Address & Contact

Our Address

مازندران ،بابل

اجرا عایق کاری و آب بندی نانو نما ساختمان استخر آسانسور محمد خوانی

⚡️عایق بندی پشت بام ، ترمیم ایزوگام ⚡️
?اجرای عایق سرویس حمام و دستشویی?
?آببندی مخزن ها و چاله آسانسور با بهترین کیفیت و تضمین?
15 سال سابقه کار
آماده خدمات رسانی به کل مازندران
مشاوره رایگان با شما

?عایق بندی ساختمانی چیست؟

هر چیزی که مانع عبور جرم و انرژی شود، عایق می‌گویند. عایق‌ها موادی هستند که به صورت پوشش روی سقف، کف و دیوارهای ساختمان به کار می‌روند. عایق‌های ساختمانی استفاده‌های متفاوتی دارند. بعضی از آن‌ها برای جلوگیری از رد و بدل شدن حرارت یا سرما در ساختمان به کار می‌روند. عایق‌های رطوبتی برای جلوگیری از ورود و خروج آب و رطوبت و عایق‌های صوتی برای کنترل صدا و کاهش آلودگی صوتی در ساختمان، استفاده می‌شوند.

?چرا باید عایق بندی کنیم؟

?نقش‌ مهم عایق در ساختمان را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

?کاهش اتلاف انرژی
?کاهش آلودگی صوتی
?حفاظت از ساختمان در برابر آتش سوزی
?افزایش دوام سازه
?ایجاد آسایش گرمایشی و سرمایشی برای ساکنین

?انواع عایق ساختمانی از نظر عملکرد:

?عایق صوتی
?عایق حرارتی
?عایق رطوبتی

?گاهی یک ماده می‌تواند هر سه ویژگی عایق صدا بودن، عایق رطوبت و عایق حرارت بودن را هم‌زمان دارا باشد مانند پشم سنگ یا فوم pvc . گاهی نیز یک عایق تنها یک عملکرد خاص دارد مانند عایق حرارتی مثل پشم شیشه یا عایق صوتی مثل بتن لیکا یا عایق رطوبتی مثل ایزوگام .

⚜️عایق رطوبتی نانو

عایق‌های نانو جزو عایق‌های مدرن در صنعت ساختمان‌سازی محسوب می‌شوند. در تولید این عایق‌ها از فرایند نانو استفاده شده است و برای ساخت آن از مواد پلیمری بر پایه آب استفاده می‌شود. از این نوع عایق برای عایق بندی نمای ساختمان، بام‌ها، عایق کاشی و چوب می‌توان استفاده کرد. نانوذرات موجود در این عایق‌ها از خاصیت آب‌گریزی برخوردار هستند و حتی می‌توان از انواع آنتی باکتریال این عایق‌ها نیز در ساختمان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و استخر استفاده کرد. عایق‌های نانو ضد ضربه و در برابر اشعه UV مقاوم هستند. عایق رطوبتی نانو پلیمر، نمونه‌ای از عایق‌های نانو می‌باشد.

?مزایا:

?بدون بو و عوارض شیمیایی

?سبک و مقاوم در برابر حریق

?ایمن در برابر انگل و باکتری

?سازگار با محیط زیست

?عمر طولانی

?آب بندی استخر با مواد نانو و ایجاد یک عایق رطوبتی مقاوم

⚡️آب بندی استخر با مواد نانو در مقایسه با بسیاری از راه حل های واترپروف کردن سطوح سالم تر و آسان تر است. این عایق رطوبتی برای محافظت از مواد مختلف در برابر شرایط سخت محیطی به خوبی عمل می کند و برای واترپروف کردن سطوحی از جمله بتن، آکریلیک، سنگ، کاشی و سرامیک، بام و موارد دیگر مناسب است. عایق رطوبتی نانو باند یکپارچه ای را به وجود می آورد که در مقابل مایعات غیرقابل نفوذ بوده و سطح را در برابر گرد و غبار، خوردگی و پوسیدگی مقاوم می کند.

⚡️ماده ضد آب نانو یکی از جدیدترین فناوری های مقاوم در برابر آب می باشد که امروز به بازار عرضه شده است.

?اجرای عایق بندی سرویس بهداشتی حمام و توالت با عایق نانو

⚡️اجرای عایق بندی سرویس بهداشتی حمام و توالت با عایق نانو : اجرای عایق کاری رطوبتی حمام از اهمیت بالایی برخوردار است. کنترل رطوبت مشکل اصلی در عایق کاری حمام است. آب گرم مورد استفاده در هنگام دوش گرفتن میزان بخار آب موجود در هوا را افزایش می دهد که در صورت عدم تهویه مناسب باعث رشد کپک داخل درزها و روی دیوارهای حمام شده و سلامتی شما را به خطر می اندازد. به همین دلیل است که عایقکاری رطوبتی حمام ها، نسبت به سایر مناطق خانه حساس تر و پیچیده تر است.

به مدیریت : کامران نژاد محمد

 

 

 

اجرا عایق کاری و آب بندی نانو نما ساختمان در بابل , عایق کاری و آب بندی استخر  در بابل, عایق کاری و آب بندی آسانسور در بابل ,  اجرا عایق کاری و آب بندی نانو محمد خوانی در بابل , عایق بندی پشت بام در بابل ,  ترمیم ایزوگام در بابل , اجرای عایق سرویس حمام و دستشویی , آب بندی مخزن ها و چاله آسانسور ,