شال و روسری از اکسسوری‌های جذاب و شیکی هستند که می‌توانند یک تیپ ساده و معمولی را به یک استایل چشم‌نواز و منحصربه‌فرد تبدیل کنند. معمولاً انتخاب شال بسیار سخت و دشوار است زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند از یک شال برای تیپ‌ها و استایل‌های مختلف استفاده کنند. روسری و شال تنها ابزارهایی برای حجاب و پوشاندن موی سر نیستند بلکه اگر درست و متناسب با استایل انتخاب شوند، تکمیل‌کننده‌ی تیپ هستند. همچنین برای ایجاد تنوع در تیپ می‌توان با یک مدل بستن جدید شال یا روسری تغییری چشمگیر در استایل روزانه ایجاد کرد.

کاهش ۶۰ درصدی فروش شال و روسری

چگونگی انتخاب روسری و شال 

مهم‌ترین موضوع در انتخاب شال رنگ، طرح و کیفیت آن است. بهتر است رنگ را براساس رنگ پوست صورت، رنگ مو و تم آرایشی همیشگی انتخاب کرد. شال مناسب برای پوست‌های تیره و گندمی متفاوت از شال چهره‌های سفید و روشن است. گاهی رنگ چشم نیز در انتخاب شال و روسری تأثیرگذار است. فصل و آب‌وهوا هم در انتخاب شال و روسری تأثیرگذار است. شال‌های پشمی، کاموایی و قواره بزرگ برای فصل‌های سرد سال پیشنهاد می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با انواع کت، پالتو و بارانی ست کرد و از داشتن یک استایل خاص در زمستان لذت برد. شال‌های تابستانی از جنس حریر، نخ و ابریشم هستند و معمولاً رنگ‌های شاد و طرح‌های شلوغ دارند. کیفیت شال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شال و روسری در ارتباط نزدیک با موی سر و پوست هست، کیفیت نامرغوب پارچه‌ی آن‌ها می‌تواند سبب موخوره، قرمزی کف سر و ... شود. همچنین پارچه‌ی شال و روسری باید قابلیت عبور هوا را داشته باشد، استفاده‌ی مکرر از شال‌های سنگین و کلفت می‌تواند سبب شکستگی موهای سر و ریزش مو شود.

شال و روسری مشکی یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌ها است، در هنگام خرید آن باید به جنس شال توجه کرد تا با شست‌وشو استفاده‌ی زیاد بور نشود و تغییر رنگ ندهد. هم چنین شال مجلسی از انواع شال‌های پرفروش هستند. این شال‌ها معمولاً از جنس گیپور، ساتن و ابریشم هستند. شست‌وشوی این شال‌ها نیاز به‌دقت بیشتری دارد. برخی از آن‌ها دارای گلدوزی، پولک‌دوزی و ترمه‌دوزی هستند. شال‌های مجلسی مناسب مراسم‌های خاص، جشن، عروسی و ختم هستند و استفاده از آن‌ها در روزمره پیشنهاد نمی‎شود.

 

خرید اینترنتی شال و روسری

خرید آنلاین انواع شال و روسری از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا امکان‌پذیر است. این فروشگاه همانند بازاری بزرگ با تنوع میلیونی است، تمامی شال‌ها و روسری‌های موجود در بازار (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش فراهم شده است.

مشخصات، قیمت و خرید شال زنانه مدل G01 | دیجی‌کالا

روسری پارچه‌ای معمولاً سه گوش یا چهارگوش (به صورت سه تا شده) است که بیشتر روی سر یا گردن پوشیده می‌شود. روسری ممکن است به منظور رعایت حجاب اسلامی، گرما، تمیزی یا برای زیبایی پوشیده شود.

راهنمای خرید و معرفی 23 مدل روسری جدید و جذاب با قیمت روز - مینینیم
معمولاً هرچه قواره روسری بزرگتر باشد، بهتر و راحت تر است، مگر آنکه بزرگی زیاد برای فصل گرما مناسب نباشد.

