Address & Contact

Our Address

اصفهان،خیابان نیک بخت غربی،بن بست کیهان،ساختمان 137،واحد1

مجری نانو عایق کاهگل و خط کشی رنگ های نانو ترافیک جاده نقش جهان تهران

✅مجری خط کشی رنگ های نانو ترافیک جاده،عابر پیاده ها

✅نانو کفپوش های اپوکسی سه بعدی

✅کف پوش سیمان سخت صنعتی

⬅️شرکت نانو فناوران پارس پوشش نقش جهان➡️

اولین مرکز تخصصی ضدآب سازی مصالح ساختمانی
با استفاده از فناوری نانو در ایران

اجرای کار در تهران گیلان و مازندران

فایل قابل دانلود?

Afzodaniha

Ayegh

 

 

??????????

?نانو عایق بام در تهران

⚡️این مجموعه در زمینه عایق بندی سطوح و دیواره های محیط های مختلف شامل عایق رطوبتی ، عایق حرارتی و عایق صوتی در تهران فعالیت می کند که این کار توسط نیروی ماهر و کاملاً حرفه ای مجموعه ماندگار نانو انجام می شود . یکی از فعالیت های این مجموعه عایق بندی عایق های رطوبتی یا نانو عایق رطوبتی بام در تهران است

?قیمت نانو عایق جایگزین ایزوگام در تهران

⚡️مطمئناً قیمت عایق نانو برای هر نوع عایق‌کاری کاملا متفاوت می‌باشد. این که محل مورد نظر شما از قبل چه نوع عایقی داشته، آیا ساختمان شما نوساز است و یا اینکه آیا نیاز به ترمیم عایق دارید؟ همه اینها تعیین کننده قیمت قیمت نانو عایق جایگزین ایزوگام در تهران می‌باشند.

⚡️قیمت عایق جایگزین ایزوگام به‌ دلیل ترکیب مقاوم و منحصربفردی که دارد، معمولا با هزینه صرف شده آن جبران می‌شود. در واقع قیمت نانو عایق جایگزین ایزوگام در تهران با توجه به ویژگی‌هایی چون عدم نفوذ آب، مقاوم دربرابر اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم و… تعیین می‌شود.

?قیمت نانو عایق نما در مازندران

⚡️توجه کنید که قیمت نانو عایق نما در مازندران به جز تمام مزایا و ضریب اطمینانی که برای کار و حساسیت‌های آب‌بندی دارا می‌باشد، هم از نظر مالی و هم از نظر زمان و سرعت کار بسیار به صرفه می‌باشد.

⚡️مواد نانو با عدم‌نفوذ بالایی که دارد و قدرت چسبندگی بالا که نفوذ آب را برابر با صفر قرار داده است، باعث افزایش ضریب اعتماد و اطمینان به کار و افزایش دوام عمر استفاده شده است. تمام این مزایا که البته باید برای تعیین قیمت نانو عایق نما در مازندران  مدنظر قرار گیرد، مطمئناً برای مشتری صرفه اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

?قیمت عایق ایزوگام در تهران

⚡️یکی از نکاتی که خریداران عزیز همواره  در قیمت عایق ایزوگام در تهران باید مد نظر خود قرار دهند اختلاف قیمت محصول ناشی از هزینه نصب است. برخی فروشندگان قیمت نصب را به طور خودکار به محصول اضافه می کنند تا مشتری از هزینه تمام شده نهایی مطلع باشد و برخی نیز تنها قیمت خود محصول را بیان می کنند.

⚡️در بسیاری موارد هم هر دو این هزینه ها در اختیار مشتری قرار می گیرد . از این رو مشتری می بایست در هنگام مقایسه قیمت عایق ایزوگام در تهران ، لحاظ شدن یا نشدن قیمت نصب را مد نظر خود قرار دهد تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

بقا در دنیای صنعتی امروز نیازمند حفظ و صرفه‌جویی سرمایه های ملی از جمله انرژی و سوخت می‌باشد
عایق های حرارتی نانو با ذخیره انرژی گرمایی در محیط های مسکونی،صنعتی،باعث کاهش میزان مصرف انرژی و حفظ محیط زیست شده و صرفه جویی قابل توجهی در منابع ملی به همراه خواهد داشت
این پوشش ها با مکانیسم بازتابش انرژی حرارتی و تغییر در ضریب حرارتی سبب افت دما و درنتیجه ذخیره انرژی دمایی را در سطح خارجی مذکور به همراه خواهد داشت.

