۵ نکته راجع به مد مردان / سری 43

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 43

1- رنگ کمربند باید با کفشی که به پا دارید هماهنگ باشد. همین که هر دو سیاه باشند کفایت می کند. در مورد رنگ قهوه ای این مورد کمی دشوار تر است و رنگ سایه روشن نسبت دقیق تری از هماهنگی را ایجاد میکند. به عبارت دیگر قهوه ای روشن با قهوه ای روشن و قهوه ای شکلاتی با قهوه ای شکلاتی هماهنگ می شود.

2- اگر واقعاً بخواهید نهایت دقت را در مد رعایت کنید، بهتر است بند ساعت مچی شما با کمربند و کفش تان هماهنگ باشد. برای مثال، چرم قهوه ای روشن ساعت مچی با کفش سیاه به هیچ وجه هماهنگی ندارد.

3- کمربندهای رنگی بسیار خوب است که با کفش های با کیفیت ورزشی که سایه روشن مشابه دارند، مورد استفاده قرار گیرند. برای مثال، چرم آبی روشن پوست ماری متاثر از یکدیگر هستند.

4- عینک نه تنها وسیله ای برای حفاظت چشم های شما در مقابل نور شدید و پرتوهای یووی است، بلکه از جمله وسایل شخصی مهم محسوب می شود. پس خوب است، بهترین جنس آن مثل عینک « ری بن » یا یکی از شیک ترین و باب روزترین آن را انتخاب کنید.

5- در قصل تابستان در صورتی که مجبور هستید مرتب از زیر نور آفتاب به سایه تغییر مکان دهید، مثلاً هنگام خرید در بازار روز، بهتر است عینک خود را به شکلی تفننی روی سرتان قرار دهید.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات