Address & Contact

Our Address

اصفهان،منطقه صنعتی دولت آباد،خیابان بوعلی سینا 44

Telephone

تولید و پخش آجرنما انگلیسی،سفید،شاموتی

✳️آجرنما مدرن 

🔺 یکی از نما های بسیار پر طرفدار در ایران ، نمای آجری است. استفاده از نما آجر در ساختمان از قدمت بالایی برخوردار است. آجر ، جزء مصالح ساختمانی پر کاربرد در معماری سنتی ایرانیان بوده است. امروزه نمای ساختمان آجری ، رنگ گذشته و سنتی به ساختمان ها می دهد.

🔺 نمای آجری مدرن ، به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر گرما ، رطوبت ، استحکام بالا و داشتن قیمت مناسب یکی از نما های پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است. بنابراین استفاده از نما آجری ، نه تنها باعث زیبایی ظاهری نما می شود، بلکه به افزایش استحکام ساختمان کمک می کند.

✳️بررسی انواع آجرنما 

💫آجر شاموتی 

🔹🔸آجر شاموتی نیز یکی از انواع مصالح ساختمانی جدید است که در انواع سایز و رنگ‌های مختلف وجود دارد این آجر بیشتر در نماهای بیرونی و درونی ساختمان از جمله برای داخل شومینه، صنعت ذوب آهن، نمای ساختمان، ریخته گری فولاد، کوره ذوب فلزات و غیره کاربرد دارد و واژه‌ی نسوز که برای آن به کار برده می‌‌شود به معنای مقاومت کامل آن در برابر آتش نیست بلکه تا دماهای خاصی می‌تواند در برابر حرارت مقاومت داشته باشد.

💫آجر انگلیسی 

🔹🔸یکی از انواع آجرنسوز آجر نمای انگلیسی است که ترکیب رنگ آن معمولاً شامل رنگ‌های قرمز، جگری، قهوه‌ای است که معمولاً به‌صورت رندوم در کنار یکدیگر قرارگرفته و ترکیبی زیبا و منحصربه‌فرد را در نمای ساختمان به وجود می‌آورد. این سبک در کنار دیگر سبک‌های آجر نسوز از طرفداران زیادی برخوردار است و در شهرهای بزرگ برای نماسازی ساختمان‌ها به کار می‌رود.

💫آجرنما سفید 

🔹🔸تمامی آجرهای تولید شده توسط آروان، از جنس نسوز می باشند که دارای رنگبندی های متنوع است. برای مثال آجر رستیک ، آجر نسوز و کف همگی دارای تنوع رنگی از جمله رنگ سفید می باشند.

🔹🔸بناراین آجر تولید شده در رنگبندی سفید توسط ما شامل ۲۰ درصد افزودنی می باشند، و این افزودنی ها باعث می شوند تا ناخالصی هایی مانند آهک که باعث شوره در آجر میشد گرفته شود.

🔹🔸نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش هایی می باشد که زیبایی بصری آن از اهمیت فراوانی برخوردار است. آجر سفید ها جهت چندین برابر کردن زیبایی بنای ساختمان تولید شده اند.

💫 آجر فشاری 

🔹🔸 به آجر فشاری ، آجر توپرهم گفته می شود. این نوع آجر از خاک رس و آب ساخته می شود. به طور معمول آجر فشاری ، به صورت دستی تهیه می شود. آجر فشاری دارای مقاومت بالایی نسبت به سایر آجر ها دارد.

🔹🔸 یکی از معایب اصلی آجر فشاری داشتن وزن بالا است که وزن کلی ساختمان را افزایش می دهد. به همین دلیل امروز به جای استفاده در ساخت سقف طاق ضربی ، در قسمت های قالبندی فونداسیون و یا سفت کاری استفاده می شود.

💫 آجر سفالی 

🔹🔸 این نوع آجر ها برخلاف آخر های فشاری بسیار سبک هستند. انواعی از آجر های سفالی با توجه به مواد اولیه و شکل ظاهرشان ، در نقاط مختلف ساختمان کاربرد دارند. آجر های سفالی از خاک رس تهیه می شوند. فرایند تولید آن به این صورت است که بعد از قالب گیری ، وارد کوره های آجر پذیری می شود. حرارت ایجاد شده در کوره ها باعث افزایش مقاومت آجر ها می شود.

🔹🔸 این نوع آجر در برابر حرارت ، مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل در زمان آتش سوزی باعث گسترش آتش نمی شوند. از آجر سفالی در ساخت دیوار های باربر و نمای اجری داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

💫 آجر سیمانی 

🔹🔸 امروزه آجر سیمانی ، یکی از پرکاربرترین مصالح ساختمانی است. این نوع آجر ها از شن ، ماسه و سیمان پرتلند تهیه می شوند. آجر های سیمانی به صورت توپر و تو خالی تولید می شوند و هر کدام کاربرد های مختلفی در ساختمان سازی دارد.

🔹🔸 برای مثال ، در داخل ساختمان برای تفکیک فضا از آجر های تو خالی و در قسمت های که باید دیوار بار تحمل کند از آجر های تو پراستفاده می شود. سطح این نوع آجر ها صاف است و در نتیجه برای به کار بردن در ساختمان نیاز به مصالح پوششی نیست.

💫 آجر نسوز 

🔹🔸 آجر نسوز یکی از متریال های پر کاربرد در نمای آجری مدرن است. امروزه این آجرنما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت آجرنما نسوز ، مقاومت بالای آن در برابر حرارت و آتش است. این نوع آجرنما از اتلاف انرژی ساختمان جلوگیری می کند. قیمت این آجرنما کمی بیشتراز بقیه آجر های ماشینی است. ولی استفاده از آن باعث ایمن سازی ساختمان می شود.

🔹🔸 این نوع آجرنما در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی به سرعت تغییر پیدا نمی کند و ویژگی های خود را از دست نمی دهد. مقاومت در برابر نور خورشید ، رطوبت ، فرسایش و خراشیدگی از دیگر ویژگی های مثبت آجرنمای نسوز است.

💫 آجر قزاقی 

🔹🔸 از قدیمی ترین نوع آجر ها ، آجر قزاقی است. برای نمای آجری در بیشتر مواقع از آجر قزاقی استفاده می شود. این نوع آجر ها به صورت دستی و کاملا سنتی تهیه می شود. آجر های قزاقی بیشتر از خاک رس تهیه شده است.

🔹🔸 بعد از مخلوط کردن خاک های آجر ، در قالب های چوبی شکل داده می شود و بعد از خشک شدن درون کوره ها قرار می گیرند. رنگ این آجر را میزان حرارت داده شده تعیین می دهند. آجر های قزاقی شوره نمی دهد و عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت و سرما هستند.

به مدیریت:داوری

 

 

 

تولید و پخش انواع آجرنما نمونه داوری در کرمان , تولید انواع آجرنما در کرمان , پخش انواع آجرنما در کرمان , قیمت انواع آجرنما در کرمان , پخش انواع آجرنما نمونه داوری , تولید انواع آجرنما نمونه داوری , بهترین تولیدی آجرنما در کرمان , تولید آجرنما انگلیسی , تولید آجرنما سفید , تولید آجرنما شاموتی , تولید آجرنما شاموتی ,