۵ نکته راجع به مد مردان / سری 50

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 50

1- اگر از کمبود موی زیاد رنج می برید بهتر است که به آن افتخار کنید تا این که موجب نگرانی شما شود. این که سعی نکنید مو یا خالی بودن بعضی از قسمت های سر را مخفی کنید، نشانه اعتماد به نفس شما است.

2- اصلاح سر یا صورت تاثیر زیادی روی ظاهر شما خواهد داشت. ایجاد ظاهری تازه، تنها به پوشیدن لباس تازه مربوط نمی شود، بلکه شیوه اصلاح موی سر هم لازم خواهد بود.

3- اگر عادت به استفاده از یک نوع عطر دارید، به این نکته توجه داشته باشید که مشام شما ممکن است به رایحه اش عادت کرده باشد، پس مراقب باشید، که زیاد آن را مصرف نکنید.

4- آمریکایی ها با اشاره به مشکل بلند شدن ریش در بعد از ظهر، عبارت خاص « سایه پنج عصر » را به کار می برند. این مشکل برای مردانی که موی مشکی دارند بیشتر است. بنابراین، اگر ملاقاتی برای بعد از ظهر دارید یا این که قرار است شام را بیرون با میهمانی ویژه صرف کنید، بهتر است در داخل کشوی میز خود تیغ ریش تراشی داشته باشید.

5- هیچ علتی وجود ندارد که خود را در معرض شکنجه ادوکلن سوزآور بعد از اصلاح قرار دهید. استفاده از شیره حنا خیلی مطبوع تر خواهد بود. برای خوشبو شدن، کمی دیرتر از ادوکلن استفاده کنید.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات