Address & Contact

Our Address

نیشابور ، بلوار فضل ، نبش خیابان ولیعصر 18 و 20

اجرای درب اتوماتیک آدرین دور

♻️ امروزه برای تکمیل صنعت شهرسازی و ارضای نیاز جوامع بشری در این راستا متریال های مدرن تری در ساخت ساختمان ها روی کار آمدند. استفاده از درب اتوماتیک در شهر نیشابور علاوه بر زیبایی و هم راستایی با سبک نمای مدرن و سهولت در تردد، مقرون به صرفه نیز هست و همچنین استفاده از این نوع درب باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی نیز می گردد.

♻️ انواع درب های اتوماتیک :
♻️ درب های اتوماتیک انواع متعددی دارد که در ذیل به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد :

1-لولایی

2-گردان

3-کشویی

4-پارکینگ

5-ضد سرقت

6-تاشو

7- ضد حریق و دود

♻️ همانگونه که ذکر شد درب های اتوماتیک اشکال متعدد و گوناگونی دارد که امروزه برحسب نوع آن بیشتر در ورودی مجتمع های مسکونی و تجاری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، بانک ها ، پارکینگ ها و …. به کار می رود. مزایای استفاده از این نوع درب را در مکان های مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد:

♻️ مزایای نصب درب اتوماتیک در مجتمع های مسکونی :
1-امنیت بالا:

♻️ با نصب درب های اتوماتیک و استفاده از تجهیزات این نوع درب مانند قفل ، آژیر و… بر روی این نوع درب ها می توان از ورود افراد متفرقه و غیر مجاز به درون ساختمان جلوگیری کرد. همچنین با نصب این نوع درب دیگر احتمال ورود حیوانات به داخل مجتمع کمتر است و همین امر باعث افزایش امنیت در مجتمع میگردد.

2-زیبایی :

♻️ استفاده از درب های اتوماتیک در قسمت ورودی مجتمع های مسکونی باعث زیبایی و شکیل تر شدن نمای ساختمان می گردد. که این امر در هنگام خرید و فروش ساختمان ها خود را نشان می دهد .

3-سهولت در تردد

♻️ با توجه به افزایش تردد در مجتمع های مسکونی ، با استفاده از درب های اتوماتیک نیاز به باز و بسته کردن درب نیست و دیگر افراد نگران باز ماندن درب ساختمان مسکونی خود نیستند.

مزایای نصب درب اتوماتیک در پارکینگ :

♻️ برای نصب درب اتوماتیک در قسمت ورودی پارکینگ نیاز به یک ریل و یک کنترل و موتور می باشد. ریلی که درب بتواند در آن حرکت کند و جابه جا شود و کنترلی که از راه دور عمل کند. امروزه استفاده از این نوع درب ها در قسمت پارکینگ نیز رواج زیادی یافته که از مزایای آن نمی توان غافل شد :

1-ارتقای امنیت :

♻️ با نصب درب های اتوماتیک افراد از راه دور به راحتی با فشردن کلید یا دکمه درب را باز و بسته می کنند. که به علت باز نماندن این نوع درب دیگر امکان دزدی و ورود افراد غیر مجاز کمتر است. در شب نیز استفاده از این درب ها سهولت و راحتی خود را دارد. شب هنگام کسانی که به علت خستگی و یا ترس تمایلی به پیاده شدن از ماشین خود را ندارند استفاده از درب های اتوماتیک برای آنها مفید می باشد. چرا که بدون پیاده شدن از ماشین به راحتی می توان درب را باز کنند.

2- راحتی استفاده :

♻️ افرادی که توان باز و بسته کردن درب های معمولی را ندارند و باز کردن درب معمولی برایشان سخت و سنگین است می توانند از درب های اتوماتیک استفاده کنند. در فصل زمستان نیز که به علت سرما اکثر افراد تمایل به پیاده شدن از ماشین و باز کردن درب را ندارند به راحتی می توانند با استفاده از درب اتوماتیک با فشردن یک دکمه درب را باز کنند و وارد پارکینگ شوند .

3- تنوع در درب های پارکینگ :

♻️ با توجه به تنوع و تعدد درب های پارکینگ افراد می توانند با میل و سلیقه شخصی خود و در نظر گرفتن سبک فرهنگ منطقه ، نوع درب را انتخاب کنند و در انتخاب نوع درب دستشان باز است.

4- ارزشمندی ساختمان مسکونی :

♻️ استفاده از درب های اتوماتیک در عصر حاضر رو به رشد است و بیشتر از درب های معمولی است. استفاده از این نوع درب در پارکینگ باعث عملکرد بهتر و امنیت بیشتر می گردد. که همین امر هنگام خرید و فروش ساختمان مورد توجه عموم قرار می گیرد و خانه در دید عموم با ارزش تر می شود .

5- هوشمندی بالا این نوع درب ها :

♻️ درب های اتوماتیک اگردر حین عملکرد با مانعی رو به رو شوند به صورت اتوماتیک از حرکت باز می مانند. که درصورت اصابت درب با ماشین از ادامه حرکت به سمت پایین خود داری می کند و دوباره به طور خودکار به سمت بالا حرکت می کنند. این امر باعث جلوگیری از خسارت شدید مالی به ماشین شما خواهد.

♻️ با توجه به افزایش نصب این نوع درب ها ، لیکن افرادی هستند که هنوز استفاده از این نوع درب ها را ضروری نمی دانند. این افراد به راحتی قدرت پذیرش این درب ها را نسبت به درب های قدیم ندارند. ناگفته نماند طراحی و نصب این درب ها نیاز به کادر مجرب و حرفه ای دارد که بتواند ایده ذهنی شما را به اجرا گذارد.

مدیریت:آقای کاظم قرائی

 

 

 

قیمت چشمی درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک شیشه ای آچیلان در , درب اتوماتیک شیشه ای قیمت , مدار درب اتوماتیک شیشه ای , قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم , درب اتوماتیک پارکینگ , ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای , شرکت های درب اتوماتیک ,