اجرای عملیات پایپ جکینگ حسین زاده 

اجرای عملیات پایپ جکینگ حسین زاده

? عبورلوله از زیر جاده وکانال آب وخط راه آهن برای شرکتهای گاز وآب و مخابرات در سراسر کشور

? باکادری مجرب با روزومه ۱۵ ساله تخصصی درخشان با دستگاه تمام هیدرولیک خشک و آبی با سرمته تمام الماس سخت تراش

? قابل اجرا در زمین های تمام سنگی شنی،رسی باتلاقی به طول ۳۰۰ متر از ۲ اینج الی ۸۰ اینچ

? مشاوره برای اجرای کار رایگان است

? پایپ جکینگ

?پایپ جکینگ یک تکنیک پیشرفته جهت نصب لوله های زیرزمینی ، کانالها و لوله های مخصوص برق و مخابرات می باشد . همزمان با راندن لوله های مخصوص توسط جکهای هیدرولیکی بسیار قوی ، عملیات حفاری نیز درون شیلد و در جلوی لوله پیشرو صورت می پذیرد . این روش یک خط لوله انعطاف پذیر ، مقاوم و آب بند همانند یک تونل ایجاد می کند .

?از نظر تئوری هیچگونه محدودیتی برای طول مسیر لوله رانی توسط پایپ جکینگ وجود ندارد ، با این حال ملاحظات علمی ، مهندسی و اقتصادی ممکن است در عمل محدودیتهایی را بوجود آورند . می توان با این روش مسیرهایی به طول چندین متر ، بصورت مسیر مستقیم یا مسیر منحنی و یا ترکیبی از این دو اجرا کرد . حالتهای مختلف سیستمهای حفاری شامل حفاری دستی ( Hand Shield ) و روش ماشینی ( Mechanical Shield ) می باشد .

مدیریت : آقای مرتضی حسین زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?حفاری توسط گل روان?

 

 

حفاری توسط گل روان : همانند ماشینهای حفاری توسط گل حفاری ، خاک حفاری شده بوسیله غوطه ور شدن در سیال حفاری به عقب رانده می شود.

ماشین حفار : پس از حفاری ، خاک حفاری شده بوسیله اسکرو به عقب منتقل میشود .

 

?بوم حفاری درون غلاف ( Rotor Shield )?

 

بوم حفاری درون غلاف ( Rotor Shield )
شامل یک غلاف می باشد که سطح جلویی آن باز است و جلوی آن یک دکل و بر روی آن حفار قرار دارد و عملیات حفاری در جلوی آن انجام می پذیرد . این سیستم عمدتاً در اقطار بالای ۲۰۰۰ میلیمتر کاربرد داشته و تخلیه نخاله آن بوسیله کانوایر یا واگن های انتقال مصالح می باشد .

?غلاف با حفاری عقب کشنده ( Backacter )?

 

 

غلاف با حفاری عقب کشنده ( Backacter )
شامل یک غلاف که سطح جلویی آن باز می باشد که بازوی عقب کشنده مکانیکی جهت حفاری ، در جلوی آن قرار دارد . این سیستم عمدتاً در اقطار بالای ۲۰۰۰ میلیمتر کاربرد داشته و تخلیه نخاله در آن بوسیله کانوایر و واگنهای انتقال مصالح می باشد .

 

?ماشین حفاری با سیال فشاردار ( Slurry )?

 

ماشین حفاری با سیال فشاردار ( Slurry )
سطح جلویی ( سطح در تماس با خاک ) این ماشین حفاری بسته بوده و نخاله های حفاری شده در سیال حفاری ( گل حفاری یا آب ) غوطه ور به سمت عقب رانده می شود . سر حفارهای مختلف برای زمین های مختلف سنگی موجود می باشد و ممکن است یک خرد کننده داخلی برای شکستن سنگها نیز احتیاج شود . فشار سیال برای متعادل کردن فشار آب زمین و فشار سر حفار مورد استفاده قرار می گیرد . از این نوع ماشین عمدتاً در زمینهای سخت و سنگی و یا زمینهایی زیر تراز آب که امکان استفاده از هیچ نوع ماشین حفاری دیگر نباشد استفاده می گردد .

?ماشین های حفاری متعادل کننده فشار زمین ( Earth Pressure Balance )

 

سطح جلویی (‌سطح در تماس با خاک ) این ماشین حفاری بسته بوده و خاک حفاری شده بوسیله اسکرو و یا نوار نقاله از سطح جلوی حفار به عقب رانده می شود . سطح جلوی حفاری بوسیله تحت فشار قرار دادن کنترل می شود . فشار بوسیله کنترل عبور مواد حفاری شده در اسکروهای انتقال مواد و یا سرعت انتقال آنها بوسیله کانوایرها کنترل می شود

?ماشین حفاری تونل ( TBM )

شامل یک غلاف با سر چرخان می باشد . انواع مختلف حفار سر ، برای مواجهه با انواع مختلف شرایط زمین موجود می باشد. حفاری در این نوع ماشین از اقطار ۳۵۰۰ میلیمتر به بالا بوده و بسته به شرایط موجود از یکی از روشهای تخلیه خاک بهره می گیرد.

 

 

?اولین وبزرگترین تلویزیون شهری گردان استان گیلان?

 

?شرکتهای گاز، آب و فاضلاب ،مخابرات .اداره راه?

 

 

 

 

✅عملیات ها✅

اجرای عملیات پایپ جکینگ پروژه آب شهرستان مبارکه روبه روی قند نقش جهان اصفهان با کیفیت بدون مشکل
?چاوشگران درفک?

اجرای عملیات سه سوراخه پایپ جکینگ خیابان امیر کبیر شاهپور وعبور کیسینگ ۲۰اینچ۱۶اینچ و۱۲اینچ به طول هر کدام حدود صد متر از زیر جاده وکلانتری با حساسیت بالا
کارفرماشرکت گاز استان اصفهان رئیس اجرا. آقای مهندس زینل پیمانکار. آقای مهندس سنبلستان

پایان پروژه سه سوراخه خیابان امیر کبیر شاهپور اصفهان
پایپ جکینگ با کیسینگ ۱۲۰۰ کارفرما بانک زمین در زمین سنگی استان گیلان شهر لوشان
پایپ جکینگ با کیسینگ۴۰۰# کارفرما کمر کوه گهر# زمین سنگی اتوبان اصفهان شیراز.#بادستگاه جدید تمام هیدرولیک طوفان درفک
به مدیریت مرتضی حسین زاده

پایپ جکینگ با کیسینگ ۴۰۰# کارفرما کمر کوه گهر# زمین سنگی اتوبان اصفهان شیراز.#بادستگاه جدیدتمام هیدرولیک طوفان درفک
به مدیریت مرتضی حسین زاده

 

 

 

عملیات پایپ جکینگ , پایپ جکینگ و میکروتونلینگ , پیمانکار پایپ جکینگ , شرکت پایپ جکینگ , پایپ جکینگ لوله گاز , جک پایپینگ چیست ,