Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی، خوی

Telephone

تراشکاری و میل لنگ تراشی درستی در خوی آذربایجان غربی

✳️تراشکاری چیست؟

🌀به فرایند شکل دهی فلزات که به روش براده برداری انجام می‌شود تراشکاری می‌گویند. در تراشکاری ابتدا قطعات فلزی را به چرخش در می‌آورند، سپس تیغه‌‌‌های دستگاه تراشکاری -که به آن الماس نیز می‌گویند- با سرعت و قدرت‌‌‌های مختلف اقدام به براده برداری می‌نمایند.

🌀عمق و مقدار برش تیغه‌‌‌های تراشکاری بستگی به مقدار سرعت و قدرت تیغه‌ها دارد. عملیات تراشکاری می‌تواند با استفاده از روش‌‌‌های سنتی و یا دستگاه‌‌‌های اتوماتیک انجام شود. رایج ترین دستگاه‌‌‌های اتومات امروزی، دستگاه‌‌‌های تراش CNC می‌باشد.

✳️انواع دستگاه‌‌‌های تراشکاری:

🔺ماشین تراش عمودی ( کاروسل ) 

🔺ماشین تراش پیشانی 

🔺ماشین تراش‌‌‌های سری تراشی 

✳️میل لنگ تراشی 

🚗برای کاهش هزینه ها، میل لنگ های دست دوم نیز ممکن است تراش کاری شوند. یک هسته خوب اغلب ممکن است به راحتی توسط فرآیند سنگ زنی میل لنگ ترمیم شود.

🚗میل لنگ های بسیار آسیب دیده نیز ممکن است با یک کار جوشکاری، قبل از سنگ زنی، که از دستگاه جوشکاری قوس الکتریکی استفاده می کند، تعمیر شوند.در مکانیزم ها و ماشین آلات صنعتی برای تبدیل حرکت دورانی به خطی و بالعکس از قطعات لنگ دار، استفاده می شود.

✳️تراش سرسیلندر

💠کف تراشی سرسیلندر با کوچک‌تر کردن فضای اتاق احتراق، باعث افزایش ضریب تراکم موتور و در نهایت افزایش قدرت موتور می‌شود. شما زمانی لازم است به کف تراشی سرسیلندر اقدام کنید که سرسیلندر وسیله نقلیه شما تاب برداشته باشد یا نقض در عملکرد آن مشاهده شود.

💠در واقع سرسیلندر از اجزای اساسی خودرو می‌باشد؛ که برای انجام وظایف خود در قسمت بالایی موتور قرار گرفته و سایر اجزا مانند سوپاپ و مانیفولدها بر روی آن کار گذاشته می‌شوند. قابل توجه است که هرگونه نقص در عملکرد این قطعه، موجب کاهش کارایی و بازده موتور خواهد شد.

✳️علائم خرابی شاتون خودرو چیست؟

🔰خرابی شاتون به سادگی قابل تشخیص نمی باشد و نیاز به تجربه خیلی بالا دارد، از علائم خرابی شاتون می توان به صدای تق تق خیلی خفیف در هنگام سرد بودن در بعضی موتور ها و صدای تق تق در دسته دیگری از موتورها اشاره نمود و این بستگی به این دارد که طراحی شاتون و بوش ها در محل اتصال آن به پیستون چگونه باشد، کج شدن شاتون به ندرت اتفاق می افتد و این وضعیت هنگامی اتفاق می افتد که آسیب خیلی زیادی به موتور رسیده باشد.

به مدیریت:حسین درستی

 

 

 

 

 

 

 

اجرای تراشکاری سیلندر الماس در خوی آذربایجان غربی , اجرای تراشکاری سرسیلندر الماس در خوی آذربایجان غربی , اجرای تراشکاری شاتون الماس در خوی آذربایجان غربی , میل لنگ تراشی الماس در خوی آذربایجان غربی , میل لنگ تراشی درستی در خوی , هزینه تراشکاری درخوی , هزینه میل لنگ تراشی در خوی ,