◾️موارد مصرف:

۱_پوشش سطوح فلزات،بام‌ها،جهت جلوگیری از انتقال گرما به داخل ساختمان

۲_کاهش دمای سطح خارجی،تجهیزات صنعتی از قبیل مخازن‌ها،راکتورها

۳_کاهش مصرف سوخت و انرژی در تجهیزات با دما و انرژی حرارتی به ویژه صنایع پتروشیمی،پالایشگاه،صنایع غذایی،صنایع نظامی

◾️مزایای عایق های حرارتی نانو:

✔️کاهش مصرف برق و ‌صرفه جویی در مصرف انرژی
✔️جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی سطوح
✔️کاهش تقاضا جهت استفاده از تجهیزات خنک کننده
✔️عایق حرارت،رطوبت
✔️عدم شعله وری بر اثر گرما و حرارت

◾️دیگر محصولات و خدمات:

✔️عایق های حرارتی
✔️برودتی
✔️عایق های نسوز
✔️ملات های نسوز
✔️دیرگداز ها
✔️نسوز های سرامیکی
✔️نسوز های سیلیکونی
✔️و نسوز های سیلیکاتی

رنگ های ترافیک جاده

عابر پیاده

ترسیم انواع خطوط پارک اتومبیل

ایستگاه تاکسی
و علائم ترافیکی
با دوام و ماندگاری زیاد

اپوکسی مسیر دوچرخه سواری

و نانو کفپوش های پل عابرپیاده
سرعت گیر های گرانیتی و مورتال اپوکسی

?نانو شیشه ساختمانی 

محافظ نانو شیشه یکی از کاربردی ترین در صنعت ساختمان می باشد با اعمال لایه محافظتی نانو بر روی شیشه سطح دارای خاصیت آبگریزی و خود تمیزشوندگی شده و در برابر انواع کثیفی مقاوم بوده و بارش باران شدید باعث تمیز شدن شیشه می گردد. شفافیت اولیه خود را حفظ نماید و از مات شدن و کدر شدن بر اثر شرایط جوی جلوگیری کرده و همچنین از اشیا داخل ساختمان در پشت پنجره، مبل، تابلوها، پرده، مبل و … در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت می کند و دفعات تمیز کردن شیشه نمای ساختمان که دسترسی به آنها بسیار دشوار است به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

 مزایا:

 آب گریز شدن و خود تمیز شونده

خاصیت آنتی استاتیک و عدم جذب گرد و غبار

 مقاوم در برابر باران های اسیدی، فضولات پرندگان و حشرات

 تمیز کردن آسمان تنها با آب و دستمال و حذف کامل مواد شوینده .

 

?نانو ملات ترمیمی پایه شیمیایی

نانو ملات های ترمیمی پایه شیمیایی اصلاح شده با مواد پلیمری جهت تخریب هایی به عمق ۵ الی ۴۰ میلیمتر که دارای مزایای ذیل می باشد: قابلیت پخش بخار آب کاهش میزان نفوذco2

سخت شدن با حداقل میزان جمع شدگی، بدون ترک خوردگی های تحت بارهای دینامیکی، مقاوم در برابر نمک های یخ زدایی و یخ زدگی مناسب جهت سطوح عمودی و افقی با حداکثر اندازه ذرات ۲ میلیمتر آماده مصرف پس از اختلاط با آب

 

?نانو ملات ترمیم کننده پایه سیمانی B

نانو ملات ترمیم کننده پایه سیمانی گروه B مقاوم در برابرنفوذ آب و نمک های یخ زدایی کاهش میزان نفوذ  Co2و جلوگیری از یخ زدگی و کربوناسیون سخت شدن با حداقل جمع شدگی، بدون ترک خوردگی،

حتی تحت بارهای دینامیکی 

با حداقل اندازه ذرات ۵/۰ میلیمتر آماده مصرف پس از اختلاط با آب نفوذ پذیری در برابر آب حداقل قابل مصرف و جهت سطوح عمودی و افقی به عنوان ملات ترمیم کننده و پرداخت کننده نهایی می‌باشد.

