Address & Contact

Our Address

طالقانی،اول ساری

Telephone

اثاث کشی ملل بار

⭐️جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه منزل همراه با خاور مسقف نیسان، وانت مزدا 

⭐️ جابجایی و حمل یخچال ساید با ساید،گاو صندوق، میز نهار خوری، تردمیل، پیانو، مبلمان، جهزیه عروس و داماد

⭐️ هدف ما رضایت شماست

⭐️ با قیمت مناسب در خدمت هم شهریان عزیز هستیم

⭐️ با کارگران ماهر و حرفه ای دیگر نگران وسایل تان نباشید

🚛 به طور عمومی‌باربری به معنای جابجا کردن وسایل چه وسایل منزل و چه وسایل یک اداره یا سازمان می‌باشد. همچنین می‌توان گفت به معنای جابجا و منتقل کردن وسایل از یک مکان به مکان دیگر است که افراد برای این کار بهتر است برای سهولت در کار خود با موسسات معتبر باربری تماس بگیرند.

🚛 بسته بندی و حمل بار به ظاهر ساده هستند. ولی این خدمات تخصصی هستند و از خدمات سنگین به حساب می‌آیند. لذا می‌طلبد خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه خود را به باربری شهروند بسپارید تا اثاثیه شما به سلامت به مقصد برسد.

🚛 برای حمل بار و تضمین سلامت اثاثیه در زمان جابجایی، تعداد و نوع جعبه‌ها اهیمت دارند. همچنین، تفکیک کردن وسایل، وسایل مورد نیاز بسته بندی، مدت زمان مورد نیاز و خیلی فاکتورهای دیگر در امر بسته بندی نیاز به توجه دارند.

🚛 تیم باربری ملل بار با تجربه و مهارت کافی به شما کمک می‌کند که اسباب کشی بدون دردسر داشته باشید. همچنین حمل اثاثیه سنگین به شما آسیب می‌رساند و لازم است از تیم با تجربه با برنامه زمانی دقیق کمک بگیرید.

به مدیریت:اسماعیلی

 

 

 

باربری , حمل بار , باربری در ساری , اثاث کشی ملل بار در ساری , حمل و نقل در مازندران , ملل بار , ارسال انواع کامیون و تریلی , تیم باربری ملل بار ساری ,حمل بار در مازندران ,