Address & Contact

Our Address

کرمانشاه

Telephone

اجرا سند بلاست و رنگ آمیزی ضد حریق آراد

🔹🔸 سندبلاست و رنگ آمیزی صنعتی آراد در کرمانشاه و سراسرکشور به صورت سیار و دائم🔹🔸

🔹🔸 سندبلاست و رنگ مخازن سوله لوله و … اسکله تمیز کاری دیوار با تجهیزات و افراد مجرب 

🔹🔸رنگ ضد حریق در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی و سازه‌های فلزی کاربرد دارد. اهمیت آن ها در هنگام آتش سوزی مشهود است و استانداردها و الزامات مختلفی به‌منظور اجرای آن تدوین شده است. این رنگ‌ها (رنگ نسوز) انواع مختلفی دارند. پایه آبی، پایه روغنی، نانو و رنگ ضد حریق اتاق سرور از جمله آن ها هستند. در این مقاله به روش اجرای رنگ ضد حریق، مقایسه و تفاوت انواع آن پرداخته شده است.

🌀رنگ ضد حریق چیست؟

🔹🔸قبل از پرداختن به انواع و روش اجرای رنگ ضد حریق بهتر است تعریف مختصری از آن داشته باشیم. رنگ ضد حریق (رنگ نسوز) که گاهی اوقات به‌عنوان رنگ ضد حرارت نیز نامیده می‌شود، یک رنگ تزئینی است که برای جلوگیری از گسترش شعله‌ها به مدت 30 تا 120 دقیقه طراحی شده است.

✳️ در مورد سندبلاست چه می‌دانید؟

فرآیندی که به موجب آن ذرات تحت فشار هوا روی قطعات شیشه‌ای و فولادی پاشیده می‌شوند تا برای انجام کارهایی مثل رنگ کاری و حکاکی آماده شوند. تمیز کردن سطوح قطعات برای رنگ کاری و دیگر فرآیندهای مورد نظر ما از عمده ترین دلایلی است که باعث استفاده از سندبلاست شده است.
نوع دیگری از فرآیند ساب‌پاشی وجوددارد که در آن برای تمیزکاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریان پرسرعتی از ماسه یا ماده ساینده دیگر استفاده می‌شود که آن را شن‌زنی می‌نامند.

 

 

✳️ سندبلاست در چه فرآیندهایی کاربرد دارد؟

* از این فرآیند برای انجام کارهایی مثل زنگ‌زدایی، ماسه‌زدایی و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات یا صیقل دادن را استفاده می‌شود.

* گاهی اوقات برای پاکیزه نگه داشتن انواع قالب‌های صنعتی، زبر کردن قطعات، عملیات لعاب‌کاری و تفلون کاری برای کیفیت بخشیدن و استفاده طولانی مدت از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

* سندبلاست همچنین در آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری‌های صنعتی، تزئینی یا رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

* از دیگر موارد کاربرد سندبلاست می‌توان به حکاکی انواع نوشته و نقش‌های مختلف و برجسته‌کاری آن‌ها بر روی سطوح شیشه‌ای، چوبی، ام‌دی‌اف، کاشی، سرامیک اشاره کرد که بیشترین استفاده آنها برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزئینات دکور می‌باشد

✳️ در عمل سندبلاست براى تميزكارى سطوح اجسام ، مواد فلزى يا غير فلزى با فشار زياد هوا يا نيروى گريز از مركز با سطح جسم برخورد مى‌كند. اين عمل كه يكى از روش ‌هاى ساب پاشی است با دستگاه‌ هاى سندبلاستر انجام مى ‌شود. در انجام Sandblast از موادى جامد و سخت استفاده مى ‌شود. اين مواد به جهت سختى بالا داراى قابليت بالاى لايه بردارى هستند. به اين مواد ساينده گفته مى‌ شود.

 

 

مدیریت:آقای عرفان رنجبر

 

قیمت رنگ ضد حریق , رنگ ضد حریق اتاق سرور , قیمت رنگ ضد حریق چوب , رنگ پف کننده ضد حریق , رنگ ضد حریق اسکلت فلزی , قیمت رنگ ضد حریق اتاق سرور , رنگ اپوکسی ضد حریق , خرید رنگ ضد حریق ,