شرکت خدمات آبرسانی و فروش انواع پمپ و کفکش کشاورزی و صنعتی سپهرآئین

✳️انواع پمپ های صنعتی 

🔰پمپ‌ دینامیکی 

🔸🔹پمپ‌های دینامیکی یا سرعتی نوعی از پمپ هستند که به‌وسیله سرعت‌دادن به سیال، انرژی را منتقل می‌کنند. از جمله تفاوت‌های اصلی این پمپ با سایر پمپ‌ها، انتقال انرژی به‌صورت پیوسته بین سیال‌ها است.

🔰پمپ سانتریفیوژی 

💠پمپ سانتریفیوژی به‌دلیل سادگی کارکرد یکی از محبوب‌ترین پمپ‌ها در سراسر جهان است. این نوع پمپ دارای ساختمان محکم و کارآمد بوده و ساخت آن به هزینه کمتری نیاز دارد.

💠هر گاه که پمپ سانتریفیوژی در حال کار باشد، فشار مایع از ورودی پمپ به سمت خروجی آن افزایش می‌یابد و بدین‌صورت، تغییر فشار مایع را در طول کل سیستم هدایت می‌کند.

🔰پمپ‌ جابجایی مثبت 

🔸🔹پمپ‌های جابجایی مثبت می‌توانند میزان معینی از سیال را بدون تاثیرگرفتن از ارتفاع، جابه‌جا کنند. نکتۀ مهمی‌ که درباره این پمپ‌ها وجود دارد این است که جریان ایجادشده توسط پمپ‌های جابجایی مثبت، مقطعی است درحالی‌که جریان ایجادشده توسط پمپ‌های سانتریفیوژ دائمی است.

🔰پمپ دنده‌ای 

💠پمپ دنده‌ای نوعی از پمپ جابجایی مثبت روتاری هستند؛ به این معنی که آنها برای هر جنبش مقدار پایداری از مایع را حرکت می‌دهند. این پمپ‌ها توانایی پمپاژ با نیرو و فشار زیاد برای مایعات با غلظت بالا را دارند.

🔰پمپ کشاورزی 

🔸🔹موتور پمپ آب یکی از دستگاه های الکترونیکی مصرفی است که برای مکش آب و انتقال ان به مکان دیگر استفاده می شود. این دستگاه در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از موتور پمپ ها در خارج از آب قرار میگیرند و برخی دیگر درون آب قرار داده می شوند.

🔸🔹دسته بندی دیگری که برای این دستگاه وجود دارد، براساس سوخت مصرفی می باشد. بنزین، دیزل و نفت سوخت هایی هستند که برای راه اندازی موتور پمپ استفاده می شوند.

🔰انواع موتور پمپ آب کشاورزی کدامند؟

💫موتور پمپ کشاورزی از جمله قوی‌ترین پمپ‌ها محسوب می‌شود و با آن آب، را با فشار بالا در مسافت‌های طولانی پمپاژ کرده و انتقال می‌دهند. برای پمپاژ کردن آب از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که عبارتند از:

💫پمپ آب کشاورزی دینامیکی: این دستگاه، انعطاف پذیری بالایی دارد و برای آبیاری زمین‌های بزرگ کاربرد دارد. پمپ مزبور دارای تیغه‌هایی است که چرخیدن آنها جریان آب را در جهت موافق یا مخالف عقربه‌های ساعت می‌برد.

💫پمپ آب کشاورزی معمولی: این پمپ‌ها نیز دارای تیغه‌هایی هستند که با تغییر جریان هوا فشار آن کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

به مدیریت:ابوالفضل قربانپور
09157163060
05837236668
05837240400

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

آبرسانی و فروش انواع پمپ و کفکش کشاورزی و صنعتی سپهرآئین در خراسان شمالی , فروش انواع پمپ و کفکش کشاورزی , فروش انواع پمپ و کفکش صنعتی , قیمت پمپ و کفکش کشاورزی , قیمت پمپ و کفکش صنعتی , پمپ و کفکش کشاورزی و صنعتی سپهرآئین ,