شومینه بیژن

❇️فروش انواع شومینه

? شومینه از گذشته تا به امروز به عنوان یک وسیله گرمایشی زیبا و جذاب مورد استفاده گرفته است. این وسیله نه تنها فضای خانه را گرم می کند بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو زیبایی فضای اتاق را دوچندان می نماید. در حال حاضر با توجه به اهمیت ویژه دکوراسیون داخلی طراحان و معماران ایده های جدیدی برای تزئین دیوار شومینه ارائه می دهند.

? دیوار شومینه را می توان با آجرهای رنگی، سنگ مصنوعی و سنگ طبیعی تزئین نمود و آن را به یک نقطه کانونی تبدیل کرد. یک روز سرد زمستانی را تصور کنید که کنار شومینه در حال نوشیدن قهوه هستید. حسی که در این لحظه به شما دست می دهد دلپذیر و دوست داشتنی است و آرامش خاصی به شما می بخشد. تعبیه شومینه در طراحی اتاق نشیمن یکی از ایده های کهن است که همواره در عصر حاضر نیز جایگاه خود را حفظ کرده و طراحی مدرن آن مورد استقبال قرار گرفته است.

? امروزه شومینه در طرح ها و مدل های گوناگون و با استفاده از مصالح مختلف ساخته می شود. برخلاف شومینه های قدیمی که با سوختن چوب و ذغال فضای اتاق را کمی آلوده می کردند و دود آن ها منجر به سیاه شدن سقف و دیوارها می شد، شومینه های امروزی فضایی ایمن و پاک ایجاد کرده و تا حد ممکن با توجه به مدل خود منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.

?شومینه برقی

? شومینه برقی همانند یک شومینه واقعی می باشد. نور و شعله “شومینه برقی” هرگز از یک شومینه واقعی شکست نخواهد خورد. شما میتوانید به لطف “شومینه های برقی” در محیط های غیرممکن از شعله و گرمای “شومینه” لذت ببرید.

?ویژگیهای ممتاز شومینه اچ بی

? آتش طراحی شده شومینه توسط یک مبتکر واقعی، پیشرفت در طراحی و فن آوری شومینه بین تفکر زیبا و دل انگیز رو به جلو است. در واقع، حرارت و نوآوری های تکنولوژیک “شومینه اچ بی” از استانداردهای این صنعت در طول سالیان بدست آمده اند. زمانی که می خواهید تکنولوژی و سبک های نوآورانه را که هیچ کس نمی تواند نادیده بگیرد انتخاب نمایید ، “شومینه اچ بی” بهترین انتخاب خواهد بود.

به مدیریت:بهنام بیژن

 

شماره های تماس:

09126853029
09123436501
02126329025
02122303599

 

 

 

 

 

 

 

 

شومینه , انواع شومینه , شومینه برقی , شومینه اچ بی , شومینه سنگی , شومینه بیژن در تهران , فروش انواع شومینه در تهران , ویژگی های شومینه اچ بی , مزایای شومینه برقی , شومینه اتانولی یا الکی , کیفیت شومینه برقی ,شومینه بیژن ,