Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،نقده، انتهای خیابان پیرانشهر،جنب نمایندگی مدیران خودرو قاسمی

Telephone

اتو گالری دلشاد

✳️نکات پیش از خرید خودرو صفر 

🚗قیمت خودرو و بودجه شما 

🔹🔸به طور حتما برای هر خریداری قیمت خودروهای داخلی و خارجی یک موضوع مهم به شمار می رود. به همین موضوع اگر قصد خرید خودرو از بازار آزاد را دارید حتما قیمت اعلامی از سوی شرکت های خودروسازی را کنترل کنید.اتو گالری دلشاد

اتو گالری دلشاد در نقده

🔹🔸 و سپس آن را با قیمت های اعلامی فروشندگان در آگهی ها و یا نمایشگاه های خودرو مقایسه کنید. چرا که در بسیاری از موارد اختلاف قیمت ها بسیار وحشتناک بوده و همیشه عده ای سودجو در حاشیه بازار منتظر سو استفاده از اعتماد شما هستند.

🚗مشخصات فنی خودروها را بخوانید 

🔹🔸برای بسیاری از متقاضیان خرید خودرو موضوع مشخصات فنی خودروهای ایرانی و وارداتی یک نکته کلیدی به شمار می رود. امروزه کمتر کسی است که اطلاعات حداقلی در رابطه با این موضوع نداشته باشد.

اتو گالری دلشاد در نقده

🔹🔸 ولی با این وجود ممکن است این مشخصات همواره بروز شوند و یا با معرفی مدل های جدید با تغییراتی همراه باشند. به همین دلیل کنترل مشخصات فنی شما را در انتخاب بهتر یاری خواهد کرد.

🚗خودروها را مقایسه کنید 

🔹🔸با یک کلیک ساده می توانید مقایسه خودروها را انجام دهید و این موضوع یکی از مهمترین نکاتی است که باید قبل از خرید خودرو آن را در دستور کار قرار دهید. به عنوان مثال وقتی شما با بودجه ای در حدود ۳۰۰ میلیون تومان قصد خرید خودرو دارید می توانید خودروهای مختلفی را در این رده قیمتی از نظر مشخصات فنی، امکانات و سایر موضوعات مرتبط با سلیقه خود را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به یک تصمیم قطعی و نهایی در این زمینه برسید.

🚗توجه به شرایط و چگونگی پرداخت هزینه خرید 

🔹🔸پیش از خرید خودرو صفر کیلومتر به شرایط و ضوابط تعیین شده کارخانه سازنده یا نمایندگی فروش توجه کنید. برخی از اوقات ممکن است که شرایط خرید خودرو با آن چیزی که فروشنده در نمایشگاه اعلام می کند متفاوت باشد.

🔹🔸 برای جلوگیری از ایجاد چنین مسائل و مشکلاتی توصیه می شود تمام بندهای شرایط قرارداد را به طور دقیق مطالعه کرده و پس از آن اقدام به خرید خودرو کنید.

اتو گالری دلشاد در نقده

🚗توجه به زمان تحویل خودرو 

🔹🔸خودروهایی که به صورت پیش فروش در کشور به مشتریان فروخته می شود و خودرو در موعد مقرر باید تحویل مشتری شود، توجه به زمان دقیق تحویل نکته مهمی است که باید در پیش فروش خودرو صفر به آن دقت شود.

🔹🔸ممکن است مشکلاتی از جمله تحریم ها و مشکلات خودروهای مونتاژی سبب شود تحویل خودروهای پیش فروش در مدت زمان طولانی انجام شده و یا کلا منتفی شود.

اتو گالری دلشاد در نقده

🚗چک کردن بدنه خودرو 

🔹🔸پیش از این که خودرو را از نمایندگی یا نمایشگاه تحویل بگیرید بدنه آن را به دقت مورد بازدید قرار دهید. در صورتی که در بدنه هر گونه مشکل وجود دارد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید.

🔹🔸 نمایندگی یا نمایشگاه وظیفه دارد تا خودروی سالم و بدون هیچ گونه عیب و ایراد را به مشتری تحویل دهد. علاوه بر این اگر خودرو را از بازار آزاد می خرید در صورت وجود هر گونه ایراد و مشکل در بدنه خودرو، افت قیمت خودرو را در پی دارد.

به مدیریت:حمزه زاده

 

اتو گالری دلشاد در نقده , اتو گالری دلشاد , نمایشگاه ماشین دلشاد , خرید ماشین در نقده , فروش ماشین در نقده , اتو گالری حمزه زاده , قیمت ماشین در نقده ,