اجرای سنگ نمای ساختمان پویا

✨اجرای انواع اجرای نمای سنگ و آجر در تهران و البرز
شماره های تماس:
09198291618
09187504259

✳️سنگ های ساختمانی   

💥سنگ های ساختمانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند که در بین آن ها سنگ اصفهان در سه قالب کلی سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت به فروش می رسد. گروه کالاساخت مجموعه ای بزرگ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلف از این سنگ ها را با فراوری های متنوع برای شما همراهان عزیز گرد هم آورده است.

💥در میان انواع سنگ ها، امروزه خرید سنگ تراورتن به یکی از کارهای اصلی افرادی که در حوزه ساختمان سازی فعال هستند بدل گشته است و به دلیل قیمت سنگ مناسب و طرح های بسیار مختلفی که دارند همواره یکی از گزینه های اولیه برای نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشند.

✳️تفاوت نمای مدرن و کلاسیک 

💎تفاوت نمای مدرن و کلاسیک علاوه‌بر ظاهر از لحاظ کیفیتی نیز متفاوت است. این روزها برای اجرای نمای مدرن محصولات منحصر بفرد و چند منظوره‌ای همچون پروفیل چوب پلاستیک تولید شده است.

💎این متریال کاربری‌های متنوع داشته ضمنا مختص فضای باز طراحی و تولید شده است. از دیگر مزیای آن می‌توان به استفاده همزمان در کنار دیگر محصولات اشاره نمود. بنابراین اگر بخواهید از محصولات نوینی همچون چوب پلاست در اجرای نما استفاده کنید، قطعا تفاوت‌های آشکاری در نمای مدرن و کلاسیک مشاهده خواهید کرد.

✳️نما رومی‌چیست؟ 

💫نمای رومی‌ را می‌توان الهام گرفته از سبک معماری خاص کلاسیک روم و یونان دانست اما در گذر زمان و ورود آن به ایران المان‌هایی از ایران باستان نیز به آن وارده شده است. نمای رومی‌ساختمان که بسیاری از آن به عنوان نمای کلاسیک نیز یاد می‌کنند با توجه به المان‌های شاخصی که در طراحی و اجرای آن به کار برده می‌شود در جلب توجه کردن بسیار بارز عمل می‌کند.

💫این‌گونه نماها به خاطر معماری تقریباً پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ‌های طبیعی مرمر، گرانیت و تراورتن به گونه‌ای در تصور عموم مخصوص ساختمان‌های لوکس و طبقه مرفه جامعه است در صورتی که این‌گونه طرح‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی کم و بیش استفاده می‌شود.

به مدیریت:بهرام پویا

 

 

 

 

 

اجرای سنگ نمای ساختمان پویا در تهران و البرز , اجرای نمای ساختمان پویا , نمای ساختمان پویا , سنگ ساختمانی , هزینه اجرای نمای ساختمان ,  اجرای نما ساختمان بهرام پویا , نماکاری ساختمان , سنگ کاری ساختمان ,