اجرای انواع سقف های کشسان و تایل مشبک دکوراتیو sky  در پیرانشهر

?اجرای انواع دکور، کناف، pvc

?اجرای تایل مشبک 60*60

?اجرای انواع سقف های کشسان ، آسمان مجازی ، طرح های منظم

✳️سقف کاذب PVC

?استفاده از سقف کاذب PVC به دلیل پیشرفت علم و مصالح در دنیای امروزی کاربرد بسیاری پیدا کرده است. استفاده از سقف کاذب PVC به دلیل سادگی در نصب و سرعت در انجام کار بسیار مورد توجه طراحان و پیمانکاران قرار گرفته است و نسبت به سایر مصالح دیگر از آن بسیار بیشتر استفاده می‌شود. سقف کاذب PVC بیشتر در مغازه‌ها، اداره‌ها، هتل‌ها و سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. استفاده و اجرای سقف کاذب PVC در فضا بستگی به متراژ و اندازه فضایی دارد که قصد دارید تا سقف PVC را در آن اجرا کنید.

✳️سقف کاذب کناف

?هنگام اجرای سقف کاذب کناف هم مانند سقف کاذب PVC از پنل‌های پیش ساخته استفاده می‌کنند. اما سقف کاذب کناف با سقف کاذب PVC یک تفاوت عمده دارد که عبارت است از اینکه معمولاً در ساخت سقف کاذب کناف از پنل‌های گچی استفاده می‌شود و سپس این پنل‌ها را با پروفیل‌های خاصی به سازه سقف متصل می‌کنند. سقف کاذب کناف دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است و به فضای داخلی زیبایی خاصی می‌بخشد. از سقف کاذب کناف می‌توان برای اجرای نور مخفی و همچنین جهت زیبایی فضای داخلی خانه استفاده کرد. از سقف کاذب کناف در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌شود و در دو حالت سقف کاذب ثابت و دکوراتیو استفاده می‌شود

✳️سقف کشسان

?سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

✳️آسمان مجازی

?آسمان مجازی می‌تواند برای اماکن مختلف، کاربردهای منحصر به‌ فردی داشته باشد. پنل‌های آسمان مجازی بسیار چشم نواز هستند و معمولا در ایجاد توهم بسیار موفق ظاهر می‌شوند. با آسمان مجازی، حس حضور در زیر آسمان آفتابی را خواهید داشت و حتی اگر در یک اتاق کنفرانس یا فضای کاری بدون پنجره قرار داشته باشید، این حس به شما منتقل خواهد شد.

?این تکنولوژی ، بیش از حد واقعی دیده شده و این قدرت را خواهد داشت که همان واکنش آرامش بخش و روانی را در شما ایجاد کند.این واکنش فیزیولوژیکی را می‌توانید هنگام مشاهده یک آسمان واقعی هم داشته باشید و در واقع همان چیزی است که در واقعیت آن را تجربه می‌کنید.

به مدیریت : ناصر بزم گر

 

 

دکوراتیو sky در پیرانشهر , سقف کشسان  , PVC , سقف کاذب کناف , آسمان مجازی , اجرای انواع دکور در پیرانشهر ,  اجرای تایل مشبک 60*60 در پیرانشهر , اجرای انواع سقف های کشسان در پیرانشهر ,