شرکت تولیدی و صنعتی آذرین گاز

?تولید انواع اجاق گاز رومیزی،مبله،شعله پزی،کباب پز
?پخش لوازم خانگی 
?برای انتخاب و خرید کباب پز ، چند نوع انتخاب پیش روی‌تان قرار دارد:

?کباب پز برقی 
?ذغالی  
?گازی 

?واقعیت این است که با همه این منابع تأمین گرما و حرارت می‌توان غذاهای خوش‌طعم پخت و برای انتخاب باید ببینید که کدام مورد با شرایط منزل و سلیقه‌تان سازگارتر است. هر یک از انواع کباب‌پز دارای مزایایی هستند و البته هر یک نقاط ضعفی هم دارند. برای مثال:

اجاق گاز طرح فر

?کباب‌پزهایی که با ذغال کار می‌کنند، بوی دود و طعمی طبیعی را به کباب می‌دهند در حالی‌که در کباب‌پزهای گازی و برقی، خبری از بوی دود و آتش نیست.کباب‌پزهای گازی حرارتی یکدست‌تر به بخش‌های مختلف کباب می‌رسانند. کباب‌پزهای برقی هم که ساده و بدون بو و دود به شما بشقابی از غذاهای خوشمزه هدیه می‌کنند.

?مهارت پختن کباب با کباب‌پزهای ذغالی کمی زمان می‌طلبد اما کار با انواع دیگر کباب‌پز بسیار ساده است.
یادتان باشد که کباب‌پزهای شعله‌دار و ذغالی باعث ایجاد بوی دود می‌شوند و به همین خاطر اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و امکان ایجاد بوی دود و کباب ندارید، بهتر است در هنگام خرید کباب پز حتما این نکته را در نظر بگیرید و به سراغ مدل‌هایی بروید که برقی هستند یا به خاطر فرم و شکل طراحی‌شان (مثلا کباب‌پز ایستاده بدون دود) بو و دود تولید نمی‌کنند.

?جنس کباب‌پزها هم در انتخاب و خرید گزینه مناسب مهم هستند. مثلا:

?کباب‌پزهای آلومینیومی 
?فولاد ضد زنگ 
?چدن 
?پرسلان 
?فولاد ساده 

?اگر قصد ندارید که مبلغ زیادی را صرف خرید کباب پز کنید باید به سراغ گزینه‌هایی بروید که از جنس آلومینیوم یا ورقه‌های آلومینیومی هستند. این جنس از کباب‌پز بعد از مدتی خراب می‌شود و ورقه‌ها یا آلومینیوم، تَرَک می‌خورند و دچار شکستگی در بخش‌هایی از کباب‌پز می‌شوند.

?اما کباب‌پزهایی که از جنس فولاد ضدزنگ درست می‌شوند هم بادوام‌ترند و هم باکیفیت‌تر. وجود فولاد ضدزنگ در کباب‌پز باعث می‌شود که قیمت آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر باشد.

اجاق گاز طرح فر استیل

?انواع مختلف کباب‌پز از جنس‌های دیگری مانند: چُدَن، پرسلان و فولاد ساده هم تهیه می‌شوند. کباب‌پزهای چدنی در توزیع حرارت بسیار خوب عمل می‌کنند. جنس پرسلان هم مانع از چسبیدن مواد غذایی به کباب‌پز می‌شود ولی کمی آسیب‌پذیر است زیرا در آن ترکیبات سرامیکی-شیشه‌ای به کار رفته و اگر دچار پریدگی شود، فلز زیر آن زنگ خواهد زد و مواد غذایی هم به کباب‌پز می‌چسبند و نظافت کمی سخت می‌شود.

?کباب‌پزهایی که از جنس پرسلان ساخته می‌شوند نیاز به روغن‌کاری ندارند و در صورتی‌که به خوبی از آنها محافظت کنید، مدت‌های طولانی دوام می‌آورند. اگر کباب‌پزی که خریداری می‌کنید، یک عدد در و پوشش محافظ داشته باشد، سالم‌تر و طولانی‌تر در خدمت‌تان خواهد بود.

کباب پز در سایز مختلف

?بهترین گاز صفحه ای را برای خود خریداری نمایید و انتخاب ایده‌آلی داشته باشید، ابتدا باید با مشخصات و خصوصیاتی که یک گاز توکار باید داشت باشد، آشنا شوید. نهایتا با توجه به امکانات و مشخصات و نوع کاربرد خود یکی از مدل‌های بازار را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه همراه باشید تا مشخصات یک گاز خوب را بدانید.

