آموزشگاه مراقبت زیبایی و بهداشت و ایمنی روناک

✳️آموزشگاه مراقبت و زیبایی روناک افتخار دارد که علاوه بر ارائه 18مدرک بین الملل در رشته های آرایشگر دائم زنانه(تاتو،میکروپگمنتیشن،میکروبلیدینگ،شیدینگ،شیدات،فیبروز)

🔰خودآرایی زنانه،چهره پرداز کودک،پاکسازی پوست،پیرایشگر موهای زاید با موم،ارایشگر و پیرایشگر زنانه،ارایشگر موی زنانه،پیرایشگر موی زنانه،ارایشگر ناخن،پدیکور ناخن،مانیکور ناخن،طراحی حنا بر روی بدن 

🔰متعادل ساز چهره زنانه،ارایشگر عروس،بافت مو،کلاه‌گیس،بافت با موی طبیعی،کار با مواد شیمیایی،پیرایشگر ابرو و صورت زنانه.رنگ کردن موی زنانه. به اطلاع میرساند به عنوان اولین ارائه دهنده مدرک فنی و حرفه ای بین‌المللی در رشته های اکستنشن مژه لیفت و لمینت.صاف کردن مو با مواد پروتئینی ( احیاء تراپی.بوتاکس مو . پروتئین تراپی.پلکس تراپی.المنت.کراتین )هنرجو می پذیرد.

✳️ افتتاح اولین آموزشگاه بهداشت و ایمنی در شهرستان رودسر در رشته های:

🔰کاربر ماساژ،ماساژ سوئدی،ماساژ تای،ماساژ اروموتراپی،ماساژ شمع،ماساژ کمپرس گیاهی 

🔰مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کرمها،ماساژ رفلکسولوژی،ماساژ سنگ،ماساژ شیاتسو ( ماساژ فشاری)،ماساژ ایرانی،ماساژ سو ئدی،ماساژ بافت عمقی (دیپ تیشو) 

🔰با ارائه 60 مدرک بین المللی فنی و حرفه ای 

💫میکروبلیدینگ  

💠میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود. این روش کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند.

💠این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد. نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.

💠نکته مهم این است که میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شود. با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد.

💠نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه کنید تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود و ماندگاری آن نیز بالاتر برود.

💫کراتینه مو 

🔺اگر مو‌‌‌های شما بر اثر بی احتیاطی آسیب دیده است، یا به دنبال موهایی کاملا صاف هستید، از موهای مجعد خسته شدید، ما با بهترین روش‌ها و با کیفیت ترین مواد کراتینه از معتبرترین برند‌‌‌های بزرگ دنیا، موهای سالم را به شما هدیه خواهیم داد.

💫خدمات ناخن  

💠زیبایی دستان شما تاثیر به سزایی در اعتماد نفس شما دارد. در مجموعه ی روناک با به کارگیری جدیدترین روش‌ها به شما کمک می‌کنیم تا ناخن هایی هر چه زیباتر داشته باشید. همچنین متخصصین ما برای حفظ سلامت و بهداشت ناخن‌‌‌های شما، نهایت دقت را به خرج می‌دهند.

💫انواع بافت مو 

🔺از دیگر راه های زینت دادن به مو بافت مو است. امروزه مدل های مختلف بافت مو پیدا شده که باعث جذابیت مو میشود. کیفیت بافت مو به مهارت شخصی که اینکار را انجام میدهد بستگی دارد. از بافت مو در شینیون ها ی مختلف نیز استفاده میشود.

💫اکستنشن مو 

💠کوتاه بودن موهای بانوان دیگر محدودیت و دغدغه محسوب نمی‌شود. اگر به دنبال تنوع هستید با وجود اکستنشن کاران با تجربه ما با استفاده از موهای کاملا طبیعی وارداتی درجه یک می‌توانید موهایی بلند و زیبا داشته باشید. سالن زیبایی در منظریه رشت 

💫پوست و زیبایی  

🔺پوست بزرگترین ارگان بدن انسان است. پوست انسان به عنوان یک محافظ بین اعضای داخلی بدن و جهان پیرامون عمل می‌کند. پوست سالم خیلی بهتر میتواند با پروسه پیرشدن بجنگد و از بیماری‌ها جلوگیری کند.

💫انواع ماساژ 

🔹ماساژ سوئدی 
🔸ماساژ سنگ داغ  
🔹ماساژ رایحه درمانی 
🔸ماساژ بافت عمیق 
🔹ماساژ ورزشی 
🔸ماساژ شیاتسو 
🔹ماساژ تایلندی 

به مدیریت:ابراهیمی

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

 

 

آموزشگاه مراقبت زیبایی روناک در رودسر , آموزشگاه مراقبت بهداشت روناک در رودسر , آموزشگاه مراقبت ایمنی روناک در رودسر , آموزشگاه زیبایی روناک در رودسر , تاتو , میکروپگمنتیشن , میکروبلیدینگ , شیدینگ , خودآرایی زنانه , چهره پرداز کودک , پاکسازی پوست , پیرایشگر موهای زاید با موم , آرایشگر و پیرایشگر زنانه , آرایشگر موی زنانه , پروتئین تراپی مو , آرایشگر عروس ,