Address & Contact

Our Address

استان مرکزی اراک خنداب روستای دیز آباد

Telephone

ابزارآلات و اتصالات رحیم زاده

🔧 فروش لوازم موتور و دوچرخه

🛵موتورسیکلت در دنیای امروز یکی از وسیله‌‌‌های پر هیجان و مقرون به صرفه تر نسبت به خودرو می‌باشد، لوازم یدکی موتور سیکلت هم از نیاز‌‌‌های کاربران این وسیله نقلیه می باشد که نیاز به تامین دارد، لوازم یدکی هوندا، تی وی اس، آپاچی، یاماها، باجاج و… همواره از جمله نیاز‌‌‌های کاربران می‌باشد.

🛵موتورسیکلت نسبت به خودرو لوازم کمتری دارد، تعدادی از اصلی ترین قطعات موتور سیکلت سیلندر، لاسیتک و تیوپ، توپی چرخ عقب، اگزوز، صفحه کلاچ، باتری، بوبین برق موتور، کیلومتر، زنجیر و.. . است و سایر قطعات آن کوچک هستند و یا مثل بوق موتور، لوازم جانبی موتور سیکلت اند.

🛵باک موتور سیکلت یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی موتور سیکلت است. باک، مخزنی فلزی با ظرفیتی مشخص به جهت ذخیره‌ سوخت موتور سیکلت می‌باشد. این وسیله بسته به نوع موتور سیکلت با ظرفیت‌های ۱۰ لیتری تا ۳۰ لیتری تولید می‌شود و معمولا از جنس ورق‌های فولادی می‌باشند.

🛵هر باک چند قسمت اصلی دارد که شامل رویه، پالونی، گوشواره، موجگیر، و شیر بنزین می‌شود. باک‌ها توسط قلاب‌هایی به نام گوشواره، به صورت خشابی روی بدنه موتور سیکلت سوار می‌شوند. موجگیر، حرکت سوخت را هنگام حرکت ثابت می‌کند. درنهایت، اتصال باک به کاربراتور از طریق شیر بنزین صورت می‌گیرد.

🛵کیفیت جنس باک موتور از عوامل موثر در قیمت باک موتور می‌باشد. باک موتوری که جنس بهتری دارد، دیرتر دچار سوراخ شدن یا نشتی می‌شود و در صورت آسیب دیدن به سرعت دچار آتش نمی‌شود. در تولید باک با‌کیفیت، در اولین مرحله، ورق‌های فولادی در قالب‌های مشخص شده برش داده می‌‌شوند.

🛵و بعد از این مرحله قطعات برش داده‌ شده در دستگاه پرس قرار می‌گیرند که ورق‌های فولادی در دستگاه پرس شکل رویه را به خود گرفتند، قسمت‌های اضافی باک توسط دستگاه برش از آن جدا می‌شود. انتخاب بهترین آلیاژ برای تولید پالونی باک، تاثیر بسزایی در تولید نمونه‌های باکیفیت این محصول دارد.

⚡️انواع لوازم الکتریکی
✨کلید

به طور کلی کار کلید در مدار قطع و وصل جریان است. برای قطع جریان الکتریکی حداقل باید یکی از سیم‌‌‌های حاصل جریان قطع شود.

✨انواع کلید:

🔸کلید یک پل: برای قطع و وصل یک مسیر جریان است.

🔸کلید دو پل: امکان خاموش و روشن کردن دو دسته لامپ یا دو مسیر را فراهم می‌کند.

🔸کلید تبدیل یا تعویض: در راهروها و سالن‌ها استفاده شده و امکان خاموش و روشن کردن و کنترل روشنایی از دو یا چند نقطه را فراهم می‌کند.

✨جعبه تقسیم

از جعبه تقسیم برای ارتباط لوله‌ها به یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم‌ها استفاده می‌شود و فاصله جعبه تقسیم از سیم ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است.

✨دیمر

دیمر وسیله ای است که می‌توان توسط آن میزان نور لامپ را تغییر داد. دیمربه صورت سری با لامپ قرار می‌گیرد.

✨فتوسل

برای آنکه بتوانیم چراغ‌‌‌های معابر را به هنگام تاریک و روشن شدن هوا به طور اتوماتیک روشن و خاموش کنیم از وسیله ای به نام فتوسل استفاده می‌کنیم.

