Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

سنگ لاشه و مالون جلالی در تهران

✨تولید،اجرا،فروش و پیمانکاری انواع سنگ لاشه و مالون

🔴سنگ لاشه

💠برخی افراد فکر می کنند که سنگ لاشه در نمای ساختمان به کار گرفته می شود. با این حال این سنگ اصلا نمای زیبایی ندارد و به هیچ عنوان در نمای ساختمان به کار گرفته نمی شود. در عوض این سنگ به عنوان مصالح ساختمانی در ساختار ساختمان استفاده می شود.

💠این سنگ چگالی و وزن زیادی دارد. این سنگ کاملا طبیعی است و هیچ تغییری در ساختار آن داده نمی شود. از آنجایی که هیچ تراشی روی آن صورت می گیرد، نمای تزئینی ندارد.سنگ لاشه، تخته سنگ نیز نامیده می شود و کاربرد آن در ساختمان سازی و راه سازی است.

🔴سنگ مالون

💠سنگ لاشه هیچ تغییری نمی کند و کاملا طبیعی است. با این حال، سنگ لاشه گاهی اوقات تغییراتی می کند. تراش ها و برش هایی روی آن انجام می شود. این تراش ها و برش ها به آن جلوه ی تزئینی می دهند. در این صورت، این سنگ، سنگ مالون نامیده می شود.

💠از آنجایی که روی این سنگ تغییرات صورت گرفته است نمی توان آن را طبیعی نامید. این سنگ ها به دلیل زیبایی که دارند در نمای ساختمان، باغ، فضاهای سبز و مسیره های پیاده روی به کار گرفته می شوند.سنگ مالون، سنگ لاشه مالون و سنگ لاشه قواره نیز نامیده می شود زیرا بعضی افراد آن را زیرشاخه ی سنگ لاشه می دانند.

🔴تفاوت سنگ لاشه و مالون چیست؟

🔸با توجه به مواردی که گفتیم تفاوت خیلی زیادی بین سنگ لاشه و سنگ مالون نیست. با این حال این دو سنگ متفاوت را یک سنگ در نظر نگیرید.

❇️سنگ لاشه کاملا طبیعی است ولی سنگ مالون طی تغییرات و تراشکاری ها به وجود آمده است.

❇️سنگ لاشه فقط در ابعاد بزرگ موجود است ولی سنگ مالون در اندازه های مختلف و کوچک موجود است.

❇️سنگ لاشه نمای تزئینی ندارد ولی سنگ مالون جلوه و نمای زیبایی دارد.

❇️سنگ مالون برخلاف سنگ لاشه رنگ ها و طرح های متفاوتی دارد و از آنجایی که روی آن تغییرات صورت می گیرد، به شکل های مختلفی در می آید.

❇️سنگ مالون بیشتر در نماسازی ساختمان، فضاهای سبز و پیاده روی به کار گرفته می شود ولی سنگ لاشه در ساختار ساختمان و راه سازی به کار گرفته می شود.

به مدیریت:جلالی

 

 

 

سنگ , سنگ مالون , سنگ لاشه , سنگ لاشه مالون , اجرا و فروش سنگ لاشه و مالون در تهران , پیمانکاری سنگ لاشه و مالون در تهران , تولید فروش پخش و اجرای سنگ لاشه و مالون جلالی در تهران , قیمت سنگ لاشه در تهران , قیمت سنگ مالون در تهران , سنگ لاشه و مالون جلالی ,