Address & Contact

Our Address

گیلان،ماسال،روستای مرکیه

Telephone

اجاره ویلا و کلبه جنگلی فرشاد گنجه

🔰ماسال، شهر کوچکی در شمال غرب رشت، مرکز استان گیلان است. ییلاق‌های این منطقه با آب و هوایی پاک و بی‌نظیر، فضایی بکر و مه‌آلود، آرامش وصف‌نشدنی، آبشارهای بلند و مراتع سرسبز بی‌انتها، فرصت قدم زدن روی ابرها را در اختیار شما می‌گذارند. هر سال، مسافران بسیاری برای گذراندن یک تعطیلات آرام و به‌دور از شلوغی شهر، به ییلاقات ماسال پناه می‌آورند؛ منطقه‌ای که بدون شک، بخشی از بهشت در ایران و یک تابلوی نقاشی سورئالیستی است.

🔰در ییلاقات ماسال، می‌توان به گزینه‌های مختلفی برای اقامت از جمله کلبه‌های چوبی، اقامتگاه‌های بومگردی، هتل، ویلاها، مهمانسرا و همچنین برپایی کمپ فکر کرد. برخی از این اقامتگاه‌ها امکاناتی مانند پارکینگ و آلاچیق دارند و اگر به فضای خانه‌های روستایی عادت ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هتل‌ها و مهمانسراها بروید. در نظر داشته باشید که خانه‌های روستایی در ییلاقات ماسال، امکانات خاصی ندارند و بهتر است لوازم ضروری خود را همراه داشته باشید.

✳️نکاتی مهم درباره اجاره ویلا یا سوئیت 

💫زمان مسافرت 

فراموش نکنید که بسیاری از شهروندان، مثل شما در تعطیلی‌ها و فواصل مناسب به دنبال سفر و ماجراجویی هستند، بنابراین در پیک‌های مسافرتی مانند تعطیلات نوروزی به دلیل افزایش تقاضای اجاره ویلا، قیمت‌ها نیز در مقاصد گردشگری پرتقاضا افزایش پیدا می‌کند.

💫امنیت ویلا 

با افزایش محبوبیت اجاره ویلا در میان مردم، ساخت و ساز آن نیز در سال‌های اخیر افزایش داشته است. بنابراین پیش از اقامت در ویلا یا سوئیت مدنظرتان، تا جای ممکن از امنیت، دسترسی کامل به آب گرم، برق و … اطمینان کسب کنید.

💫تجهیزات لازم را به همراه داشته باشید

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام اجاره ویلا باید به خاطر داشته باشید، همراه داشتن لوازم مورد نیاز سفر و اقامت است. ضمن اینکه این مورد با توجه به موقعیت و نوع ویلایی که برای اجاره مد نظر دارید متفاوت است.

💫امکانات ویلا یا سوئیت 

به دلیل تنوع بالای سوئیت و ویلاهایی که در مناطق گردشگری پرطرفدار ساخته می‌شوند، گردشگران انتخاب‌های فراوانی دارند. از ویلاهای لوکس چند طبقه گرفته تا سوئیت‌هایی که دارای انواع امکانات تفریحی مانند استخر و میز بیلیارد هستند. در این مورد بودجه سفر شما حرف اصلی را می‌زند.

💫بهداشت را در اولویت قرار بدهید

با شیوع کرونا، رعایت مسائل بهداشتی بیش از هر مورد دیگری اهمیت پیدا کرده است. پیشنهاد می‌شود ضمن مطالعه مطلب «۵ نکته مهم برای داشتن سفر ایمن‌تر» از مالک خانه یا اشخاص واسطه، درباره تمیزی ویلا به ویژه سرویس‌ بهداشتی، تخت‌ها و آشپزخانه پرس‌وجو کنید و همچنین در صورت امکان تصاویر به روزی از محیط داخلی درخواست کنید.

به مدیریت:فرشاد گنجه
تماس و واتساپ : 09355492224

 

 

 

 

اجاره ویلا و کلبه جنگلی فرشاد گنجه در ماسال , اجاره ویلا در ماسال , اجاره کلبه جنگلی در ماسال , کلبه جنگلی فرشاد گنجه در ماسال , ویلا فرشاد گنجه در ماسال , هزینه اجاره کلبه جنگلی در ماسال , هزینه اجاره ویلا در ماسال , بهترین ویلا در ماسال , بهترین کلبه جنگلی در ماسال ,