Address & Contact

Our Address

ساحل مرجان

اجاره خانه و خودرو تفریحات گردشگری در کیش

خرید و فروش ملک در کیش

اجاره خانه در کیش با نیما

⚜️ واحد‌های لوکس و سوپرلوکس و معمولی خیلی تمیز از ۱ خواب تا ۵ خواب در شهرک صدف
⚜️ برج و پنت هوس ، ویلایی ، استخردار و جکوزی دار و فوتبال دستی و بیلیارد و …  و دید دریا و دید کامل در جزیره زیبای کیش را برای اقامت موقت خود با بهترین قیمتها از ما بخواهید.⚜️ 

⚜️ رنت روزانه سوئیت های لاکچری در کیش⚜️

⚜️ واحدهای لوکس و سوپر لوکس شبانه ماهیانه در شهرک صدف و مرکز شهر و نقاط لوکس جزیره  برای اجاره در جزیره زیبای کیش

⚜️ ساحلی برج، دید دریا و پنت، ویلایی استخردار، در برج موجود است

⚜️  اگر دنبال چند شب اقامت دلنشین و آرام در محیطی شیک و تمیزدر کیش هستید به شما این واحد های لوکس  را پیشنهاد می دهیم،  این واحدها  دارای موقعیت مکانی عالی و امکانات کامل هستند.  امکانات شامل:مبلمان تمیز و شیک ،سینما خانواده ،تخت دو نفره در هر خواب، وسایل پخت و پز ،مایکرویو ، پارکینگ و …….،آسانسور می باشد.

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

🚗 رنت انواع خودروهای معمولی و مدل بالا و لاکچری در کیش🚗

🚗  اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه

🚗 انواع ماشین‌های اجاره‌ای در کیش عبارتند از:

خودرو‌های اقتصادی : این گروه از ماشین‌ها نسبت به دیگر ماشین‌ها مدل‌‌های معمولی‌تری بوده و خدمات خاص را شامل نمی‌شوند و در نتیجه، هزینه اجاره آنها پایین‌تر است.

ماشین‌های شاسی بلند: اگر با خانواده به کیش سفر کنید، این گروه از ماشین‌ها گزینه مناسبی برای اجاره خودرو به شمار می‌آیند که نرخ اجاره آن از کف قیمت بالاتر است.

ماشین‌های اسپرت : این رده از ماشین‌ها اغلب جوان‌پسند، دو درب، بدون سقف و پرسرعت هستند. قیمت اجاره خودرو در کیش این گروه از ماشین‌ها نیز از خودروهای معمولی سطح بالاتری دارد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⛴اجاره کشتی تفریحی در کیش ⛴

⛴ اجاره کشتی تفریحی خصوصی در کیش به صورت ساعتی ، روزانه و در ایران جزیره کیش.⛴

⛴ اجاره قایق در کیش قایق سواری و گشت و گذار روی آب و خلیج فارس یکی از لذت بخش ترین تفریحات جزیره کیش میباشد که با رزرو بلیط از سایت کیش تک میتوانید قایق مورد علاقه خود را رزرو نموده و لذت کافی را ببرید. قایق های تفریحی در جزیره کیش برای مراسم های سوپرایز و تولد و حتی کسانی که میخواهند حس آرامش در آب های خلیج فارس را داشته باشند این موقعیت را فراهم میکند،قایق تفریحی همراه با ناخدای حرفه ای میتواند یک تجربه ی دلشنین را برای شما رقم بزند و شما با خاطره ای عالی از جزیره کیش به شهر خود بازگردید.قایق های تفریحی در سایت کیش تک تماما خصوصی بوده و کسانی که مایل باشند میتوانند از امکاناتی همانند عکاس حرفه ای و پذیرایی نیز برخوردار شوند.

✨مجموعه نیما با سابقه فعالیت بالا در امورات رنت و گردشگری هدف اصلی خود را سعی بر داشتن بالاترین خدمات و با نازلترین قیمت‌ها را دارد✨

به مدیریت آقای غیاثی

 

واتساپ بیزینس ، برای ورود کلیک کنید 👇🏻
api.whatsapp.com/send/?phone=+989128881747
واتساپ 2، برای ورود کلیک کنید 👇🏻
api.whatsapp.com/send/?phone=+989196257569

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⚜️ آلبوم تصاویر ⚜️

نمونه واحدها و ویلاهای موجود
⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
🛳رنت قایق و کشتی و خدمات تولد و تفریحات گردشگری🛳

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

💵لیست قیمت خدمات💵

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

 

 

اجاره خانه در کیش با نیما , اجاره کلبه در کیش , شرایط اجاره خانه در کیش , اجاره خانه در کیش دیوار , اجاره ویلا لوکس در کیش , اجاره خانه روستایی در کیش , اجاره ویلا در کیش با استخر , رهن سوئیت ارزان در کیش , اجاره سوئیت ارزان در کیش ماهانه , شرایط اجاره ماشین در کیش  , اجاره ماشین در کیش , اجاره ماشین در کیش ۱۴۰۱ , قیمت اجاره ماشین در کیش ۱۴۰۰ , بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش , اجاره ماشین در فرودگاه کیش , اجاره ماشین ایرانی در کیش , اجاره ماشین در کیش تخفیف