Address & Contact

Our Address

مازندران،کمربندی نوشهر چالوس، جاده معدن، جنب کارگاه رنگ مشایخ

Soc. Networks

کناف و دکوراسیون داخلی سراج

💠 طراحی،مشاوره و اجرای انواع خدمات کناف،دکوراسیون داخلی و سقف کاذب 
💠 طراحی و اجرای کناف تایل و pvc 
💠 طراحی و اجرای انواع سقف کشسان،نورپردازی و طرح های دکوراتیو  
💠 طراحی و اجرای انواع پارتیشن،تایل های 60*60،پی وی سی و تایل های معرق 
💠 اجرای انواع دورباکس و دورباکس های نور مخفی 
💠 اجرای انواع tv room و پارتیشن های خاص و دکوراتیو
💠 اجرای انواع کفپوش و دیوارپوش 
💠 اجرای انواع آسمان مجازی و پانل های ضد آب 
💠 آماده ی همکاری با اماکن تجاری،اداری و مسکونی 

💠 مجموعه ی سراج با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی اجرای کناف و دکوراسیون با استفاده از بهترین متریال و به روزترین طرح ها و مدل ها آماده ی ارائه ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

?طراحی و اجرای انواع پرژه های سقف کاذب و نورپردازی ?
ارمسترانگ 
پنل ضد اب 
دیوار پوششی وجدا کننده 
تایل های ۶۰*۶۰
انواع دکور های سقف و دیوار
TV set
بتونه کاری و رنگامیزی
طبق اصول اصل کناف 
💠 کناف 

💠 کناف نوعی پوشش گچی است که حدود ۸۰ سال پیش توسط خانواده ای آلمانی بدست آمده است. این پوشش را به عنوان یک تکنولوژی جدید از گچ به حساب می‌آورند که نسبت به گچ دارای مزایای بسیار زیادی است و در حال حاضر به عنوان یکی از مصالح مهم و پر کاربرد در صنعت ساخت ساز استفاده می‌شود.کنافی که برای دیوار استفاده می‌شود.

💠 به عنوان دیوار جدا کننده و برای سقف به صورت سقف‌‌‌های کاذب استفاده می‌شود که به راحتی قابل پیچ شدن بر روی هر قسمتی می‌باشد. فضاهایی که بین صفحات ایجاد می‌شود با بتونه پوشانده شده و سطحی صاف را بوجود می‌آورد و با توجه به هر سلیقه ای رنگ یا کاغذ دیواری روی آن به کار می‌رود.

💠 سقف کاذب چیست؟

💠 سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می‌گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم‌‌‌های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می‌باشد.

💠 از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می‌توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت‌‌‌های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

💠 پارتیشن 

💠 دیوایدر و جدا کننده و تقسیم کننده موقت که جزء سازه اصلی معماری نمی باشد را در معماری اصطلاحا پارتیشن می نامند که به کمک آن می توان از فضای مورد نظر بیش ترین و بهترین استفاده را کرد . مثلا فضاهای بزرگ را میتوان به چند قسمت مختلف تقسیم بندی کرد که هر کدام عملکرد متفاوت خود را داشته باشند .

💠 از پارتیشن بندی در انواع مکان های اداری, مسکونی و غیر مسکونی میتوان استفاده نمود و با تفکیک فضا چندین فضای کاربری طراحی و ایجاد کرد. پارتیشن ها به طور کلی به دو دسته ی ثابت و متحرک دسته بندی می شوند. پارتیشن ثابت بر روی زمین و به کمک پیچ و مهره نصب می شود ، اما پارتیشن متحرک یا شناور، قابلیت جا به جایی دارد و میتوان محل قرارگیری آن را طبق دکوراسیون مورد نظر تغییر داد. پارتیشن های ثابت و متحرک خود به دو صورت مختلف وجود دارند:

💠 پارتیشن تک جداره 

💠 پارتیشن دو جداره 

💠 پارتیشن تک جداره : پارتیشن های تک جداره به صورت قاب یک تکه و ایستاده طور هستند. این نوع پارتیشن از فریم و جداره های ام دی اف و شیشه تشکیل شده است که ابعاد آن ها می تواند طبق سلیقه مشتریان در ارتفاع کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و تا ارتفاع سقف متغیر باشد .

💠 پارتیشن دو جداره : کاربرد اصلی پارتیشن دوجداره برای جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری است ، در واقع به نوعی پارتیشن های دو جداره وظیفه عایق صوتی را بر بهتر عهده دارند . با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این نوع پارتیشن از جمله ایستایی، زیبایی و عایق صوتی و آکوستیک بودن ، عمدتا در پارتیشن دوجداره استفاده از شیشه های دوجداره مات به جای پنل یو پی وی سی توصیه می شود.

به مدیریت:جناب سراج محمدی 

شماره های تماس:
09103563857
09059729570

 

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی در چالوس , اجرای کناف در چالوس , طراحی کناف در چالوس , دکوراسیون داخلی سراج , طراحی دکوراسیون داخلی , مشاوره در زمینه دکوراسیون داخلی , اجرای کفپوش در چالوس , اجرای دیوارپوش در چالوس , اجرای پارتیشن در چالوس , اجرای دورباکس در چالوس , اجرای سقف کشسان در چالوس , تایل و پی وی سی , تایل معرق , اجرای tv room درچالوس ,