کاکوله

  • کیفیت عالی و قیمت به صرفه هدف اصلی ما می باشد
  • مناسب جهت برگزاری جشن تولد و جشن های خانودگی
  • دوره همی های دوستانه
  • دارای لژ خانوادگی

 

کاکوله می تواند برند شود

امروز به دعوت جناب آقای اشکان مهدی پور و به همراه جمعی از دوستان در مراسم افتتاح رستوران کاکوله حضور یافتم . این رستوران در روستای لاکسار دایر گردیده است و به علت قرار گرفتن در جاده ترانزیتی خمام به ضیابر و نردیکی به مرداب انزلی، شهرستان های رشت ، صومعه سرا، فومن، رضوانشهر که کاملا در مسیر هدف گردشگری قراردارند می تواند با فهم درست از بازارجدید، مهارت مدیریت مشتری، تقویت بازاریابی و زیرساخت های مناسب، کیفیت خدمات و پاسخگویی به مطالبات گردشگران و … به یکی از رستوران های برند تبدیل شود . در همین خصوص مناسب دیدم چند پیشنهاد را یادآور شوم امید آن که برای تقویت کسب و کار جناب آقای مهدی پور مفید واقع شود :
یکم : استان گیلان به خاطر داشتن تنوع زیاد گیاهی، بهره‌مندی از محصولات دریایی و نیز سابقه تاریخی کهن، از تنوع غذایی کم‌نظیری برخوردار است. بر اساس برخی آمارهای اعلام شده، ۱۷۰ نوع غذای محلی در رشت تهیه می‌شود. در بسیاری از مناطق ایران به خاطر کمیاب بودن منابع غذایی در فصل زمستان، تنوع غذایی در این فصل کاهش چشمگیری می‌یابد. این در حالی است که در گیلان، حدود ۶۰ غذای محلی ویژه زمستان وجود دارد. هم چنین وجود تعداد زیادی رستوران و غذاخوری در این شهر، حکایت از اهمیت مردم این دیار به تنوع غذایی و مقوله خوراک دارد.
دوم : کاکوله با سرمایه گذاری شخصی جناب آقای محمد مهدی پور که از کارآفرینان خوشنام شیخ محله است راه اندازی شده است . تحقیقا راه اندازی این رستوران در تقویت زنجیره خدمات گردشگری روستایی، اشتغال زایی و تقویت اقتصاد منطقه و … نقش مهمی خواهد د اشت .
سوم: نمی شود بدون نقشه راه ، به هدف رسید؛ بنابراین، باید یک نقشه کسب و کار بسیار دقیق وجود داشته باشد که تمام مراحل برای رسیدن به موفقیت در آن نوشته شده باشد . نقشه کسب و کار شامل فهرستی از همه چیزهایی است که باید برای رستوران خریداری کرد ، تحلیل بازار ، نگاه جامع به رقبا ، شرح بازار ، مشتریان هدف، کلیاتی از برنامه بازاریابی و یک طرح بسیار مشخص بودجه بندی و … خواهد بود .
سوم : طراحی لوگو ، مدیریت هزینه های مرتبط با نیروی کار ، بهره وری مناسب از هر نفر نیروی کار، مدیریت هزینه تمام شده غذاها ، آماده سازی مناسب غذا ،جلوگیری از ضایعات غذا ،حفظ قیمت ها در سطح قابل رقابت با دیگران، حفظ مزه ثابت غذا، سرعت در سرویس دهی ، نظافت و بهداشت، ادب و نزاکت در برخورد با مشتری و کیفیت خوب ، لباس فرم کارگران ، تبیین پیام نام تجاری (کاکوله) و گسترش آن، طراحی سایت ویژه و … ه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مدیریت کاکوله قرار بگیرد . در مجموع اصل اینست که غذای خوب به دست مشتری برسد . اینکه ظرف غذا چطوری باشد ، تزئینات داخلی ، جای نشستن و … در مرحله بعد است اگر کیفیت کار پایین بیاید ، مشتری وفادار دیگر معنی پیدا نمی کند
برای آقای اشکان مهدی پور، مدیر جوان کاکوله توفیقات روزافزون آرزومندم

ارسالی از:جناب دکتر عزیز عبدالهی

به مدیریت:آقای اشکان مهدی پور

[instanow name= restaurant_cacole info_pos= top info_layout= 2 shape= round size= 70 full_name= 1 website= 1 bio= 1 stats= 1 window= 1 logo= 1 nofollow= 1 style= default media= 60 link= file layout= grid columns= 3 flat= 1 lm= 1 lm_num= 6 ]

رستوران در رشت , قیمت غذا در رستوران های رشت ,