 

?نانو رنگ های ترافیکی دو جزئی عابر پیاده 

نانو رنگهای ترافیکی دو جزئی دارای مقاومت مکانیکی و شیمیایی عالی قابل اجرا در ضخامت های بالا تا ۴ میلیمتر مقاومت در برابر سایش و فشار، ماندگاری فوق العاده و صرفه اقتصادی سازگار با محیط زیست مقاومت عالی در مقابل مواد شیمیایی، اسید ها و روغن ها دارای مقاومت نوری بالا، سرعت خشک شدن بالا جهت خط کشی عابر پیاده، سرعت گیر ها، زمین های ورزشی پیست دوچرخه سواری، باند فرودگاه ها و پارکینگ ها.

?نانو رنگ ترافیک تک جزئی سرد اکریلیک

نانو رنگ های ترافیکی تک جزئی سرد دارای ضخامت عالی در برابر سایش و فشار قابلیت تولید در شرایط جوی متفاوت، سرعت خشک شدن بالا، ماندگاری فوق العاده و صرفه اقتصادی، چسبندگی عالی به سطح آسفالت و قیر، سیمان، سازگاری با محیط زیست و فاقد آلودگی زیست محیطی مقاومت عالی در مقابل مواد شیمیایی و اسید ها و روغن ها.

کاربردها:

✔️ پارکینگ‌ها باند فرودگاه ها، خط کشی معابر، زمین های ورزشی خط کشی های شهری و بین شهری.

✔️نانو پوشش های تخصصی

✔️پوشش جهت سطوح  پلاستیکی

✔️پوشش جهت سطح پلیمری  (Hips, Eps, Pvc, P.P, Pf, ABS)

✔️پوشش جهت ثبت گالوانیزه، پوشش جهت  سطح استیل، پوشش جهت سطح آلومینیوم.

✔️نانو مالت ترمیم کننده

✔️نانو ملات ترمیمی آب بندی پایه سیمانی

✔️نفوذ ناپذیر در برابر آب، نفوذ پذیری در برابر بخار .

✔️مقاوم در برابر فشارهای هیدرواستاتیک

✔️دارای خاصیت خود ترمیم کنندگی قابل اعمال با ضخامت ۳ را ۱۲ میلیمتر در یک لایه

✔️قابل اعمال بر روی سطوح مرطوب، قابل مصرف جهت ترمیم و آب بندی ترک های حاصل از جمع شدگی، پر کردن تخلخل ها، منافذ سطح بتن تسطیح سطح و پر کردن درزها .

?نانو ترمیم کننده جداول و بلوکهای سیمانی 

ترمیم و تسطیح و بازسازی 

سطوح جداول و بلوک های سیمانی با مزایای ذیل:

 مقرون به صرفه بودن ترمیم کاهش انقباض و انبساط سطحی افزایش مقاومت سایشی و کاهش گرد شوندگی، افزایش مقاومت سازه در برابر نفوذ آب، یون های مخرب، ایجاد چسبندگی مناسب یک لایه ترمیمی به لایه سطحی ساده، بازسازی سازه های بتنی و سیمانی.

?نانو عایق گچ کناف  

نانو عایق گچ کناف پوششی است با چسبندگی بسیار بالا با ماندگاری فوقالعاده سازگار با محیط زیست، مقاوم در برابر اشعه uv مقاومت بالا در برابر سایش، سرعت خنک شدن بالا،آب بندی کامل، قدرت پوشانندگی بسیار عالی، تنوع بی‌نهایت رنگ، شفاف، مقاومت شیمیایی بالا ضد اسید و ضد قلیا، قابل استفاده روی سطوح گچ بری، کناف کاری ها، حتی استفاده کناف در سرویس‌های بهداشتی و حمام که با آب و رطوبت مستقیم در ارتباط هستند، پوشش نانو عایق فوق باعث آب بندی سطوح گچ کناف می‌گردد.

?پاک‌کننده نانو لایه سیمانی و بتنی

 پاک‌کننده لایه بتنی عامل تمیز کننده غلیظ اسیدی که قابل تجزیه در محیط زیست است. این محصول یک پاک‌کننده قوی است که ملات‌های باقیمانده آهکی، شوره، لایه‌های سیمانی و دیگر رسوباتی که به سطوح کاشی و سنگ‌های طبیعی و مصنوعی چسبیده‌اند را تمیز می‌کند. این محصول برای سنگ‌های آهکی و دیگر سنگ‌های طبیعی که در مقابل اسیدها مقاوم نیستند مناسب‌ نمی‌باشد.

