دوخت انواع پرده های چاپی و کرکره ای در خمام

? اجرای انواع پرده های زبرا،پرده کرکره ای و انواع پرده های چاپی و نصب کتیبه

? دوخت انواع پرده برای کودک و نوجوان

? با نازل ترین قیمت و کیفیت مناسب

 

 

? تا چند سال پیش ،از پرده چاپی استفاده و استقبال بسیار کمی می شد اما امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت چاپ روی پارچه های پرده ای و تنوع طرح فوق العاده زیاد و جذاب پرده چاپی ، رویکرد مردم به این نوع پرده برای منازل ، پرده اداری و شرکت ها ، پرده ویلاها و پرده هتل ها بسیار زیاد شده است.

? پارچه های پرده ای هم مثل سایر منسوجات دسته بندی های مختلف دارند. مثل : پرده ژاکارد ، پرده گلدوزی ، پرده حریر ساده و صدها نوع مختلف دیگر.

✅ مزایای پرده چاپی

?مزیت اصلی پرده چاپی نسبت به سایر پرده ها این است که شما بدون هیچ محدودیتی ، امکان انتخاب طرح و رنگ را دارید. البته این امکان در پرده چاپی با چاپ دیجیتال وجود دارد. شما می توانید طرح های پرده چاپی مدرن ، پرده چاپی با نقوش سنتی ، پرده چاپی با طرح های ساده و مینیمال ، پرده چاپی با طرح های کارتونی برای پرده اتاق کودک و یا انواع طرح های دیگر را انتخاب و در خانه خود داشته باشید.

 

 

?حتی ممکن است شما برای منزل یا شرکت خود یک طرح اختصاصی بخواهید . مثلا شما برای پرده اتاق خواب کودک دلبندتان ، می خواهید که یک تصویر آتلیه ای از خود او را به عنوان پرده اتاق چاپ و نصب کنید. با چاپ دیجیتال روی پرده چاپی ، شما می توانید پرده چاپی با تصویر کودک زیبایتان را با بالاترین کیفیت رنگ ، داشته باشید.

به مدیریت:میلاد علیزاده

 

 

 

پرده , انواع پرده , انواع کتیبه , پرده زبرا , پرده کرکره ای , فروش انواع پرده در خمام , انواع پرده چاپی , پرده زبرا چیست , اجرای انواع پرده زبرا و کتیبه علیزاده در خمام , قیمت انواع پرده در خمام , دوخت انواع پرده چاپی در خمام , کاربرد پرده چاپی , پرده برای اتاق کودک ,