تولید کننده اجاق گازهای رومیزی لعابی و پروفیلی آرسین گاز (نپتون شعله سابق) نوروزی 

🔥 فروش اجاق گاز رومیزی و پروفیلی به صورت عمده🔥

✈️ ارسال به سراسر ايران

پاسخگویی 24 ساعته

اجاق گاز رومیزی لعابی و پروفیل آرسین گاز نوروزی

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

🔥 اجاق گازهای لعابی🔥

🔥 یکی از اجاق گاز های پرکاربرد، اجاق گاز رومیزی لعابی است، که گاز رومیزی ساده نیز گفته می شود. که امروزه در مدل های 2 شعله و 3 شعله طراحی و تولید می گردد.

🔥 اجاق های رو میزی لعابی با بسته بندی کارتن کوچک و مادر تسمه کشی شده و جهت ارسال به مشتریان عزیز ارائه می گردد تا در حین حمل و نقل دچار آسیب دیدگی نشود

🔥 اغلب گاز های رومیزی لعابی، در رنگ های مشکی و سفید تولید می شوند. هم با گاز شهری و هم با گاز کپسولی قابل استفاده است. البته باید حین سفارش این موضوع را بیان کنید که ژیگلور شهری یا کپسولی روی گاز تعبیه شود.

🔥 اجاق های رو میزی لعاب در مدل های تک شعله ۲ شعله ۳ شعله تولید می شود🔥

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

🔥 اجاق گازهای پروفیلی🔥

اجاق گاز رومیزی لعابی و پروفیل آرسین گاز نوروزی

🔥 اجاق گاز پروفیلی یک محصول بسیار کاربردی و پرفروش در بازار است که به آن اجاق گاز پلوپز نیز می گویند، این محصول در ابعاد و اندازه های متفاوتی در بازار به فروش می رسد که کاربرد های گوناگونی دارد.

🔥 بررسی موارد استفاده و کاربرد اجاق گاز پروفیلی:
  • استحکام و کیفیت عالی یکی از مشخصه های بارز این محصول است که سبب شده است از این وسیله در زمینه مصارف ساختمانی استفاده شود.
  • دیگر کاربرد اجاق گاز پروفیلی استفاده در مکان هایی همچون مساجد، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی و مرکزی، سربازخانه ها و… می باشد زیرا در این مکان ها پخت غذا در اندازه بسیار زیاد انجام میگیرد و برای این فرایند به اجاق گازهای بزرگ نیاز است.
  • 🔥 آشنایی با ویژگی های اجاق گاز پروفیلی:
    • این محصول دارای رنگ های مختلفی همچون کوره ای، چکشی، نقره کوب و انواع ضد حرارت می باشد که در بازار به صورت عمده و تکی به فروش می رسد.
    • دیگر ویژگی این محصول تعداد شعله های آن است که در طرح هایی همچون تک شعله، دو شعله، سه شعله و چهار شعله تولید می گردد، توجه داشته باشید قیمت این محصول با توجه به در نظر گرفتن تعداد شعله ها مشخص می گردد.
    • مدل شعله های اجاق گاز پروفیلی در طرح هایی همچون ساده و مشعل کوره ای تهیه می گردد که هر کدام با توجه به نوع خود از حرارت ویژه ای برخوردار است.
    • این محصول دارای شیر کنترل ساده و صنعتی است.
    • میزان درجه حرارت این محصول دیگر ویژگی منحصر به فرد اجاق گاز پلوپز است که در برابر اجاق گاز های سرامیکی و استیل قابل قیاس نیست.

اجاق گاز رومیزی لعابی و پروفیل آرسین گاز نوروزی

🔥اجاق گاز پروفیلی در سایزهای مختلف🔥

  • اجاق های تک شعله پروفیلی در5سایز🔥
    آرسین گاز(نپتون شعله سابق)
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • اجاق گاز دوقلو پروفیلی همراه با شیر استاندارد و کارتن
    ابعاد ۵۸×۲۸×۲۳

     

     

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

مدیریت  : جواد نوروزی
09121958187
09361958187

 

واتساپ : 09383621264

 

 

 

 

💥 فروش عمده انواع اجاق گاز با برند آرسین(نپتون شعله سابق)💥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
💥سه قلوی خورشتی پمپ فشار قوی💥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
دوقلوی خورشتی پمپ فشار قوی
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
کار تکی سفارشی در ابعاد دلخواه
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

 

 

قیمت اجاق گاز لعابی , اجاق گاز لعابی سفید , اجاق گاز لعابی مشکی , گاز رومیزی لعابی , قیمت انواع اجاق گاز پروفیلی , اجاق گاز پروفیلی , قیمت اجاق گاز پروفیلی , اجاق گاز دو شعله پروفیلی , اجاق گاز پلوپز پروفیلی ,  نپتون شعله , نپتون , اجاق گاز نپتون شعله , اجاق گاز آرسین گاز ,