انواع روسری

روسری نخی : این روسری‌ها با قواره‌های بزرگ برای تابستان خیلی مناسب‌اند. خنک و سبک هستند و باعث نمی‌شوند سر و موها عرق کند. خرید و قیمت روسری نخی زرد زیبا از غرفه شال و روسری حسنا | باسلام
روسری پلیسه
خرید روسری پلیسه منگوله دار پرطرفدار | استایل برتر
روسری مامی
روسری مامی دست دوز روژند کد tp3044 - وبلاگ فروشگاه برنزی
روسری حریر کرپ: روسری‌های حریرکرپ نازک و سبک هستند. البته به دلیل رنگ‌های مات پارچه‌های حریرکرپ، نازکی آنها موجب نمی‌شود موهای تان پیدا باشد. این روسری‌ها خنک و لطیف هستند و برای استایل مهمانی‌های دوستانه گزینه خوبی خواهند بود.
روسری حریر کرپ طرح گل درشت قواره 120 sr-n564 |
روسری ساتن
خرید و قیمت روسری طرح دار ساتن زنانه | ترب
روسری ابریشمی
عمده فروشی روسری ابریشمی ترک - بازار تولید و پخش روسری | پانیذ پوش
روسری لمه دار
شال و روسری‌های لمه دار انتخابی ایده‌آل برای بانوانی است که می‌خواهند متفاوت و شیک باشند. این مدل شال و روسری‌ها با لمه‌های درخشان باعث جذابیت و زیبایی هرچه بیشتر شما می‌شوند. براق بودن رشته نخ‌های لمه این طرح شال و روسری توجه دیگران را به شما جلب خواهد کرد. پس اگر دوست دارید بیشتر دیده شوید روسری لمه دار سر کنید.
خرید و قیمت روسری نخی تمام لمه مشکی و رنگی از غرفه روسری و شال طاها | باسلام

شال

یکی از پوشیدنی‌ها است که بیشتر به دور گردن یا کمر پوشیده می‌شود. کلمهٔ شال در اصل به معنای نوعی پارچهٔ پشمی یا کرکی است که در قدیم در شهرهای کرمان و مشهد و خلخال بافته می‌شده و برای دوختن پالتو و لباس‌های زمستانی از آن استفاده می‌شده است.

انواع شال زنانه:

شال نخی ساده

شال نخی ساده Colorful | شال و روسری

شال پلیسه

اکسسوری زنانهلباس و مد معنای پوشیدن و پرده به کار رفته در هیچ موردی اصالتاً به نوع و سبک

شال لمه دار

عرضه شال و روسری جدید مشکی لمه دار - بازار تولید و پخش روسری | پانیذ پوش

شال شنی

  • شال شنی جدید | Checks, Fashion

شال‌های کشمیری

مشخصات و قیمت روسری زنانه طرح کشمیر کد 229 | فروشگاه اینترنتی آرادس

Showing 10 from 15 Items

Toggle Filters
Count
Sort by
Order

فروش و پخش عمده شال و روسری ولنتینا  ? شال و روسری در طرح‌ها و رنگ‌‌‌های جذاب و متنوع ? ? با کیفیت عالی و قیمت مناسب ?

تولید شال و روسری آوا  ? تولید شال و روسری در طرح ها و رنگ های جذاب و متنوع ? ? با کیفیت عالی و قیمت مناسب ? ✨ شعار ما سود کمتر ، فروش بیشتر✨

تولیدی حجاب زینت ?تولیدی حجاب زینت با چندین سال سابقه فعالیت در عرضه مجموعه کاملی از محصولات حجاب شامل انواع چادر های ایرانی ، عربی

پخش شال و روسری سیمارو  ? پخش عمده و تک فروشی شال و روسری ? تنوع رنگ و طرح ? واردات از چین و ترکیه

شال و روسری مستر سیلک? برتری شال و روسری مستر سیلک در تفاوت هاست? استفاده از بهترین پارچه ها و سازگار با پوست و موی شما? کیفیت چاپ مناسب