۵ نکته راجع به مد مردان / سری 24

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 24

1- کاپشن مشکی هنوز بهترین مد پاییزه است، که کنارش نخواهیم گذاشت، و به راحتی آن را با شلوار جین، پلوور، کفش کتانی یا حتی لباس فرم کار خواهیم پوشید.

2- کاپشن نیروی دریایی برای تمام اوقات فراغت لباس ایده آلی است. اگر آن را با شلوار جین بپوشید غیر رسمی تر خواهد بود، در حالی که اگر آن را با شلوار پشمی خاکستری بپوشید به اندازه کافی برای حضور در یک رستوران درجه یک، شیک و مناسب خواه بود.

3- اگر پوشیدن ژاکت پشمی خیلی گرم تان می کند، به جای آن از یک پیراهن سبک تر یقه بسته، یا از یک بالاپوش پشمی سبک، همراه با پلوور استفاده کنید. به جای همه اینها از یک ژاکت زیپ دار بافتنی که این روزها باز هم باب شده، استفاده کنید.

4- پلورهای بدون آستین برای پوشیدن زیر کاپشن بسیار رایج است، ولی مزیت پلوورهای آستین دار این است که شما می توانید آنها را روی شانه های خود انداخته یا دور کمر خود حلقه کنید.

5- اگر در انتخاب لباس خود برای میهمانی آخر فته مردد هستید، ایمن ترین روش این است که با خود یک دست کاپشن مخمل کبریتی بردارید. اگر جو آن جا خودمانی است، از شلوار جین یا کتان استفاده کنید. اگر بخواهید رسمی تر باشید، هتر است، از کراوات استفاده کنید.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات