۸ توجیه اقتصادی برای داشتن وب سایت حرفه ای در توسعه تجارت

۸ توجیه اقتصادی برای داشتن وب سایت حرفه ای در توسعه تجارت

همانند بسیاری از صاحبین مشاغل کوچک ممکن است شما هم اعتقاد داشته باشید که داشتن یک وب سایت به نفع شما نیست و یا داشتن وب سایت هزینه زیادی برای شما دارد . ممکن است فکر کنید چون از کامپیوتر و اینترنت استفاده نمیکنید نمیتوانید مشتریان را جذب کنید .
ما در این مطلب با ۸ دلیل به شما اثبات میکنیم که شرکت شما به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد ، مهم نیست که شرکت و تجارت شما چه اندازه ای است.

1-تجارت کوچک شما اعتبار خواهد یافت

امروزه مصرف کننده ها هر روزه برای خرید محصولات و سرویس هایی که نیاز دارند بیشتر از اینترنت استفاده میکنند
تجارت کوچک شما با داشتن یک وب سایت اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد.
اگر هم اکنون یک وبسایت دارید اما به صورت خانگی ساخته شده است آن را دوباره به صورت حرفه ای طراحی کنید تا از دید بازدیدکنندگان شرکتی حرفه ای که همراه با اعتماد به نفس خواهد بود دیده شوید.
با ساخت وبسایت حرفه ای میتوانید تجارت خود را ارتقاء دهید.

۲-با یک وبسایت میتوانید پول خود را پس انداز کنید.

چنانچه صاحب یک تجارت کوچک هستید ممکن است فکر کنید نتوانید یک وب سایت حرفه ای درست کنید اما شما میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.
اگر چه هزینه طراحی یک وبسایت در ابتدا که راه اندازی میشود به نظر بیشتر از سایر روشهای معرفی هست اما یک وب سایت برای یک شرکت کوچک به طور کلی هزینه ای زیر ۳۰۰ هزار تومان در یک ماه را دارد و در بعضی موارد حتی زیر ۲۰۰ هزار تومان هم خواهد بود با هزینه یک اگهی روزنامه یا مجله مقایسه کنید .

۳-شما میتوانید اطلاعات به روزتر و جدیدتری به مشتریان خود بدهید

فرض کنید که وبسایت شما مثل بروشور یا کاتولوگ انلاین شماست.با داشتن وبسایت خیلی راحت تر و بهتر میتوانید خدمات خود را نسبت به چاپی بودن ان ها به روز کنید.
وبسایت راه مناسبی است که اجازه میدهد مشتریان شما در مورد جدیدترین محصولات شما و اخبار مختلف مخصوصا تبلیغات یا هر خدماتی که شما پیشنهاد میدهید مطلع شوند.
در صورتی که تبلیغات چاپی به روز نمی شود وب سایت اطلاعات و اخبار را به روز رسانی میکند.

۴-وبسایت شما همیشه در دسترس است

وب سایت این امکان را به کسب و کار شما میدهد که مشتریان دایمی وموقت شما در 24 ساعت شبانه روز 7 روز هفته و365 روز سال از محصولات و خدمات شما حتی هنگامیکه دفتر یا مغازه شما بسته خیلی راحت بازدید کنند.
با زندگی پر دغدغه امروز گرفتن یک تصمیم درست نکته بسیار مهمی است.

۵-داشتن یک وبسایت امکان فروش بیشتری را به شما میدهد

اگرچه شما محصولات خود را ارایه میکنید ولی وبسایت یک مکان دایمی برای فروش محصولات شماست.به عنوان یک خرده فروش یک وبسایت مکان مناسبی برای داشتن بازاری قویتر و فروش بیشتر خواهد بود به خصوص اگر جامعه هدف مشتریان شما در گستره ی جهانی باشد.فکر نکنید محصولات و خدمات خود را نمیتوانید به صورت انلاین به فروش برسانید.فراموش نکنید حتی ماشین و خانه هم به صورت آنلاین به فروش میرسد.

۶-وبسایت مانند نمایشگاه کوچکی از کارهای شماست

مهم نیست که نوع تجارت شما چیست یک وبسایت محل مناسبی برای نمایش کار و تجارت شماست.
داشتن تصاویر و یک بسته محتوایی تصدیقی برای کار خوب شماست وباعث تک بودن کار شما میشود.

۷-داشتن یک وبسایت باعث صرفه جویی در وقت میشود

ارائه اطلاعات به مشتریان زمان زیادی میبرد چه روی تلفن باشد چه رو در رو یا به صورت بروشور یا ایمیل . با یک کاتولوگ آنلاین شما میتوانید اطلاعات زیادی برای محصولات و خدمات خود فراهم کنید.
یکبار که وبسایت شما راه اندازی شود و بالا بیاید قابل دسترسی برای مشتریان شما خواهد بود ودر زمان شما صرفه جویی میشود و زمان چیست؟ زمان پول است.

۸-وبسایت خدمات به مشتریان را پیشرفته تر میکند

ممکن است شما محصولات طبیعت دوستی داشته باشید واطلاعات بازیافت محصولات خود را به اشتراک بگذارید و به مشتریان خود چگونگی ساماندهی فعالیت خود را گزارش دهید.با اضافه کردن یک صفحه سوال و جواب مقالات و اخبار برای پاسخ به مشتریان میتوانید انها را به روز رسانی کنید.فراهم کردن خدمات با ارزش و به اشتراک گذاشتن اطلاعات روی وبسایت بسیار مهم است.

آیا برای ساخت وبسایت جدید خود نیاز به یک طراح وب دارید؟

 

موارد جزیی تر

جهان در اختیار اینترنت و اینترنت در اختیار جهان قرار دارد.حدود ۸۰ درصد مردم برای جستجوی محصولات و خدمات مورد نیاز خود از اینترنت استفاده میکنند.
اکثر مشتریان امروزه فکر میکنند که کمپانی شما وبسایت دارد و ممکن است برای راه یافتن به تجارت شما از موتورهای جستجو استفاده کنند.اکثر رقبا حدالامکان وبسایت دارند.اجازه ندهید که آنها به دلیل اینکه شما وبسایت ندارید مشتریان شما را قاپ بزنند.

از فرم های مخصوصی برای پیشرفت وبسایت خود استفاده کنید
فقط داشتن یک وبسایت کافی نخواهد بود شما باید آدرس وب سایت خود را معرفی کنید به وسیله قرار دادن روی همه محصولات شرکت خود مثل کارت شرکت و فاکتورها و… .
با دادن اطلاعات دقیق در مورد سایت مشتریان خود را ترغیب کنید تا از اطلاعات بیشتر و دقیق تر شما استفاده کنند.با استفاده از وب و کاهش مصرف کاغذ به طبیعت کمک کنید.

حتما یک بخش سوالات متداول در وبسایت خود داشته باشید
با این کار راحت تر به سوالات کاربران خود پاسخ میدهید.

با افزودن اکانت شبکه های اجتماعی شرکت خود در وب سایت آن را کامل کنید .
با استفاده از وبسایتهای معتبری مثل facebook & twiter,linked in , youtube, vimeo , google نتایج بهتری و بازدید بیشتری از سایت خود خواهید داشت.

برای راه اندازی وب سایت حتما توجه داشته باشید که سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید.
اگر شما تصمیم گرفتید محتوای وبسایت خود را به روز رسانی کنید باید از سیستم های مدیریت محتوا کمک بگیرید.
از طراح وبسایت خود بخواهید که از نرم افرازهای cms برای وب شما استفاده کند.

About سردبیر سایت