?پاک‌کننده نانو سنگ

پاک‌کننده نانو سنگ  اندکی قلیایی با عامل تمیز کننده با غلظت بالا که کاری از فسفات و آب قلیایی است و قابل تجزیه در محیط زیست است. استفاده از این محصول در مکان‌هایی که با مواد غذایی در ارتباط هستند ایمن و بی‌ضرر‌ می‌باشد. این محصول کثیفی‌های حاصل از ساخت و ساز، مانند لایه‌های پولیش و واکس،  دوده و لکه‌های قیر و بتن و رنگ‌های مصنوعی را پاک می‌کند.

?نانو ضدعفونی کننده سطوح اشیاء

نانو محصول فوق یک ضدعفونی کننده قوی است که به سرعت اشیاء و لوازم که در تماس مستقیم با بدن، حتی برای سطوح حساس ساخته شده اند. شیشه‌های اکریلیکی یا طلق‌های پلاستیکی مناسب است. با محصولات فوق‌ می‌توانند کف و دیوار بیمارستانی، صنعتی و خانگی را ضدعفونی نمود.

?پاک کننده رنگ دیوار نوشته

محصول نانو فوق لکه‌های جوهر، مواد شمعی، لکه‌های اثر انگشت، روی دیوارهای خانه و لکه‌های خودکار را به آسانی پاک‌ می‌کند. محصول فوق لکه‌های جوهر روی سطوح سنگ‌های مصنوعی، سطوح بتن را به راحتی پاک‌ می‌کند.

?پاک‌کننده نانو خزه جلبک

پاک‌کننده نانو خزه جلبک عاری از اسید، قلیا و حلال‌‌ها می‌باشد. این نانو محصول با دوام، لایه‌های ایجاد شده توسط گیاهان را از روی سنگ‌های طبیعی و مصنوعی موجود در فضای باز پاک می‌کند، مانند سنگ مرمریت، گرانیت، ماسه سنگ، آجر، سفال، سنگ نما، بتن، سطوح چوب، کاشی و سرامیک و محصول فوق از تولید مجدد لایه‌های ایجاد شده توسط گیاهان جلوگیری می‌کند.

?لایه بردار واکس سنگ (نانو) 

لایه بردار واکس عامل تمیز کننده قابل تجزیه در محیط زیست بر پایه حلال‌های بسیار متنوع، که با استفاده از این محصول می‌توان واکس سطوح سنگ قیر و قیر طبیعی رنگ لایه‌های واکس که به شدت به سطوح چسبیده اند و مواد پولیشی را از روی سنگ‌های طبیعی و مصنوعی به آسانی تمیز کرد.

?پاک‌کننده نانو روغن و گریس 

خمیر پاک‌کننده روغن و گریس با حالت کرم مانند با عامل جاذب که به آسانی قابل استفاده است. محصول فوق لکه‌های گریس، روغن، واکس و تغییر رنگ‌های ناشی از روان کننده‌های موجود در درزگیرها را از روی انواع مختلف سنگ‌های طبیعی و مصنوعی سرامیک و همچنین سطوح لعابدار را از بین می‌برد‌‌.

?پاک کننده نانو زنگار 

عامل تمیز کننده غلیظ اسیدی که عاری از هیدروکلریک اسید و قابل تجزیه در محیط زیست از این نانو پاک‌کننده برای پاک کردن زنگزدگی روی سطوح و همچنین لکه‌های زنگزدگی ناشی ذات سنگ‌های طبیعی و مصنوعی مناسب‌ می‌باشد. با استفاده از این محصول ترکیبات ذاتی سنگ که باعث تشکیل زنگزدگی‌ می‌شود را می‌توان برای جلوگیری از زنگزدگی جدید پوشش داد. محصول ظاهر ژل مانند برای پوشش سطوح عمودی مانند نماهای ظاهری و دیوارها پیشنهاد‌ می‌گردد‌‌.

?پاک‌کننده نانو اپوکسی 

پاک‌کننده اپوکسی، عاری از اسید، قلیا و ترکیبات هیدروکربنی، بدون بوی تند که بر پایه حلال‌های بسیار موثر است‌‌.

