Address & Contact

Our Address

رفسنجان برج شیشه ای طبقه پایین واحد ۴۸۹

Telephone

اجرای سقف کشسان و آسمان مجازی رفسنجان کشسان حسینی نسب

💥با بیشتر شدن استقبال از انواع سقف کشسان و استفاده از طرح های جسورانه در دکوراسیون داخلی، مفهوم های متعددی از سقف کاذب در بین مردم رایج شده است.

💥امروزه برای زیبایی بخشیدن به محیط، می توانیم از راه کار های بسیاری استفاده کنیم.از جمله این راه کار ها، نصب و اجرای سقف مدرن با تنوعی بالا در طرح و رنگ  های متنوع برای هر سلیقه ای می باشد.این نوع سقف می تواند با تمامی محیط های مدرن و کلاسیک ادغام شود و ظاهری کاملاً جدید و چشم نواز خلق کند.

☑️ سقف کشسان (سقف کششی)

🌀 سقف کشسان یا همان سقف کششی از مدرن ترین و پرطرفدارترین انواع سقف کاذب است. جنس سقف کشسان از پارچه هایی از جنس پی وی سی مستحکم و ضد اشتعال است که خاصیت کششی داشته و با گرمادهی توسط هیترهای صنعتی به اندازه مورد نظر در می آیند. این سقف ها را با فاصله اندکی از سقف اصلی نصب کرده و در زیر و یا روی آن نورپردازی انجام می شود. نورپردازی سقف کشسان به راحتی نور مورد نیاز هر محیطی را تامین می کند.

✳️ جنس سقف کشسان از چیست؟

🌀 همانطور که گفته شد، جنس سقف کشسان یا همان سقف کششی از PVC مقاوم و ضد اشتعال به همراه پلاستی سایزر می باشد. در هنگام نصب سقف کشسان، به متریال گرما داده می شود و با استفاده از کاردک های مخصوص، به داخل پروفیل های دیواری از پیش نصب شده هدایت می شوند.

🔰 مزایای سقف کشسان

🌀 سقف کشسان، انواع و طرح های بسیار متنوعی دارد و آن را می توان با انواع دکوراسیون داخلی اعم از دکوراسیون کلاسیک، مدرن، مینیمال، رومی و غیره هماهنگ کرد. از مزایای سقف کشسان (سقف کششی) می توان از گزینه های زیر نام برد:

🔻🔻 سریعترین نصب، بدون نیاز به زیرسازی
🔻🔻 زیبایی منحصر به فرد
🔻🔻  قابل جابجایی
🔻🔻 انعطاف پذیری بالا و قابلیت اجرا به انواع شکل های هندسی، مدور، گنبدی و استوانه ای
🔻🔻 ضد آب، ضد رطوبت
🔻🔻 قابلیت شستشو
🔻🔻 مقاوم در برابر اشتعال
🔻🔻آنتی باکتریال و ضد گرد و غبار
🔻🔻 تحمل وزن بالا و مقاوم در برابر ریزش بار احتمالی
🔻🔻 پوشاندن اتصالات، لوله کشی، پوسیدگی و خرابی های موجود در سقف
🔻🔻 قابلیت چاپ با تنوع رنگ فراوان (بیش از 150 رنگ)
🔻🔻 قابلیت بزرگنمایی و بازتاب تصاویر محیط

🌀 علاوه بر این، سقف کشسان ارائه شده توسط گروه صنعتی لابل دارای بیش از 20 سال طول عمر مفید و گارانتی 12 ساله معتبر نیز می باشد.

🌀 سقف کشسان را می توان در هر محیطی نصب کرد و محدودیتی از این نظر ندارد. این سقف ها در منازل مسکونی، محیط های اداری، مجتمع های تجاری و تفریحی و حتی اماکن مذهبی قابل نصب است.

☑️ آسمان مجازی

🌀 آسمان مجازی نیز نوعی سقف کاذب از جنس تایل های شیشه ای است. این تایل های شیشه ای مانند سقف کشسان قابلیت چاپ داشته و در اندازه های مشخص به مشتریان عرضه می شوند. آسمان مجازی بر خلاف سقف کشسان قابلیت انعطاف پذیری بسیار کمی داشته و قابلیت تحمل بار را نیز ندارند. آسمان مجازی، به دلیل شکل پنجره مانند تصویر زیبایی از آسمان را نشان می دهد به همین دلیل تنها چاپ تصاویر شبیه به آسمان روی آن منطقی و مناسب به نظر می آیند.

✳️ جنس آسمان مجازی

🌀آسمان مجازی بر خلاف آنچه تصورش می رود از بسیاری جهات با سقف های کشسان متفاوت است، جنس آسمان مجازی از تایل های شیشه ای بوده و در اندازه خاصی عرضه می شوند. عموما اندازه آن ها به شکل مربع های 60 * 60 و یا 30 * 30 می باشد. آسمان مجازی وزنی سبک داشته اما نسبت به سقف کشسان انعطاف پذیری کمتری دارند. نصب آسمان مجازی نیز با نحوه نصب سقف کشسان متفاوت است و دارای تجهیزات متفاوت نسبت به یکدیگر هستند.

☑️ نورپردازی سقف کشسان و آسمان مجازی

🌀به دلیل داشتن جنس انعطاف پذیر، نورپردازی سقف کشسان تنوع بالایی داشته و می توان انواع تجهیزات نورپردازی مانند رشته های SMD، رشته های RGB، نورپردازی داینامیک، نورپردازی با کریستال های سواروسکی، هالوژن، فیبرنوری، لوستر و در کل همه انواع نورپردازی را استفاده کرد.

🌀 به جهت جنس شیشه ای آسمان مجازی، محدودیت هایی برای نورپردازی آسمان مجازی وجود دارد. در آسمان مجازی تنها می توان از رشته های SMD برای نوردهی استفاده کرد. به دلیل جنس شیشه ای آسمان مجای امکان استفاده از نورپردازی بیرونی (کریستال سواروسکی، لوستر، فیبرنوری و ..) وجود ندارد.

 مدیریت :حسین حسینی نسب

قیمت سقف کشسان , قیمت سقف کشسان سه بعدی , سقف کشسان آشپزخانه , سقف کشسان لابل , سقف کشسان به انگلیسی , سقف کشسان چیست؟ , انواع سقف کاذب , سقف سه بعدی ,