Address & Contact

Our Address

بانه ، بلوار آزادی ، بالاتر از پیتزا سوشیان ، کوچه آسک ۵

ابزار استوک شایان

ابزار استوک شایان 

✔️ خرید و فروش انواع ابزار ، ابزار مکانیکی و صنعتی✔️

✔️ مارک های معتبر امریکایی و اروپایی✔️

✔️ ارسال به سراسر کشور✔️

 

انواع جعبه بکس با مارکهای معتبر آلمانی و آمریکایی در سایزهای یک دوم و سه چهارم

ابزار استوک شایان 

✳️ شما به راحتی فقط با چند کلیک میتوانید انواع ابزارآلاتی مانند دریل ، دریل شارژی ، سنگ فرز ، بتن کن ، آچار شلاقی ، پیچگوشتی ، جعبه ابزار ، سرامیک بر ، پیستوله بادی ، اره زنجیری ، اره عمود بر ، اره فارسی بر ، تجهیزات ایمنی ، دستگاه جوشکاری و هزاران محصول دیگر را تهیه کنید . همچنین ما سعی داریم همیشه تمام محصولات را با پائین ترین قیمت به کاربران خود عرضه کنیم به همین دلیل بدون شک ضمانت میکنیم که پائین ترین قیمت را در ابزار بلوط پیدا خواهید کرد .

✳️ افزایش قیمت به وجود آمده در بازار کالاهای مختلف باعث شده است، افراد به دنبال خرید محصولاتی باشند که بتوانند هزینه کمتری برای آن ها پرداخت نمایند. واژه کالای استوک به محصولاتی تعلق می‌گیرد که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند و از قیمت پایین‌تری برخوردارند و مشابه به کالای نو و آکبند هستند.

✳️ گفتنی است کالاهای استوک الزاما کارکرده و دست دوم نیستند. برای مثال در برخی از فروشگاه های معتبر آمریکایی، اروپایی و آسیایی که در زمینه دیجیتال، پوشاک، دکوراسیون، مواد غذایی و … فعالیت می کنند در شرایطی خاص کالای نو و آکبند خود را به نام استوک به فروش می رسانند.

✳️ از مزایای خرید کالای استوک می‌توان به قیمت و کیفیت مناسب آن‌ها اشاره نمود. که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر نسبت به کالاهای غیر استوک همان کالا را دریافت نمایید.

انواع آچارهای اصل مارکهای معتبر آمریکایی و اروپایی ،فورس ،ریکو ایتل

ابزار استوک شایان 

✳️ پرکاربردترین مدل‌های ابزار برقی

✔️ دریل برقی

یکی از پرکاربردترین این ابزارها را می‌توان دریل برقی در نظر گرفت که در شرایط گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از مردم گمان می‌کنند که دریل تنها وظیفه سوراخ کردن را بر عهده دارد. در حالی که این وسیله می‌تواند برای باز و بسته کردن پیچ‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

✔️ اره برقی

اره برقی که با نام اره زنجیری نیز شناخته می‌شود، نوعی اره مکانیکی به حساب می‌آید که دارای یک زنجیر دوران کننده است. که بر روی آن دندانه‌هایی قرار گرفته است. این محصول قادر به برش و قطع کردن چوب و درخت است و به دلیل سرعت بالا بسیار مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.

✔️ رنده برقی نجاری

رنده برقی نجاری برای از بین بردن ناهمواری‌ها و اضافات روی چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای کار نجاری به‌حساب می‌آید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که از این کالا برای شکل دادن به چوب استفاده نمی‌شود و برای فرم‌دهی باید از ابزارهای دیگر استفاده کنید. اگر می‌خواهید در خرید ابزارها، هزینه‌های خود را تا حد امکان کاهش دهید می‌توانید از ابزار الات دست دوم استفاده کنید البته هنگام خرید باید حتما دقت کنید تا ابزار مشکلی نداشته باشد.

✔️ فرز و اور فرز

اور فرز را می‌توان یکی از لوازم مورد نیاز در نجاری در نظر گرفت . که اموری چون گود کردن جای شیشه یا زه واره قاب عکس، کنده‌کاری‌های چوب، زدن لبه‌های میز و صفحات چوبی با استفاده از آن صورت می‌گیرد.

✔️ پیچ گوشتی برقی

یکی از مدل‌های ابزار برقی ماکیتا که مورد استفاده‌ی بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، پیچ گوشتی برقی است. پیچ گوشتی برقی یک وسیله‌ی کاربردی برای باز و بسته کردن پیچ‌ها به شمار می‌رود. و دقیقا کاری را انجام می‌دهد که یک پیچ گوشتی معمولی انجام می‌دهد، با این تفاوت که این کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

✔️ دستگاه پولیش

از دستگاه پولیش برای برطرف کردن خط و خش‌هایی که بر روی برخی از سطوح دیده می‌شود، استفاده می‌شود. و مشکلات به وجود آمده را ترمیم می‌کند. این دستگاه دارای یک مخزن آب است که با استفاده از آن و کف، می‌توان سطوح مختلفی چون ماشین، پارکت، کف‌پوش و سنگ را تمیز کرد و جلا داد.

مدیریت : علی سعیدی

ابزار استوک شایان 

انواع صفحه سنگ ،استیل بر و ساب و سمباده
ابزار استوک شایان 
انواع جرثقیل زنجیری
ساکشن روغن مارک معتبر
ابزار استوک شایان 
انواع سنگ فرز مینی و بزرگ ماکهای معتبر بوش و آیگه و اینهل و متابو و ….

ابزار استوک شایان 

انواع اره موتوری
ابزار استوک شایان 
انواع آچار شلاقی
ابزار استوک شایان 
انواع زنجیر های آمریکایی
ابزار استوک شایان 
پشم زن گوسفند دانه درشت
ابزار استوک شایان 
جک ۲ تن
ابزار استوک شایان 
انواع فرز مینیاتوری

ابزار آلات دست دوم , استوک , ابزارالات شارژی , باطری های شارژی , وارد کننده ابزارالات استوک از امارات , ابزار آلات دست دوم و استوک در بانه , سنگ فرز , مینی سنگ , دریل , دلر سه کاره , بتن کن , دستگاه جوش ,