?انواع پودرهای رنگی معدنی:

پودر اخرا هرمز                     میکرونیزه                  پودر رنگ قرمز

پودر اخرا  ابوموسی                میکرونیزه                  پودر رنگ آجری

پودر اخرا بندرعباسی               میکرونیزه                  پودر رنگ نارنجی

پودرگل هاشمی                     میکرونیزه                  پودر رنگ گلبهی

دوده                                 میکرونیزه                  پودر رنگ قهوهای  

رنگ سبز                            میکرونیزه                  پودر رنگ کرمی

رنگ آبی                            میکرونیزه                  پودر رنگ زرد

زرد سیمانی                         میکرونیزه                  پودر رنگ جیگری

آبی لاجوردی                       میکرونیزه                  پودر رنگ سبز زیتونی

شنجف                              میکرونیزه                  پودر تالک

پیگمنت‌های قرمز                                                پودر کربنات کلیسم

پیگمنت قرمز آخری                                             پودر سیلیس

پیگمنت قرمز اخرا                                               پودر سیلیس رنگی

پیگمنت زرد خاکی                                               بنتونیت

سنگ‌های لانه بندی                                             پولیت

 

?کاربرد انواع پودرهای رنگی میکرونیزه 

  • ۱-جهت اجرای انواع بتن رنگی دکوراتیو
  • ۲-استفاده در تولید کفپوش و قطعات بتن رنگی
  • ۳-استفاده از سنگهای مصنوعی
  • ۴-استفاده درتولید پودر بتن سخت رنگی
  • ۵-تولید ملات‌های رنگی پایه سیمانی
  • ۶-ساخت موزائیک و موزائیکهای گرانیتی
  • ۷-ساخت جداول رنگی، آجر رنگی
  • ۸-صنایع شیمیایی و رنگ سازی و ضد زنگ
  • ۹-مواد رنگزا و پیگمنت برای صنایع آرایشی بهداشتی
    ۱۰-کفپوشهای رنگی

 

?نانو — محافظ نما
مواد نفوذ ناپذیر کننده مصالح ساختمانی با بنیان شیمیایی سیلان، سیلوکسان می باشد که بدون تغییر رنگ و شکا ظاهری با نفوذ در لوله های موبین مقاطع مورد اجراء آنها را در مقابل نفوذ آب، گرد و غبار، و گازهای جوی مقاوم میسازد که در دوو نوع بنیان پایه آب و بنیان پایه حلال قابل اجرا می باشد.

?خواص و مزایا:
– مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی.
– مقاومت بالا در مقابل یون کلر و سایر مواد شیمیایی خورنده.
– مقاوم در برابر تابش نور خورشید.
– محافظت و جلوگیری از تغییر رنگ مصالح اجراء شده و عمر مفید زیاد.
– خاصیت ضد گرد و غبار و ضد دوده نمودن سطح.
– خاصیت خود پاک شوندگی سطوح پس از بارش باران.
موارد کاربرد
– نفوذ ناپذیر سازی سطوح بتنی، سطوح سنگی، آجر و گچ.
– حفاظت از نمای ساختمان.
– حفاظت از آثار فرهنگی در مقابل عوامل جوی.

?کنیتکس نانو عایق 
اجرای پوشش ضد آب نانو کنیتکس جهت نمای ساختمان ها، ویلاها با مزایای ذیل:
۱- ۱۰۰% قابل شستشو و دارای قابلیت تنفس.
۲- کنیتکس پایه آب، بدون نیاز به حلاب و دوستدار محیط زیست.
۳- چسبندگی بسیار بالا بر روی انواع دیوارها و سقف های مختلف.
۴- مناسب جهت رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان ها به دلیل مقاومت بسیار بالا.
۵- دارای قابلیت اضافه کردن رنگدانه پایه آب جهت تبدیل به رنگ های متنوع.
۶- دوستدار محیط زیست.
۷- مقاوم در برابر رشد باکتری ها، کپک و قارچ ضد شوره.
۸- ضد اشعه UV خورشید و مقاوم در برابر رطوبت.

?پلیمر نفوذگر بتن 
با توجه به آسیب پذیر بودن سطوح سیمانی در برابر رطویت و آب می توان با اجرای پوشش حفاظتی ضمن ایجاد زیبایی بر روی سطوح فوق مناخذ، خلل و فرج و ترک ها را پر نمود و سطحی ضد آب و آب بندی کامل با خصوصیات ضد اسید، ضد قلیا، ضد خزه، ضد جلیک مقارم به UV، مقاوم به سرما و گرما، و تحمل فشار هیدرواستاتیک، و جلوگیری از فرسایش و کهنه شدن سطوح بتنی بوجود آورد، سطوح سیمانی شامل نمای داخلی و خارج ساختمان، دیواره های پیش ساخته، قطعات بتنی، بلوک ها، انبارهای غلات سطوح سیمانی، قطعات سیمانی مجسمه ها، صندلی پارکی، استخرها، کانال های انتقال آب، حوضچه های ماهی پرورشی، مخزن های بتنی آب، فاضلاب، سوخت و محافظت از سازه های بتنی که محل نگهداری مواد آسیب پذیر در برابر رطوبت و آب و انبارهای نگهداری علوفه دام و غیره اجرا نمود.