?اندازه گاز رومیزی 

?در هنگام خرید، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید توجه داشته باشید؛ این است که، در طی روز چه میزان پخت و پز دارید؟ قصد دارید برای چه تعداد افراد آشپزی نمایید؟ آشپزخانه شما چه میزان فضایی دارد؟ پاسخ این سوالات تا حدود زیادی شما را در مورد اندازه اجاق گاز یاری خواهد نمود. اگر تعداد افرادی که می‌خواهید برایشان آشپزی نمایید کم است، از اجاق گازی با شعله کمتر بین 2 تا 4 شعله استفاده نمایید. در غیر این‌صورت بهتر است از اجاق گازهای بزرگتر با شعله‌های قوی تر بین 5 تا 7 شعله را انتخاب کنید.

?توان حرارتی شعله ها

?یکی دیگر از موارد مهم در راهنمای خرید گاز رومیزی می‌توان آن را مورد بررسی قرار داد، توان حرارتی شعله هاست. توان حرارتی، همان میزان گرمادهی شعله ها می‌باشد. مقیاس اندازه‌گیری آن کیلووات است. هر چه میزان اندازه کیلووات بیشتر باشد مقدارگرمادهی آن نیز بیشتر است.به‌طور معمول میزان حرارتی شعله‌ها بین 9/0 تا 5/4 کیلووات است.

چلو کبابپز

? البته همیشه بالابودن توان حرارتی به منظور کارایی بهتر گاز رومیزی نمی‌باشد. زمانی‌که شما حرارت کم لازم دارید، کنترل شعله های بزرگ دشوار است. اغلب گازهای رومیزی طوری طراحی شده‌اند که شعله‌هایی با اندازه ها و توان مختلفی را دارا هستند تا به راحتی شما بتوانید دمای گاز را تنظیم نمایید.

?دارا بودن شعله های مختلف 

?در هنگام آشپزی، بخاطر متفاوت بودن اندازه ظروف به شعله‌هایی با توان حرارتی مختلف نیاز دارید. به‌همین دلیل لازم است اجاق گاز شما، انواع سایز شعله‌ها را داشته باشد. چون به همان اندازه که به اجاق گاز‌هایی با شعله‌هایی بزرگتر برای جوشاندن و پخت سریع نیاز است، شعله های متوسط و کوچک هم به کار شما خواهد آمد.

?میزان ایمنی اجاق گاز ها 

?یکی از ویژگی‌های مهم هر گاز صفحه‌ای، ایمنی بالای آن است. از موارد ایمنی اجاق‌گازها می‌توان به ترموکوپل اشاره نمود.ترموکوپل وسیله است که در صورت خاموش شدن شعله، گاز متصل به‌آن قطع می‌شود. در نتیجه از پخش گاز و بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌نماید. مورد دیگر در مورد ایمنی اجاق‌گازها، وجود قفل کودک است. با وجود چنین قابلیتی دیگر نگرانی در خصوص آسیب دیدن کودکان خود در هنگام آشپزی نخواهید داشت.

?گرید انرژی گاز رومیزی 

?یکی از مهم‌ترین نکاتی باید در راهنمای خرید گاز رومیزی به آن اشاره کرد و توجه شما عزیزان را به آن جلب نمود، میزان مصرف انرژی آن‌ها می‌باشد. اگر گرید انرژی اجاق گاز شماA باشد میزان مصرف شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد. این کار کمک می‌کند تا علاوه بر صرفه‌جویی گاز یا برق (بسته به نوع مصرف اجاق گاز شما) این انرژی های ارزشمند برای آیندگان ذخیره گردد.

?دارابودن برگه گارانتی اجاق گاز 

?نه تنها در خرید اجاق گاز بلکه در خرید تمامی محصولات داشتن برگه گارانتی بسیار مهم است. برگه گارانتی کمک می‌کند، هنگامی که برای محصول شما اتفاقی پیش آید، مشکل آن رفع شود. با این برگه دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. اما گارانتی بر اساس شرایطی خاص دربازه زمانی 12 تا 18 ماه می‌باشد. توجه داشته باشید که فقط در صورت نصب محصول توسط شرکت همان برند، برگه گارانتی اعتبار دارد.

به مدیریت:جعفری 

 

اجاق گاز رومیزی تمام لعاب

 

اتو گاشونیک درجه یک با ضمانت

 

غذاساز تکنو با کیفیت عالی

 

 

 

شرکت تولیدی آذرین گاز در اراک , شرکت صنعتی آذرین گاز در اراک , آذرین گاز , تولید اجاق گاز در اراک , گاز رومیزی در اراک , کباب پز در اراک , تولید کباب پز در اراک , تولیدی آذرین گاز جعفری , تولیدی جعفری در اراک ,