Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار ، بلوار ولی عصر

Telephone

نماسازان فیروزی در شهریار

?اجرا سقف شیروانی ، سردر ، اسکلت و آلاچیق

⚡️در هربنایی پیش از آنکه نقشه داخلی آن هنر معمار را به رخ بکشد، نمای ظاهر بیرونی آن است که میتواند مخاطب را به سوی خود جذب یا دفع نماید. از مواردی که تاثیر به سزایی در نما و زیبایی هر پروژه ای دارد، میتوان به پوشش سقف آن اشاره کرد. امروزه استفاده از متریال جدید به کمک افراد آمده تا زیبایی دو چندانی به پروژه های خود ببخشند.

?انواع سقف شیروانی :

انواع سقف شیروانی از نظرنوع پوشش سقف و مصالح سقف شیروانی قابل استفاده:

?ورق طرح سفال:

ورق طرح سفال از جمله مصالحی هست که در زمان ورود به صنعت ساختمان با استقبال ویژه ای روبرو شد و این ورق بسیار زیبا بوده و دارای تنوع رنگ نیز میباشد، این نوع ورق بخاطر زیبایی و استحکام در آلاچیق ها ، پوشش سقف های شیروانی و سقف های شیبدار و سردر های ساختمانی بکار گرفته میشود.

?آندوویلا :

ورق آندوویلا ضد آب گیری بوده و با محیط زیست سازگار هستند. اگر به فکر بازسازی یا ساخت پوشش سقف شیبدار خود هستید آندوویلا میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد زیرا تمامی استاندارد های روز در این ورق رعایت شده.

?آندولین :

ورق آندولین دارای عایق عالیبوده که در برابر نفوذ آب عایق هست و بدلیل انعطافی که دارد ترک برنمیدارد و همچنین زنگ نزده و پوسیده هم نمیشود و همچنین در انواع شرایط آب و هوایی برای ساختمان های مسکونی و تجاری قابل استفاده هست.

?ورق سنگ ریزه :

سنگ ریزه یک نوع ورق پوشش سقفی هست که از فولاد گالوانیزه ساخته شده و وزن بسیار پایین ، و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل مورد توجه پیمانکاران بسیاری از کشورها مخصوصا ایران واقع شده است.

?سفال طبرستان:

سفال طبرستان به شکل شیب های یک طرفه یا دوطرفه و یا به شکل دندادنه اره اجرا میشود. از انواع سفال طبرستان میتوان به مدل پنبه کوهی و سیمان و همچنین سفال طبرستان آلومینیومی و فولادی اشاره کرد.

?شینگل:

مواد اولیه پوشش سقف شینگل قیر پلیمری میباشد و سطح بالایی آن را از گرانول معدنی; همچنین سایز متوسط برای عرض آن 35 سانتی متر و طول 1متر هست که با یک شبکه شیشه ای مات به هم استحکام داده شده و طرح ها و رنگ های مختلفی دارد.

?ورق رنگی:

ورق رنگی ، به همان ورق های فلزی گالوانیزه گفته میشود که بوسیله تکنیک ها و دستگاه های خاصی در صنعت رنگ میشوند. ضخامت رنگ اضافه شده به ورق رنگی 35 میکرون میباشد

⚡️ساخت و اجرای آلاچیق

⚜️یکی از ویژگی هایی که آلاچیق ها دارند این است که در شکل های بسیار زیبا و متفاوت در ساختارها و فرم هایی متنوع و متناسب با سبک محوطه ی شما وجود دارد و برای شما این امکان وجود دارد که با هر سلیقه و نیازی که دارید بتوانید آنها را در فضای ویلا و یا حیاط خانه خود داشته باشید. دقت داشته باشید برای اینکه آلاچیق شما چشم انداز زیبایی داشته باشد قبل از هر چیزی باید یک مکان مناسب را برای ایجاد و ساخت آلاچیق پیدا کنید، قبل از طراحی باید به جاگذاری ها توجه ویژه ای داشته باشید.

⚜️آنچه که بهره مندی از یک آلاچیق را دلنشین، زیبا و منحصر به فرد میکند این است که شما از فضای بسته و محبوس ویلا جدا شده و در فضای باز قرار میگیرد و همین موضوع به سبب قرار گیری در هوای آزاد و فضایی غیر محبوس باعث تغییر روحیه ی شما میشود

?به طور کلی آلاچیق در دونوع وجود دارد سقف باز و سقف بسته :

?سقف های بسته به سقف هایی گفته میشود که محفظه های سقف آن کاملا بسته باشد این آلاچیق ها دارای طرح ها و اشکال متفاوتی هستند و فقط به یک طرح خاص محدود نمیشود حتی ممکن است سقف این آلاچیق ها با پارچه یا فلز ساخته شده و پوشیده شده باشند ، برای ساخت اتاقک های سر بسته میتوان از سنگ مرمر یا سنگ های دیگر استفاده کرد تا مانند معماری آلاچیق های ژاپنی و یونانی شود شما با این نوع طراحی فضای آرامی به حیاط و یا باغ و ویلای خود می بخشید.

?آلاچیق های سقف باز:

?یک نمونه خوب از یک آلاچیق سقف باز آلاچیق هایی از جنس فلز است که در فرانسه بسیار محبوب هستند این نوع آلاچیق ها این امکان را میدهند تا شاخه های انگور در میان سقف فلزی آن رشد کرده و شما این احساس را داشته باشید که در یک باغ روستایی کوچیک هستید،فضای این الاچیق ها میتواند کوچک یا بزرگ باشد و بدیهی است که هر چه کف بزرگتری داشته باشند سقف بزرگتر و زیباتری نیز دارند البته همه اینها بستگی به طراحی باغ شما دارد یک نکته خوب که در مورد آلاچیق های سقف باز وجود دارد این است که شما میتوانید آن را با یک سایه بان پوشش دهید تا از گرمای زیاد یا باران و سرما در امان بمانید.

به مدیریت : رضا فیروزی

 

 

 

اجرا آلاچیق و سقف شیبدار نماسازان فیروزی در شهریار , نماسازان فیروزی , نماسازان فیروزی در شهریار , اجرا آلاچیق در شهریار , اجرا آلاچیق و سقف شیبدار در شهریار  , اجرا سقف شیبدار در شهریار  , اجرا  سردر در شهریار , اجرا اسکلت در شهریار