?نانو رنگ عایق ضد انعکاس صدا
پوشش نانو محصولی ایده آل برای محیط هایی است که در معرض رطوبت هستند و نه تنها عایق دیوار و بام است بلکه در برابر مشکلات مخرب میعان نیز می باشد این عایق رنگی برای استفاده در ساختمان فولادی، بام های فولادی، ساختمان های بتنی و سیمان ایده آل است در اقلیم های سر و گرم بسیار مؤثر بوده و نیازهای گرمایشی و سرمایشی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد محصول فوق می تواند ورود گرما را به داخل ساختمان تا بیش از ۴۰% کاهش دهد این نانو رنگ بام بازتاب کننده گرما مانع تابشی بسیار مؤوثر به منظور محافظت حداکثر در مقابل گرما و سال های بدون نیاز به تعمیرات طراحی شده است. کاربردهای دیگر نانو عایق با گریدهای مختلف جهت آب بندی شکاف ها، درزها و استخرهای در حال ساخت یا ساخته شده. ایزوله کردن دیوارها در معرض باران و رطوبت، ایزوله نمودن کامل لوله های آب و فاضلاب و گاز می باشد.

?نانو فتوکاتالیست (خود تمیز شونده سنگ)

معرفی محصول
این پوشش ها از دو فاکتور اشعه UV( با پوشش آب) برای تمیز نمودن سطح استفاده می کنند. در این پوشش ها، با کاهش خصوصیت ذاتی سطوح سطوح صیقلی(آبگریزی) و کاهش زاویه قطرات آب با سطح( زیر ۳۰ درجه) آب به شکل یک لایه یا فیلم بر روی سطح جریان می یابد و موجب شسته شدن آلودگی های جدا شده از سطح به وسیله خاصیت فتوکالیستی می گردد. به علاوه بر این پوشش های نانو دارای خصوصیات آسان تمیز شوندگی و مقاومت در برابر باران های اسیدی و دافعه در برابر گرد و خاک است.
موارد مصرف: جهت جلوگیری از تغییرات رنگی و ظاهر به واسطه تابش اشعه UV در انواع سنگ و حفظ تمیزی سطح آنها.
ترکیبات: نانو ذرات Sio2-Tio2 اصلاح شده، حلال آب مقطر.
روش مصرف: ابتدا مورد نظر را کاملاً تمیز و خشک نمائید. ظرف محتوی محلول را به خوبی تکان دهید؛ سپس با استفاده از قلم مو سطح را پوشش دهید. هر لیتر از این محلول توانایی پوشش دادن ۸ متر از سطح( بسته به مقدار جذب سطح) را دارد.
نکات:
ظرف حاوی محلول در دمای ۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
مدت زمان لازم برای پایداری پوشش بین ۱ تا ۲۴ ساعت است.
از اجرای پوشش های نانو در هوای سرد و زیر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و همچنین بر روی سطوح مرطوب خودداری نمائید.
روش تست پوشش فتوکالیست(خود تمیز شونده) سنگ

به مدیریت:اصغر قاسمی

 

نانو عایق بام در تهران ,  قیمت نانو عایق جایگزبن ایزوگام در تهران , قیمت نانو عایق ورق گالوانیزه در تهران , قیمت نانو عایق موزاییک بام در تهران , قیمت نانو عایق نما در تهران , قیمت نانو عایق نما در مازندران , قیمت عایق ایزوگام در تهران , نانو عایق بتن ,  نانو عایق گچ ,  نانو عایق استخر , نانو عایق گچ کناف ,  نانو عایق کاهگل ,  نانو عایق آجر , نانو عایق سفال , نانو عایق سنگ مصنوعی , نانو عایق چوب ,  نانو عایق ام دی اف , نانو عایق موزاییک  , نانو عایق کاشی و سرامیک ,  نانو عایق آسفالت ,  نانو عایق نما , نانو عایق حرارت , نانو عایق صوت ,  نانو عایق مینرال ,  نانو عایق نسوز ,  نانو عایق دیرگداز ,  نانو عایق دیرسوز , نانو عایق چاله آسانسور ,  نانو عایق نما کنیتکس ,