اجاره دستگاه زردی نوزاد و شیر دوش برقی در مرکز امید زندگی

09155057731?

✨اجاره دستگاه زردی نوزاد ،دستگاه شیردوش و دستگاه اکسیژن ساز

?دستگاه زردی نوزاد

?دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی که در واقع وسیله ای است که با تابش نور مخصوص به بدن کودک موجب شکسته شدن بیلی روبین تجمع یافته در زیر پوست نوزاد میشود و باعث شکسته شدن بیلی روبین شده و از طریق مدفوع دفع میشود .

?در طول درمان ارسال دستگاه های تمام پیشرفته و مدرن درب منزل شما به همراه کارشناس مجرب و کار آزموده که بعد از ویزیت نوزاد شما مشاوره های لازم جهت چگونگی کار کرد دستگاه مخصوص نوزاد شما و نحوه درمان را به صورت عملی به والدین اآموزش میدهد و پس از تحویل و اجاره دستگاه زردی نوزاد در بیست و چهار ساعت شبانه روزی تیم پزشکی ما آماده پاسخگویی سوالات پیش آمده مربوط به درمان و عملکرد دستگاه هستند یعنی والدین کودک از طریق تماس تلفنی با کارشناس و پزشک مربوطه تمام مسائل را درمیان خواهند گذاشت.

?تمام این اقدامات جهت آسایش خاطر والدین فراهم شده از بابت اینکه کوچکترین نگرانی از روند درمان نوزادشان نداشته باشند و با خیالی آسوده در منزلشان تحت نظر تیم پزشکی ما نوزادشان را درمان کنند.

?دستگاه شیردوش

استفاده از شیردوش برقی امروزه به علل گوناگون در میان مادران رواج پیدا کرده است.

به ویژه مادرانی که به مدت طولانی بیرون از منزل هستند و مسئولیت نگه داری از فرزند شیرخوارشان را به پرستار یا فرد دیگری می سپارند، با کمک شیردوش برقی می توانند شیر خود را دوشیده و در یخچال یا فریزر طبق درستورالعمل مربوطه نگه داری کنند تا در مواقع لزوم پرستار با کمک شیر ذخیره شده نوزاد را تغذیه کند.

?مزایای استفاده از شیردوش برقی

?برای مادرانی که ضیق وقت دارند، شیردوش برقی وسیله مفیدی است. برای دوشیدن مقدار مشخص شیر به کمک شیر دوش های برقی، نسبت به نوع دستی آن، وقت کمتری صرف می شود.

?از آنجا که در شیر دوش برقی، دو پمپ تعبیه شده است، به طور همزمان می توان از هر دو پستان پمپاژ را انجام داد و در وقت مادر صرفه جویی کرد.

?مادرانی که باید روزانه و به طور منظم شیر بدوشند، این کار را با زحمت کمتری انجام می دهند.

?شیردوش برقی به صورت دو پمپه و با پمپ بیمارستانی در بازار وجود دارد.

?تمیز کردن و ضد عفونی کردن شیردوش برقی بسیار آسان است. اغلب کیسه و دستمال بخار مایکروویو به همراه دستگاه عرضه می شود.

?دستگاه اکسیژن ساز

?دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده (غلیظ کننده) اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن یا SPO2 خون شان پایین است) با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می کند. توجه به این نکته حایز اهمیت می باشد که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ندارد.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی و کرونایی

?امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون فن‌آور ها، تکنولوژی های جدیدی گوی سبقت را در اختیار دارند که دارای ویژگی‌های خاصی همچون نداشتن اثرات تخریبی زیست محیطی و انواع آلودگی ها باشند همچنین از نظر اقتصادی دارای ارزش افزوده بالاتر باشند.

اجاره دستگاه پالس اکسی متر برای اندازه گیری اکسیژن خون بیماران ریوی و کرونایی

?هوایی که ما تنفس می کنیم شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن و ۱% گازهای دیگر می باشد. دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص (بر اساس اصل جذب سطحی نوسانی در فشار مشخص) جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال (پزشکی) بالای ۹۵% را در اختیار بیمار قرار می دهد.

اجاره کپسول اکسیژن و مانومتر جهت بیماران کرونایی

?دستگاه اکسیژن ساز چه زمانی مورد نیاز می باشد؟

⚡️امروزه بسیاری از مردم از انواع بیماری های قلبی، ریوی و یا دیگر بیماری های تنفسی رنج می برند. تعداد قابل توجهی از این بیماران می توانند از درمان به کمک اکسیژن مکمل برای مراقبت های تنفسی در خانه، بیمارستان و یا در یکی از مراکز پزشکی بهره مند شوند.

⚡️اکسیژن گازی است که ۲۱% هوای محیط پیرامون ما را فرا گرفته است. عملکرد درست بدن ما به این منبع ثابت هوا وابسته است. پزشک معالج شما، به دلیل آنکه بدن، خود قادر به دریافت اکسیژن کافی از محیط نیست، درمان با اکسیژن مکمل را تجویز می نماید.

⚡️بیمارانی که دارای نارسایی های ریوی از جمله بیماران COPD و پنومونی و ادم ریوی و … می باشند و به طور کلی می توان گفت بیمارانی که سطح اکسیژن خونشان SPO2)) از حالت عادی پایین تر است برای بالا بردن اکسیژن خون خود نیاز مبرم به اکسیژن تراپی دارند. ساعات استفاده از دستگاه را تنها پزشک مشخص می¬کند و این ساعات بین ۱ الی ۲۴ ساعت در روز میتواند باشد.

به مدیریت:خانم دهستانی

 

09155057731

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

دستگاه زردی نوزاد , دستگاه شیردوش , اجاره دستگاه زردی نوزاد , اجاره دستگاه شیردوش , هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد , اجاره دستگاه زردی نوزاد و دستگاه شیردوش دستانی در مشهد , اعزام پزشک و پرستار , اجاره دستگاه اکسیژن ساز ,