فروشگاه ابزار یراق و بورس ابزار برقی ساختمانی صنعتی تاسیسات علی 

🔵 مرکز فروش انواع لوله اتصالات سرد و گرم تاسیسات ابزار علی🔵

🔵 نمایندگی رسمی لوله پلیکا سیپنود یزد در استان گیلان

🔵 بورس ابزار برقی ساختمانی و صنعتی

🔵 لوله و اتصالات پلیمری و پولیکا

🔵 شیرآلات اهرمی

🔵 ملزومات ساختمانی

نکات مهم که برای خرید شیرآلات باید رعایت کنیم:

شیرآلات معمولاً بصورت کلی یا یک دست کامل خریداری می‌شوند.

🔵هر ساختمانی برای تکمیل شدن نیاز به تاسیسات و تجهیزاتی دارد که از اجزای حیاتی آن ساختمان محسوب می شود. که این نیازها مربوط به بخش سیستم های حرارتی، دیداری، شنیداری و بهداشتی ساختمان برای فراهم آوردن راحتی و آرامش ساکنان ساختمان می باشد و لازم و ضروری است.

☸️درباره شیرهای پدالی:

🔵بهترین انتخاب برای اماکن عمومی شیرهای پدالی یا غیر لمسی به دلیل عدم نیاز به انرژی مانند برق و باتری در قیاس با شیرهای الکترونیکی است. اما آنها هم در هنگام استفاده با مشکلاتی مواجه‌اند. در مدلهای جدید شیرهای پدالی قابلیت‌هایی مانند تنظیم مقدار و دمای آب سرد و گرم و پدال جمع‌شونده جهت سهولت نظافت در نظر گرفته شده و بر مزیت‌های آن افزوده شده است.

☸️درباره شیرهای اهرمی:

🔹شیرهای اهرمی دو مدل ایستاده و دیواری تقسیم می‌شوند.

🔹نوع ایستاده معمولاً در روشویی و سینک ظرف‌شویی استفاده می‌شود.

🔹نوع دیواری در حمام و توالت مورد استفاده است. البته گاهی از نوع دیواری نیز در روشویی و سینک ظرفشویی استفاده می‌شود.

🔹در شیرهای اهرمی به جای مغزی از یک کارتریج استفاده می‌شود. کارتریج‌ها در دو نوع پلاستیکی و سرامیکی موجود هستند که نوع سرامیکی آن مرغوب‌تر است و محصول کشورهای اروپایی به خصوص اسپانیا و ایتالیا مطلوب‌تر می‌باشد.

☸️شیرهای کلاسیک:

🔹دسته‌ای دیگر از شیرها، شیرهای واشری یا کلاسیک هستند که باید مطابق استاندارد ۱۵۴۶ موسسه استاندارد ایران ساخته شوند.

☸️درباره شیر پیسوار (Piece ware):

🔵شیر ساده‌ای است که معمولاً قبل از اتصال لوله‌های آب سرد و گرم به شیرهای مخلوط نصب می‌گردد. در واقع رابط بین لوله‌کشی و شیر مخلوط است و هدف از نصب آن این است که در صورت خرابی شیرهای مخلوط با بستن آنها بتوان جریان آب را قطع کرده و به تعمیر و یا تعویض آنها پرداخت. شیرهای پیسوار معمولاً یا از جنس برنجی با آب کاری نیکل کروم هستند و یا از جنس پلاستیک‌های فشرده‌اند و البته امروزه بیشتر از شیرهای پیسوار فیلتردار که دارای فیلتری از جنس استنلس استیل هستند استفاده می‌شود تا از ورود اجسام خارجی به داخل شیر مخلوط جلوگیری شود و از کارتریج شیر اهرمی محافظت شود. محل دیگر شیرهای پیسوار برای پر کردن سیفون توالت فرنگی یا شرقی است.

مدیریت : علی عالمی

 

 

 

شیرآلات بهداشتی, شیرآلات اهرمی,  دوش حمام, شلنگ دوش حمام, شلنگ سرویس بهداشتی, فلاش تانک, فروش اتصالات دستشویی, اتصالات آب سرویس بهداشتی, اتصالات پلیمری, قیمت اتصالات گاز, اجاق گاز, انواع شیر, شیر توپی, شیر صنعتی, چینی سرویس بهداشتی ساختمانی, توالت ایرانی, توالت فرنگی, دستشویی روشویی, قیمت سینک ظرفشویی, کابینت روشویی و دستشویی,