چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم

چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم

جواهرات بدلی را می توانید با لباس ها ست کنید و نگران هزینه زیاد نباشید. مهره های براق، فلزات صیقل داده شده و جواهرات درخشنده باعث می شود که این اجناس مشتری ها را جذب خود کنند. بوتیک بدلیجات را باید با اجناس رنگی و شمع های مخصوص تزیین کرد. شمع ها و پارچه ها باید به گونه ای چیده شوند که جواهرات هم قابل دیدن باشند.

 چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم

1- طول و عرض قفسه ها را اندازه بگیرید تا بتوانید میزان پارچه مورد نیاز برای قفسه های جواهرات را تخمین بزنید.

2- بسته به اینکه پارچه چطور روی قفسه بایستد، می توانید میزان پارچه را کمی بیشتر از اندازه قفسه بگیرید.

3- پارچه هایی انتخاب کنید که با نوع جواهرات و یا فصل جور درآید. برای مثال اگر جواهراتی که از چوب و یا سنگ درست شده اند می فروشید، پارچه ای از جنس کتان و به رنگ خاکی انتخاب کنید. طبیعی بودن الیباف پارچه کتان، حس طبیعی بودن را به اجناس خواهد بخشید.

4- با چرخ خیاطی، پارچه را لبه دار کنید و یا با روبان بدوزید تا نخ کش نشود. پارچه را روی قفسه ها قرار دهید و شروع به تزیین روی آن کنید. روی ویترین جواهرات را با پارچه نپوشانید تا جلوی دید مشتری را نگیرد.

5- جواهراتی چون دستبند و گوشواره گل میخ دار را در قسمت بالایی قفسه ویترین، بالا و یا دور پارچه، قرار دهید. جواهراتی چون گردنبند را زیر ویترین قرار دهید تا کامل دیده شوند.

6- تزیینات کوچکی مثل صدف و یا شیشه های قدیمی عطر، داخل ویترین استفاده کنید تا فضایی را بدون جلوگیری از درخشش جواهرات، ایجاد کرده باشید.

7- بالای ویترین جواهرات یک آینه قرار دهید تا مشتریان بتوانند دید بهتری داشته باشند. برای جلب توجه بیشتر، چند گردنبند کوچک و گوشواره از سطح ویترین آویزان کنید. البته آینه را در گوشه ها قرار دهید تا جلوی دید مشتری گرفته نشود.

منبع: eHow