Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،میانه،خیابان آزادگان جنوبی،روبروی مسجد موسی بن

Telephone

شرکت آسانسور ایمن صعود تسلا

🔅شرکت آسانسور ایمن صعود تسلا در میانه طراحی و نصب و فروش و خدمات سرویس و نگهداری انواع آسانسور را انجام میدهد.

برگرفته از کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان در حیطه ی خدمات آسانسور، نصب آسانسور، راه اندازی آسانسور و کلیه امور مربوط به آسانسور با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی انجام میدهیم.

✅سرویس آسانسور

🟣آسانسور یک وسیله نقلیه عمومی است که به طور موثر افراد و یا وسایل را بین طبقات یک ساختمان جا به جا می کند. آسانسورها معمولا از موتورهای برقی استفاده می کنند که قابلیت هدایت کابل های کششی ، سیستم های وزنه متعادل کننده و پمپاژ مایع هیدرولیکی برای بلند کردن پیستون استوانه ای را دارند. سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسورها اگر به موقع و سر وقت انجام شود ، هیچ خطر جدی ساکنین آن ساختمان را تهدید نخواهد کرد. پس از نصب آسانسور جدید ، تکنسین های آسانسور ایمن صعود تسلا  یک برنامه تعمیر و نگهداری متداولی را به شما ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا در مسیر تعمیرات منظم خود ادامه دهید. بدین ترتیب اسانسور ساختمان شما همیشه آماده کار و ایمن می باشد.

🟣تعمیرات آسانسور نیاز به کارشناسان مجرب دارد پس هرگز به علت کاهش هزینه ها به صورت شخصی یا به کمک افراد ناآگاه اقدام به تعمیر قطعات آسانسور نکنید.زیرا ممکن است براثر بی دقتی و نا آگاهی صدمات جبران ناپذیری به بدن خود وارد نموده و همچنین به علت تشخیص نادرست باعث حادتر شدن مشکل آسانسور گردید و از عمر مفید آن تا حدقابل توجهی بکاهید.حال فرقی نمی کند آسانسور شما مخصوص ساختمان تجاری،مسکونی و یا صنعتی باشد به هر حال تمامی آنها دارای حساسیت ها و پیچیدگی های خاص خود هستند که کوچکترین دستکاری غیر حرفه ای می تواند به آنها آسیب برساند.

مدیریت :مهندس علیزاده

سرویس و نگهداری آسانسور , سرویس و نگهداری آسانسور در تهران , سرویس آسانسور پیروزی , برنامه سرویس و نگهداری آسانسور , چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور , سرویس و نگهداری ماهیانه آسانسور  , سرویس دوره ای آسانسور , قوانین سرویس و نگهداری آسانسور , آسانسور ایمن صعود تسلا ,