آموزش مربیگری شنا و هنرهای حرکتی رقص آیدا محمودی

آموزش رقص عروس و داماد
تانگو
هیپ هاپ
شافل
اسپانیش
ایرانی و…


در همه رده های سنی کودکان و بزرگسالان
🔹🔸مربی :آیدا محمودی🔹🔸
09116314380

🏊🏻‍♂️شنا ورزش بین المللی است که همه در آرزوی یادگیری آن هستند. اجازه دهید اندکی پیرامون ورزش شنا و مزیت هایی که برای انسان دارد توضیح دهیم.

🏊🏻‍♂️مزایای شنا برای انسان :

🏊🏻‍♂️مزایای ورزش شنا تا حدی است که با دانستن آن قطعا تصمیم به رزرو مربی شنا می گیرید تا به صورت تخصصی به یادگیری آن بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید تا به تعدادی از مزایای این ورزش ویژه اشاره نماییم.

🏊🏻‍♂️در ورزش شنا بر خلاف سایر ورزش ها کل اندام های بدن به فعالیت می پردازد. معمولا ورزش های دیگر به این صورت است که تنها بر اندام های به خصوصی از بدن تمرکز دارد و به تقویت اندام های به خصوصی می پردازد اما برخلاف تمام این ورزش ها شنا به صورتی است که تمامی اندام های بدن فرد درگیر خواهد بود. وقتی شما در استخر مشغول ورزش شنا هستید اندام های داخلی بدنتان نیز تحت شعاع قرار می گیرد.

🏊🏻‍♂️با افزایش ضربان قلب قدرت قلب افزایش میابد، برای اجرای تمام تکنیک ها باید تمام اعضای بدن اعم از دستان و پاها در حرکت باشد. یک نکته مثبت که در ورزش شنا وجود دارد میزان انرژی یا به اصطلاح کالری است که صرف می کنید، شنا یکی از ورزش هایی است که به سوخت و ساز بیشتر کمک می کند و از این طریق تاثیر بسیاری در تناسب اندام خواهد گذاشت.

🏊🏻‍♂️امروزه با وجود اتوماتیک شدن کارها و روی کار آمدن غذاهای پر کالری باعث شده است تا اضافه وزن گریبان گیر تمام افراد در هر سنی شود. آموزش شنا به صورت تخصصی بهترین راه برای حفظ تناسب اندام برای افراد در هر سنی می باشد، با یک کلیک می توانید نسبت به رزرو مربی شنا مورد نظر اقدام نمایید.

🏊🏻‍♂️یکی از ویژگی هایی که باعث شده است همه روزه افراد بسیاری نسبت به ورزش شنا رغبت نشان دهند خواص درمانی است. خواص درمانی ورزش شنا بخاطر وجود آب آنقدر وسیع است که به بیمارانی که دچار درد مفاصل هستند، بیماران مبتلا به بیماری MS هستند و… این ورزش پیشنهاد می شود. بیمارانی که روز و شب خود را با درد سپری می کنند سوییم سنتر برایتان پیشنهاداتی ویژه دارد که با استفاده از آن می توانید نسبت به کاهش دردهای خود اقدام نمایید کافی است از قسمت رزرو مربی شنا مربی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در سریع ترین زمان به دردهای خود خاتمه دهید.

🏊🏻‍♂️یکی از مهم ترین تاثیراتی که شنا بر بانوان می گذارد در دوران بارداری است. در طول دوران بارداری بی تحرکی عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. معمولا در طول دوران بارداری پزشکان ورزش های ویژه ای به بانوان معرفی می کنند که از حالت بی تحرکی خارج شوند. یکی از ورزش های پیشنهادی تمامی پزشکان ورزش شنا است.

🏊🏻‍♂️ البته ورزش شنا برای باردارن شرایط ویژه ای را می طلبد و قطعا باید در انتخاب مربی و محیط استخر توجه ویژه ای داشت، بانوان عزیز می توانند با استفاده از سوییم سنتر نسبت به تمامی مربیان شهر مورد نظر خود تحقیقاتی همه جانبه به عمل آورند و با دید وسیع به رزرو مربی شنا اقدام نمایند. سوییم سنتر تنها حامی شما عزیزان در امرو مربوط به استخر می باشد و شما را نسبت به یادگیری شنا سوق می دهد تا جامعه ای سرشار از سلامت و شادابی داشته باشیم.

🏊🏻‍♂️یکی از تاثیراتی که شنا بر بیماران می گذارد تقویت ظرفیت ریه است. در تمام مدتی که افراد تحت آموزش شنا قرار دارند به آنها آموزش داده می شود تا به بهترین شکل ممکن به نفس گیری بپردازند و این نفس گیری صحیح باعث تقویت ریه می گردد به نحوی که حتی مشاهده شده است بیماران مبتلا به بیماری آسم هستند با ورزش شنا توانستند به بهترین شکل و بدون استفاده از داروهای شیمیایی نسبت به کاهش عواقب ناشی از بیماری فائق آیند.

🏊🏻‍♂️معمولا پزشکان متخصص نیز به بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند ورزش شنا را نیز توصیه می کنند تا بدین وسیله این بیماران بتوانند حجم ریه خود را با استفاده از تکنیک های مختلف افزایش دهند. بیماران تنفسی سوییم سنتر به شما این مژده را می دهد می توانید با جست و جویی وسیع و همه جانبه به رزرو مربی شنا مورد نظر خود در استخرهایی با امکانات ویژه بپردازید و از این طریق یک گام به سمت سلامتی خود بردارید.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸

آدرس باشگاه:

از شهدا ب سمت فرهنگ
خیابون رو بروی ساختمان سیمرغ جنب کبابی فرد
بنر زده تعمیرات ماشین یوسفی
داخل پارکینگ
باشگاه رکورد

بلوار طالقانی
پیروزی 1 درب کوچک قهوه ای رنگ
سالن ورزشی دکتر دادمان

09116314380

🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

چگونه مربی شنا شویم , مربی شنا نی نی سایت , حداکثر سن برای مربیگری شنا , درآمد مربی شنا , بهترین مربی شنا بانوان , مربی شنا استخدام , مربی شنا ,پیج کلاس رقص در ساری ‘ کلاس رقص ساری ‘ کلاس رقص شافل در ساری ‘ آیدا محمودی در ساری ‘ کلاس رقص باله در ساری ,