Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

اجرای کلیه کارهای نما افشاری در تهران

💫نمای سیمانی انواع مختلفی دارد و با مصالح و ابزارهای مختلفی اجرا می شود که نمای کمچه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای سیمانی تخته ماله، نمای تگرگی، نمای ماهوتی، نمای تیشه ای یا نمای چکشی، نمای سیمانی آبساب، نمای موزائیک شسته، نمای سیمانی خراشی، نمای سیمانی کلاسیک یا نمای سیمانی رومی، نمای سیمانی طرح چوب، نمای سیمانی طرح سنگ و… از آن جمله اند.

✳️فواید استفاده از نمای سیمانی 

🔺مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی مختلف 
🔺ایجاد نمایی زیبا و خیره‌کننده 
🔺امکان اجرای انواع طرح سنگ و چوب در انواع نمای چوبی و سنگی 
🔺بازتابش نور خورشید و درخشان کردن نما 

🔺هزینه کمتر نسبت به سایر نماها (سنتی یا مدرن) 
🔺سرعت بالای اجرا و صرفه جویی در زمان 
🔺ماندگاری بالا و طول عمر زیاد 
🔺تنوع رنگی بالا
🔺دارای ظاهر یکنواخت و صاف 
🔺امکان اجرا در سبک‌های مختلف نما مانند نمای کلاسیک یا رومی و مدرن 

✳️نمای سیمان سفید 

🔹🔸این نما همان‌طور که از نامش پیدا است با استفاده از سیمان سفید اجرا می‌شود. این نما خصوصیات ظاهری و فیزیکی سیمان سفید را یدک می‌کشد و به نمای سازه ظاهری کاملاً سفید می‌دهد. نمای ساخته شده با سیمان سفید به ساختمان ظاهری لوکس و زیبا می‌بخشد. این نما از ترکیب سیمان سفید و آب اجرا می‌شود.

✳️نمای سیمان شسته 

🔹🔸این نما از ترکیب سنگدانه‌های رنگی، پودر سنگ، سیمان سفید یا سیاه و رنگ‌های معدنی و به صورت اندود اجرا می‌شود. استحکام بالا و زیبایی ظاهری این نما باعث شده است بسیار پرکاربرد باشد.

🔹🔸 در ساخت این نما اغلب از قالب‌های مستطیلی، مربعی و لوزی استفاده می‌شود و به غیر از نما در راه پله و دیوار باغ نیز به کار گرفته می‌شود. همچنین رنگ‌بندی این نما نیز امکان‌پذیر است.

✳️نمای رومی سیمانی 

🔹🔸نمای رومی سیمانی زیبایی نمای رومی سنگی را ندارد اما با توجه به کاهش محسوس هزینه ها، طرفداران زیادی دارد. اجرای نمای سیمانی رومی بیشتر برای ساختمان های ویلایی متداول است.

به مدیریت:ابوالفضل افشاری

 

 

اجرای کلیه کارهای نما سیمانکاری کلاسیک و مدرن افشاری در تهران , سیمانکاری کلاسیک در تهران , سیمانکاری مدرن در تهران , اجرای کلیه کارهای نما در تهران , هزینه سیمانکاری کلاسیک در تهران , هزینه سیمانکاری مدرن در تهران , سیمان کاری افشاری در تهران , اجرای کلیه کارهای نما افشاری در تهران ,