اجرای نور مخفی حرفه ای کیان در کرمان
اجرای رابیتس و نورمخفی سقف و دیوار کیان در “جیرفت”

✳️رابیتس چیست؟ رابیتس سقف دیوار کیان

💎رابیتس یک ورق شبکه ای فلزی است که به اشتباه راویز نیز گفته می شود. پیداست که فرق راویز با رابیتس تنها در تلفظ عامیانه و اشتباه است. این ورق دارای ظاهری متفاوت با ورق ساده فلزی است و دارای چشمه هایی در اندازه های متفاوت است. تولید رابیتس در انواع متنوعی صورت می گیرد. تعداد ستون های رابیتس و اندازه ی چشمه های آن در قیمت رابیتس یا به اصطلاح قیمت راویز موثر است.رابیتس

سقف دیوار کیان

✳️مزایای رابیتس  رابیتس سقف دیوار کیان

🔺چشمه های کوچک و زیاد رابیتس به گونه ای است که اجازه ی جریان هوا، آب و نور را می دهد و همزمان یک مانع فیزیکی برای مواد بزرگ تر ایجاد می کند که این مزیت موجب استفاده در ساخت قفس نیز می شود.

🔺از دیگر مزایای رابیتس در مقایسه با ورق های فلزی عادی این است که لبه های بی حفاظ راویزکشش و انقباض بیشتری تحمل می کنند که منجر به استفاده از آن در کت واک و یا پوشش زهکشی می شود.

🔺رابیتس از توری هایی نظیر توری مرغی با وزن برابر ، بسیار مقاوم تر است، زیرا سطح بیشتری دارد. یکی دیگر از مزیت های آن، این است که راویز هیچگاه به طیتس ر کامل بریده نشده و دوباره متصل نمی گردد.

🔺و این موجب می شود تا مقاومت خود را حفظ کند در نتیجه این شبکه ی فلزی دارای مقاومت و دوام بالایی است. راویز می تواند بیشتر از یک ورق فلزی ساده فشار تحمل کند زیرا به خوبی می تواند این فشار را در سراسر ورق پخش کند.

✳️رابیتس بندی دیوار رابیتس سقف دیوار کیان

🔸🔹رابیتس دیوار مانع از ایجاد شکاف و ترک روی دیوار می شود و موجب می شود که بخش های مختلف دیوار به یکدیگر متصل شوند. برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون، رابیتس کاری دیوار برای اجرای دیوار کاذب و همچنین اجرای نور در دیوار انتخاب بسیار مدرن و جذابی است.

✳️رابیتس کاری سقف ساده 

🔸🔹رابیتس کاری سقف ساده (راویز سقف شیروانی) بهترین روش برای ایجاد تغییرات بزرگ است. در واقع اگر به دنبال ایجاد تغییرات با هزینه معقولانه هستید، می توانید با این اقدامات بستری زیبا در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید.

✳️رابیتس بندی سقف کاذب رابیتس سقف دیوار کیان

🔸🔹برای اجرای سقف گچی نیاز به راویزکاری است. راویز سقف همان بستر مورد نیاز برای ایجاد سقف مورد نظر است. که با توجه به نوع سقف، نوع طرح کارفرما و همچنین سنگینی سازه مورد نظر باید توسط رابیتس بند با مهارت اجرا شود.

✳️نور مخفی 

💫نور مخفی به شاخه‌ای از نورپردازی گفته می‌شود که در آن فقط بازتاب نور بر روی سطح (سقف یا دیوار) قابل مشاهده است و منشا نور از دید پنهان است.

💫نور مخفی با استفاده از انواع لامپ‌های شلنگی، ریسه‌های اس ام دی(SMD) یا ال ای دی(LED) اجرا می‌شود. از نور مخفی بیشتر در نورپردازی داخل سقف‌های کاذب، گچبری‌های داخل سقف و دیوار، کناف و سازه‌های سقفی و دیوار ساختمانی استفاده می‌شود.

✳️استفاده از نور مخفی در نور پردازی 

💥یکی از نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون و فضای هر بنایی، نورپردازی است. در نورپردازی هر فضا با توجه به نوع کاربری و وضعیت و شرایط بنا از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود.

💥یکی از گزینه‌های جدید و پرطرفدار امروزی استفاده از نور مخفی در نورپردازی است.

💥استفاده صحیح از نورپردازی مخفی نقش کلیدی در موفقیت یک طراحی دکوراسیون خوب دارد، به این صورت که اگر منبع نور مخفی در جای مناسبی کار گذاشته شود باعث درخشش بیشتر فضا می‌شود و عناصر خاص موجود در آن بیشتر به چشم می‌آیند. در بخش‌های مختلف ساختمان(سقف، دیوارها، آشپرخانه، کف زمین، راه پله و …) می‌توان از نور مخفی استفاده کرد.

✳️نور پردازی مخفی در چه جاهایی بیشتر کاربرد دارد؟ رابیتس سقف دیوار کیان

⚡️از ویژگی‌های قابل توجه نور مخفی می‌توان به این مورد اشاره کرد که منبع نور و نور اولیه تولید شده به صورت مستقیم دیده نمی‌شود و نور ثانویه‌ی ایجاد شده باعث زیبایی محیط می‌شود. به همین دلیل از این نمونه نورپردازی می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد.

✳️نور مخفی سقف  رابیتس سقف دیوار کیان

🌟از جمله پرکاربرد ترین مکان‌های اجرای نورپردازی، می‌توان به سقف اشاره کرد. امروزه به خاطر گسترش استفاده از سقف‌های کاذب مخصوصا سقف کناف استفاده از نورپردازی با نور مخفی بسیار رواج یافته است.

🌟طرح و مدل نور مخفی قابل استفاده برای سقف به ابعاد اتاق و ارتفاع سقف بستگی دارد. برای نورپردازی با استفاده از نور مخفی در اتاق‌های کوچک، از لامپ‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود و در اتاق‌هایی که سقف بلند دارند باید از لامپ‌هایی با قدرت نوردهی بیشتر استفاده کرد.

✳️نور مخفی کابینت  

💥با استفاده و نصب نور مخفی کابینت آشپزخانه می‌توان زیبایی آشپزخانه را چندین برابر کرد.استفاده از این نمونه نورپردازی برای آنهایی که سقف آشپزخانه‌شان کوتاه است و فضای زیادی برای نصب لامپ و لوستر‌های آویز ندارند بسیار مناسب است.اگر از لامپ‌های نور مخفی در زیر کابینت‌های دیواری یا بالای کانتر و میز اپن استفاده کنید دیگر نیاز چندانی به استفاده از منبع نور دیگری ندارید.

اجرای صفر تا صد ساختمان
بازسازی ساختمان قدیمی به جدید. باربیکیو
نما داخلی و خارجی ساختمان…

به مدیریت:هوشنگ امیری

آدرس دفتر :
جیرفت ،شهرک صنعتی شماره ۲ میدان صنعت، رابیتس و نورمخفی کیان.

شماره تماس ها:
۰۹۱۳۹۴۸۵۳۵۷

 

 

اجرای رابیتس سقف کیان در کرمان , اجرای رابیتس دیوار کیان در کرمان , اجرای نور مخفی حرفه ای کیان در کرمان , اجرای نور مخفی در کرمان , اجرای نور مخفی حرفه ای کیان , اجرای رابیتس سقف در کرمان , اجرای رابیتس دیوار در کرمان , هزینه اجرای رابیتس در کرمان , هزینه اجری نور مخفی در کرمان , اجرای رابیتس امیری , اجرای نور مخفی امیری , رابیتس سقف دیوار کیان ,