Address & Contact

Our Address

اصفهان ،چهارباغ بالا ،مجتمع کاویان

آموزش تخصصی اکستنشن مژه، لیفت و لمینت

✨حنای ابرو و اکستنشن مژه روسی ✨
✨انواع فن سازی و تکنیک های مختلف ✨
✨شناخت انواع چشم و اکستنشن مناسب آن ✨
✨انواع مپ کشی و لاینینگ و انواع ریموو کردن✨

?تکنیک های فشن و به رو دنیا ?

?ارائه جزوه آموزشی ?

?لمینت و لیفت مژه

?لمینت و لیفت مژه یکی از روش‌های نسبتا جدید برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است. بسیاری از افراد، این روش‌ها را جایگزین مناسب و کم ضررتری نسبت به اکستنشن مژه می‌دانند.

?لمینت و لیفت مژه روشی عالی برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌های شما است. اگر مژه‌های کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش می‌توانید به آنها حالت دهید و از زیبایی مژه‌های خود لذت برید.

?لیفت مژه تقریبا شبیه به فرایند فر کردن است که روی مژه‌ها انجام می‌شود. با انجام لیفت مژه و به کمک یک محلول خاص، مژه‌های شما به سمت بالا فر می‌شوند و حالتی طبیعی و در عین حال بسیار زیبا و جذاب، پیدا می‌کنند.

?لمینت مژه در واقع مکمل لیفت مژه است. جایگزینی برای اکستنشن مژه یا استفاده از ابزارهای فرکننده مژه. بعد از لمینت مژه، مژه‌هایی بالا رفته، فر و ۲۰ تا ۴۰ درصد ضخیم‌تر خواهید داشت که ۱۰۰ درصد طبیعی هستند.

?در فرایند لمینت مژه گاهی از رنگ‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. در لمینت مژه از مواد و محصولات خاصی برای تقویت و ضخیم‌ کردن مژه‌ها استفاده می‌شود.

?اکستنشن مژه چیست؟

✳️اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و تک به تک لابه لای مژه ها با چسب می چسبانند و به این ترتیب مژها را پر پشت و زیبا می کنند تا دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نباشد.

?مراحل انجام کار اکستنشن مژه

?برای انجام اکستنشن مژه فرد باید دراز بکشد و چشم هایش را ببندد و فرد انجام دهنده زیر مژه هایش پارچه ای تمیز بیاندازد

?با کمک نوک مژه ها را یک میلی متر به چسب آغشته کرده و در گوشه خارجی چشم که لازم است مژه ها متراکم تر و بلندتر باشند، قرار دهد.

?سپس بعد از اتمام کار با استفاده از برس مژه ؛ مژه ها را شانه زده و با لوسیون پاک کننده آرایش و پنبه روی پلک و مژه ها را شسته و به آرامی چسب ها را بکنید.

?این مژه ها به مدت 3 تا 4 هفته دوام دارند اما این مدت به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آن ها وابسته است.
چند روز یک بار برای ترمیم به سالن زیبایی که برای اکستنشن رفته اید مراجعه کنید.

?در صورت انجام اکستنشن برای پاک کردن آرایش چشم ها از ژل های شستشو استفاده نمایید و با دستمالی نرم آهسته اطراف مژه ها را تمیز کنید. برای شستشوی پوست صورت و چشم ها از شامپو بچه استفاده کنید

با مدیریت خانم شهره صفدری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در کنار مدیریت اتحادیه نوشهر

 

درکنار مدیران محمدیان . جعفری. پسقلعه. در شهر زیبای نوشهر

 

??????????

??????????

??????????

??????????

 

 

 

آموزش و خدمات اکستنشن مژه در اصفهان ,  اکستنشن مژه , حنای ابرو و اکستنشن مژه روسی در اصفهان  , شناخت انواع چشم و اکستنشن مناسب آن , انواع مپ کشی و لاینینگ مژه در اصفهان , انواع ریموو کردن مژه در اصفهان , لمینت و لیفت مژه و ابرو , آموزش تخصصی اکستنشن مژه در اصفهان , لمینت و لیفت مژه در اصفهان ,