Address & Contact

Our Address

رشت، فلکه رازی، بلوار شیون فومنی، روبه روی آسایش 2، جنب هایپر نمونه، گالری شهر فرش سهیل

گالری شهر فرش سهیل

?عرضه کننده انواع فرش، موکت و پالاز موکت

?پارکت و کفپوش 

?کاغذ دیواری و پرده 

?گلیم فرش و جاجیم 

?تخت، تشک و روتختی

?پشتی دیواری و پتو

?تابلو فرش و نقاشی 

?کنیتکس، بلکا و بارانگیر پنجره

 

به مدیریت: آقای زادرمضان

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

فرش ماشینی

?فرش در خانه‌های ایرانی جایگاه بسیار مهمی دارد. حتی امروزه که سرامیک، پارکت و انواع کف‌پوش‌های جدید مد شده‌اند بازهم در بیشتر خانه‌های ایرانی فرش، قالیچه، گلیم  و کناره همچنان جایگاه خود را دارد و البته زیبایی آن با هیچ‌یک از محصولات مدرن امروزی قابل‌مقایسه نیست.  فرش دستبافت ایرانی از گذشته تاکنون طرح و رنگ‎‌های بسیار زیبایی داشته است و نه‌تنها در ایران که در سراسر جهان بسیار شناخته‌شده است.انواع فرش طرح خشتی، قشقایی و افشانهنوز هم  در سراسر کشور بافته می‌‌شود و بعضی از آن‌ها به‌قدری نفیس و زیباست که به‌عنوان تابلو فرش استفاده می‌شود.

?اما دنیای مدرن در صنعت فرش هم انقلابی ایجاد کرده است. امروزه فرش ماشینی به‌شدت همه‌جا رواج پیداکرده است و انواع دستگاه‌های مدرن سرعت تولید و بافت این محصول را به‌شدت افزایش داده است. فرش ماشینی با الگوبرداری از طرح فرش برداشت و محدودیت‌های کمتری که در تولید با آن مواجه است انواع محصولات را روانه‌ی بازار کرده است و با توجه به صرفه‌ی اقتصادی نسبت به فرش دستباف جایگاه خود را در خانه‌ها به دست آورده است.

پارکت

?نصب پارکت جدید یکی از گران‌ترین پروژه‌های بهسازی منزل است که افراد با آن روبه‌رو هستند. انتخاب پارکت بسیار سخت است زیرا این محصول از تنوع گسترده‌ای برخوردار است اما با این وجود بودجه مطمئناً در تصمیم نقش اساسی دارد. همچنین در کنار بودجه سبک پارکت هم نقش مهمی در انتخاب دارد، پارکت باید با مدل خانه، دکوراسیون حاکم در اتاق نشیمن یا اتاق‌خواب و سایر وسایل خانه متناسب باشد. 
?در هنگام خرید پارکت باید در نظر گرفت که کف‌پوش چقدر ترافیک پا، نور خورشید و فرسودگی را تحمل می‌کند. این سه مؤلفه در طول عمر کف‌پوش نقش اساسی را ایفا می‌کنند. برخی از کف‌پوش‌ها ضدآب نیستند و برای توالت و حمام انتخاب هوشمندانه‌ای نیستند از این رو بهتر است هنگام خرید به محل قرارگیری کف‌پوش توجه کرد.

انواع پارکت 

?بیشتر کف‌پوش‌ها در یکی از انواع زیر قرار می‌گیرند. نوع انتخابی شما به نیاز و بودجه‌ی شما بستگی دارد. 

?پارکت لمینت یکی از انواع پارکت‌های چوبی بسیار معروف و رایج است که در سراسر جهان استفاده می‌شود. پارکت لمینت از چوب درختان تهیه می‌شود و تنوع رنگی بسیار گسترده‌ای دارد. پارکت لمینت از پارکت تمام چوب مقاوم‌تر است و نسبت به آب و اجسام تیز هم حساسیت کمتری دارند، البته پارکت‌های چوب در صورت مراقبت و نگهداری تا چندین دهه دوام دارند. برای تمیز کردن آن‌ها به‌راحتی می‌توانید از جاروبرقی و انواع تی استفاده کنید. فقط باید به یاد داشته باشید رطوبت زیاد در دراز مدت می‌تواند به بافت پارکت لمینت آسیب بزند. این محصول با تنوع گسترده‌ای که دارد تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و قیمت ارزان‌تری هم از پارکت تمام چوب دارد. 

?پارکت چوبی یکی از انواع کف‌پوش‌های لوکس و خاص است که قیمت بسیار بالایی هم دارد. این نوع کف‌پوش از کنار هم قرار گرفتن قطعات کوچک چوب تشکیل می‌شود. پارکت‌های چوبی از چوب درختانی همچون گردو و افرا تهیه می‌شوند و عمر بسیار طولانی دارند. مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، سازگاری با محیط‌ زیست است. 

?کف‌پوش اپوکسی این نوع کف‌پوش‌ ساختاری متفاوت از انواع کف‌پوش‌های چوبی و لمینت دارد. کف‌پوش اپوکسی نوعی کف‌پوش است که علاوه‌بر خانه در شرکت‌ها، داروخانه‌ها و حتی بیمارستان‌ها قابل استفاده است. اپوکسی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و از دور شبیه کف‌پوش سنگ یک دست به نظر می‌رسد. ضمن اینکه بر روی کف با تن هم قابل پیاده‌سازی و از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. البته اپوکسی در کنار تمامی مزایای خوب و قابل توجهش پس از مدتی مات و کدر می‌شود و نسبت به ضربه و اجسام تیز بسیار حساس و خش‌پذیر است.

 

 

 

 

 

 

فرش و تابلو فرش در رشت ,  شهر فرش سهیل در رشت , تابلو فرش ماشینی , خرید تابلو فرش , طرح تابلو فرش , زیباترین تابلو فرش , تابلو فرش منظره ,