اجاره ویلا و کلبه جنگلی اولسبلنگاه

🏠 اجاره ویلا و کلبه در ماسال و اولسبلنگاه🏠

🏠 ماسال، شهر کوچکی در شمال غرب رشت، مرکز استان گیلان است. ییلاق‌های این منطقه با آب و هوایی پاک و بی‌نظیر، فضایی بکر و مه‌آلود، آرامش وصف‌نشدنی، آبشارهای بلند و مراتع سرسبز بی‌انتها، فرصت قدم زدن روی ابرها را در اختیار شما می‌گذارند. هر سال، مسافران بسیاری برای گذراندن یک تعطیلات آرام و به‌دور از شلوغی شهر، به ییلاقات ماسال پناه می‌آورند؛ منطقه‌ای که بدون شک، بخشی از بهشت در ایران و یک تابلوی نقاشی سورئالیستی است.

🏠 ماسال، سرزمین آبشارهای بلند، جنگل‌ها و رودخانه‌های پر آب است و برخی افراد، ییلاق‌های آن را با کلبه‌های رنگارنگ کج ایستاده روی تپه‌ها می‌شناسند. دو رودخانه خالکایی و رود مرغک، مهم‌ترین رودهای ماسال هستند. خالکایی از قله مرتفع و ۳,۱۵۰ متری شاه معلم سرچشمه می‌گیرد و پس از طی کردن ۴۰ کیلومتر، از داخل شهر می‌گذرد. یک پارک ساحلی نیز در کنار رودخانه خالکایی قرار دارد که مکانی محبوب برای گذران وقت است. مردم شهر ماسال، بسیار مهربان و مهمان‌نواز هستند. زبان اهالی ماسال، تالشی است و بیشتر آن‌ها به حرفه کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

🏠 اولسبلنگاه کجاست؟

اولسبلنگاه نام روستایی ییلاقی و یکی از جاهای دیدنی ماسال است که در میان ارتفاعات کو‌ه‌های تالش جای گرفته است. این ییلاق در ارتفاع ۱,۴۸۹ متری از سطح دریا قرار دارد و از زیبایی سحرانگیزی برخوردار است. ییلاق اولسبلنگاه مناظر بی‌بدیل و چشم‌اندازی تماشایی دارد.

ییلاق اولسبلنگاه تحت نظارت منابع طبیعی قرار دارد و امکان ساخت‌وساز در این منطقه با مصالحی به‌جز چوب ممنوع است. این کار به حفظ طبیعت این منطقه کمک فروانی می‌کند. علاوه براین، اولسبلنگاه مجهز به شبکه‌ برق‌رسانی نیست و برق مورد نیاز این روستا از موتور برق و پنل‌های خورشیدی است. همچنین اولسبلنگاه آب لوله‌کشی ندارد و آب آن از چشمه‌های گوارا و جاری منطقه تأمین می‌شود.

جالب است بدانید که روستای اولسبلنگاه پس از ساعت ۱۲ شب غرق در خاموشی و سکوتی آرام‌بخش می‌شود. بنابراین اگر خواستید در این ساعت گشتی در روستا داشته باشید چراغ قوه به‌همراه داشته باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

مدیریت : سعید عقیلی
تماس و واتساپ : 09353516036

در تمامی موارد ورود حیوانات خانگی ممنوع
۱۲۰ متر دو خواب طبقه بالا دوبلکس نوساز ظرفیت ۸ نفر ماسال روستایی ویرمیه

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

۱۸۰ متر یک های پایین و یک خاب بالا با. تراس رو به جنگل نوساز حیاط مشترک با صابخونه ظرفیت تا ۸ نفر

 

کلبه ,ویلا , بوم گردی ,خانه روستایی , اقامتگاه , ماسال , سنتی , عمارت , شمال , گیلان , ماسال , ییلاق , اقامتگاه , خانه_روستایی, ییلاق , بوم_گردی , اقامتگاه بوم گردی , لیست اقامتگاه های بوم گردی , رزرو اقامتگاه بوم گردی , اقامتگاه بوم گردی , اقامتگاه بومگردی ماسال ,