✨رله

برای روشن و خاموش کردن لامپ‌ها به صورت زمان دار یا زمان بندی شده از آن استفاده می‌کنیم. طرز عمل به این ترتیب است که با فشار دادن به شستی، به جای کلید تبدیل، رله شروع به کار می‌کند و لامپ‌‌‌های راه پله روشن می‌شود که پس از زمان تنظیمی، لامپ‌ها خاموش خواهند شد.

✨انواع لامپ

🔸لامپ رشته ای

نوع قدیمی‌ و سنتی از لامپ‌ها را لامپ رشته ای تشکیل می‌دهد که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و جای خودشان را به گزینه‌‌‌های کم مصرف تر و ال ای دی‌ها داده اند. این نوع لامپ، نور درخشانی ایجاد می‌کند که باعث احساس راحتی و زیبایی بیشتر در فضای منزل می‌شود.

🔸لامپ‌‌‌های LED SMD

SMD نوعی فناوری است که در آن قطعات الکترونیکی بدون ایجاد سوراخ و تنها با لحیم کاری روکار به بورد متصل می‌شوند. این فناوری در لامپ‌‌‌های LED منجر به طراحی نوع جدیدی از لامپ‌‌‌های LED شد که از کاربرد زیادی برخوردارند و موجب افزایش طول عمر و بازدهی بهتر لامپ شده است.

کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادی از این لامپ‌‌‌های کوچک SMD، نوری مناسب ایجاد می‌کند. این لامپ‌ها پخش نور زیادی دارند و امروزه لامپ‌‌‌های حبابی و شمعی زیادی به دلیل این ویژگی با چنین تکنولوژی تولید می‌شود.

🔴ابزار برقی

💎همان طور که می‌دانید انجام برخی از کارها در کارخانه‌ها به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد و نمی‌توان آن کار را به صورت دستی انجام داد. در این موقعیت‌ها از ابزار آلات برقی استفاده می‌شود.

💎از آن‌جایی که در بسیاری از موارد دسترسی به برق مشکل وجود دارد، این ابزار آلات را به صورت شارژی نیز می‌سازند که شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید. و اما معرفی چند ابزار صنعتی برقی:

⭐️کمپرسور هوا: کمپرسور باد منبع تغذیه ابزارهای بادی است. این وسیله هوا را فشرده می‌کند و برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده می‌شود.

⭐️دریل برقی و شارژی: معمولاً از دریل‌ها برای سوراخ کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود. ایم ابزار یکی از پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی برقی است که در هر کارگاه صنعتی یافت می‌شود.

⭐️فرز برقی: فرزها معمولاً برای برش فلزات و تراشکاری مورد استفاد قرار می‌گیرند. در بعضی موارد هم از این دستگاه برای تیز کردن استفاده می‌شود.

⭐️دستگاه جوشکاری: دستگاه جوش یا اینورتر ابزاری است که از آن برای اتصال فلزات استفاده می‌شود.

🔴مصالح ساختمانی

🔹مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می‌شود که از آن‌ها در احداث و تولید سازه‌‌‌های مختلف استفاده می‌شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می‌روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد می‌باشند.

🔹آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه‌‌‌های ساختمانی و اجرای آن‌ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می‌باشند.

🔹این متریال‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا و هزینه مقرون بصرفه در پروژه‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دنیای مدرن امروز مصالح ساختمانی نوین توسط صنعتگران تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در مقایسه با مصالح قدیمی‌قابلیت‌ها و مزایای بی شماری دارند.

مدیریت : حسن رحیم زاده

09124598468

ذغال استارت سایپا-بنز-پژو-سمند
ذغال دینام بنز-نیسان -پژو
ذغال فرز رونیکس
اجاق گاز تک شعله دوشعله سه شعله

 

اتولوله رونیکس

 

باک تیزرو با قاب بغل

 

 

 

 

 

وسایل برق کشی ساختمان , خرید لوازم لوله کشی ساختمان , قیمت ابزار سیم کشی ساختمان , خرید ابزار برق کشی , سیم های مورد نیاز در برق کشی , لوازم برقی موتور و دوچرخه در اراک , انواع ابزار برقی ساختمان , انواع لوازم الکتریکی , ابزارآلات و اتصالات لوله کشی و برق کشی ساختمان رحیم زاده اراک ,