پیمانکاری رضایی در تهران 

?طراحی،اجرا و فروش کلیه عایق های حراراتی،ایزوگام،قیرگونی و آسفالت 
?اجرای انواع ایزوگام دلیجان با ضمانت نامه ده ساله و بیمه نامه پنج ساله 

مجموعه ی پیمانکاری و ایزوگام رضایی با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان با استفاده از بهترین متریال آماده ی ارائهی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

?قیرگونی چیست؟

?قیرگونی محصولی از قیر و گونی می باشد که برای عایق قسمت هایی مانند پی سازی، سرویس هاس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام های ساختمان ها استفاده می شود. قبل از اجرا باید سطح کار ریسمان شده، کاملا صاف و تمیز باشد و لوله های بخاری، کف شوی و هواکش ها در محل مشخص شده نصب شده باشند. در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت ومسطح می کنند زیرا الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا می کنند. در کل قیر گونی به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می شود.

?ضخامت قیرگونی نباید بیشتر از 2 تا 3 سانتی متر باشد. باید توجه داشت که سازه تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد. آهک و شفته آهکی قیر را فاسد و از بین می برد بنابراین نباید در بر روی این ملات ها قیر گونی انجام داد، باید برای ملات زیر از ماسه سیمان استفاده کرد. زیر سازی بام نیز باید به قدر کافی محکم باشد بطوریکه در اثر وارد شدن وزن قابل توجهی به آن تغییری حاصل نشود. شیب هدایت آب به داخل آبروها باید بین 3 تا 5 درصد باشد.

?نوع قیر مصرفی باید نسبت به شرایط آب و هوایی استفاده گردد. پس از اتمام عایق کاری از یک لایه بتن آسفالتی استفاده شود. ضخامت آسفالت باید حداقل 2 سانتیمتر باشد و در زمستان و هوای سرد, درجه حرارت آن 120 درجه سانتیگراد و در هوای گرم حداقل 60 درجه سانتیگراد باشد. قیرهای مصرفی نباید با حرارتی بیش از 150 درجه سانتیگراد گرم شوند، زیرا در حرارت زیاد و بالا قیر تجزیه شده و خصوصیات آن تغییر می کند. قیر باید تا زمانی که گرم و روان است، مصرف گردد.

?ایزوگام چیست؟ 

ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود و قابل ذکر است عمر ایزوگام کیفیت خوب به ‌طور متوسط ۱۵ سال است.

?مواد اولیه به‌ کار رفته در تولید ایزوگام:

?قیر صنعتی ۷۰/۶۰

? مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی‌پروپیلن (APP)

? یک ‌لایه تیشوی نخ دار (پشم‌ شیشه)

? یک‌ لایه پلی‌استر سوزنی

?پودرتالک و در بعضی از این عایق‌ها پودر مس ۶۰۰ نیز بکار می‌رود.

?فیلم پلی‌ اتیلن

? فویل آلومینیومی

? باند و چسب

?مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد:

?ایزوگام استاندارد در ابعاد ۱۰*۱ متر (طول*عرض) و ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی‌ متر و وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم به ‌صورت رول ‌های وکیوم شده تولید می‌گردد.

?انواع ایزوگام در بازار از نظر لایه تشکیل ‌شده:

?در حالت کلی دو نوع ایزوگام در بازار وجود دارد یک نوع تک لایه با ضخامت ۳ میلی ‌متر و یک نوع دولایه با ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی ‌متر.

?ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

?ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

?خرید یک ایزوگام استاندارد و اصل:

?آیا شما هم هنگام خرید یک ایزوگام خوب و درجه ‌یک دغدغه دارید؟ آیا شما هم در این آشفته ‌بازار ایزوگام سردرگم شده‌اید؟ آیا شما هم با این ‌همه نام شرکت‌های شبیه به هم در صنعت ایزوگام برای خرید دچار سردرگمی شده‌اید؟ نگران نباشید شرکت ایزوگام هیرمان برای انتخاب آگاهانه و بهتر در کنار شماست.

?با توجه به اینکه وقتی برای خرید ایزوگام تصمیم می‌گیرید با تعداد بسیار زیادی از آگهی‌ها و نام‌های مشابه ایزوگام که بیشتر آن‌ها نام شرق یا گستر را یدک می‌کشند مواجه می‌شوید که متأسفانه تعداد بسیاری از آن‌ها غیراستاندارد و تقلبی می ‌باشند و اگر آگاهی خوبی نسبت به ایزوگام و برندهای مرغوب و درجه ‌یک نداشته باشید در دام آن‌ها گرفتار شده و اقدام به خرید ایزوگام غیراستاندارد و تقلبی می‌کنید.

 

به مدیریت:میلاد رضایی 

 

 

پیمانکاری در تهران , پیمانکاری رضایی در تهران , طراحی کلیه عایق های حراراتی در تهران , اجرا کلیه عایق های حراراتی در تهران , فروش کلیه عایق های حراراتی در تهران , ایزوگام در تهران قیرگونی در تهران , آسفالت در تهران , اجرای انواع ایزوگام دلیجان در تهران , اجرای انواع ایزوگام دلیجان با ضمانت نامه ,