پوست سرچه روشهای درمانی دارد

پوست سرچه روشهای درمانی دارد

آنقدر که همه ما به مراقبت از پوست صورن و بدن اهمیت میدهیم، به پوست سر اهمیت نمیدهیم.باید سعی کنیم مراقبت از این پوست را فراموش نکنیم. مشکلات پوستی این ناحیه از بدن به راحتی روی موهای شما که بسیار برای بانوان اهمیت دارد اثر منفی غیر قابل جبران خواهد گذاشت.

و هزینه مشکلات و درمان آن به مراتب سخت تر از نواحی دیگر است.

وقتی میتوان با چند راه ساده و راحت از اثرات منفی آن جلوگیری کرد، چرا این کار را نکنید.

راه های مراقبت از پوست سر

۱- سعی کنید حداقل ۳ بار در هفته به آرامی پوست سر خود را همراه با شستشو مالش دهید. این کمک می کند علاوه بر گرفتگی پوست، شادابی گذشته به پوست سر شما باز گردد.

۲- سعی کنید فقط از شامپوهای مخصوص پوست سر استفاده کنید.برخی از شامپوها چند منظوره هستند به همین دلیل نمی تواند تاثیر خوبی روی مشکلاتی که فقط مخصوص پوست سر است بگذارد.

۳- سعی کنید ۳ بار در هفته از شانه های ساده، انگشت دست به همراه مقدار کمی اسپری صاف کننده و نرم کننده مو، مقداری پوست سر و موها را ماساژ دهید. این کار از مشکلات پوستی که به دلیل در هم پیچیدگی موها و تجمع میکروب زیر آن جلوگیری کرده و پوست سر را شاداب تر می کند.

۴- سعی کنید هفته ای ۲ بار از روغن های طبیعی و مکمل های پوستی استفاده کنید. این کار علاوه بر تامین شارژ هفتگی مورد نیاز پوست، از خشکی و کاهش ویتامین های پوستی جلوگیری کرده و در افزایش کیفیت مو و رشد کافی آنها کمک می کند.

منبع: www.hidoctor.ir