های جناغی، دوخت های فانتزی، زنجیر، دکمه، کش، گل میخ، زیپ و . . . عناصری فانتزی هستند که سبک متفاوتی را  ارائه می دهند. تمرکز اکثر طراحان بر ارائه نیم بوت های فانتزی با پاشنه و ساق کوتاه است تا کاربرد غیررسمی به آنها ببخشد و استفاده شان را آسان کند.

بوت بنددار

zmat- kafshsmajlesi30

یکی دیگر از مدل های ارائه شده امسال، بوت های بند دار است. این یکی از مدل های کلاسیکی است که امسال توجه طراحان مد را به خود جلب کرده و گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که دوست دارند پیشروی مد و در عین حال متفاوت باشند.

پاشنه غیرعادی

zmat- kafshsmajlesi31

این مدل جدیدترین و محبوب ترین طرح بوت برای پاییز و زمستان امسال است. امسال پاشنه شیشه ای و پاشنه با طرح فانتزی و غیرمعمول در آثار برندهای معروف تولید کیف و کفش دیده می شود.
اگر نیم بوتی دارید که پاشنه غیرعادی دارد یا حتی با پولک، پشم و چیزهای دیگر تزئین شده است به طور اتفاقی در مسیر مد امسال قرار گرفته اید؛ پس با اعتمادبه نفس بالا آن را بپوشید.

پارچه متفاوت

zmat- kafshsmajlesi32

یکی از سبک های پرطرفدار فصل های سرد سال، تفاوت ساختاری پارچه های به کار رفته در پوشاک است. این ویژگی برای نیم بوت هم کاربرد زیادی دارد و بسیار پرطرفدار است. ترکیب چرم و جیر، خز و چرم  یا رنگ ها و طرح های مختلف چرم از معروف ترین و پرطرفدارترین طراحی های نیم بوت است. این مدل علاوه بر اینکه یکنواختی را از شما دور می کند امکان ست کردن مناسب تری را هم برای شما فراهم می کند.

خز، پشم و پوست

zmat- kafshsmajlesi33

اگر تا سال های پیش پوست عنصر اصلی سازنده کفش بود، طراحان زمستان امسال از پوست به عنوان وسیله ای برای تزئین بهره برده اند. خز و پشم هم روی مچ پا طراحی شده اند. رنگ قهوه ای این مدل بوت بسیار پرطرفدار است؛ گرچه به درد روزهای بارانی نمی خورد اما در آن احساس راحتی و گرما خواهید داشت.

پاشنه بلند

zmat- kafshsmajlesi34

بااینکه اکثر طراحان معتقدند نیم بوت های پاشنه بلند مناسب فصل سرد نیست اما  این نیم بوت ها در مجموعه همه برند ها دیده می شوند. پاشنه تیز و لژ بلند در مد امسال هم دیده می شود. نکته مهم در پوشیدن بوت پاشنه بلند، توجه به کاربرد مناسب آن است؛ یعنی در روزهای بارانی و برای رفتن به سالن سینما یا خرید بهتر است سراغ این مدل بوت ها نروید و در مهمانی و قرارهای رسمی با پوشیدن یک بوت پاشنه بلند در هاله ای از جذابیت و وقار بدرخشید.

منبع: www.akairan.com